Mor per coronavirus una jove sense vacunar que va acudir fins a 7 vegades a l’hospital

 

Aquest dilluns, l’Hospital Costa del Sol de Marbella ha confirmat la mort d’una jove de 20 anys després de romandre diversos dies ingressada per coronavirus. Segons ha confirmat el centre sanitari, la pacient tenia factors de risc associats i no estava vacunada.

 

La víctima va acudir al costat de la seua família a l’hospital fins a set ocasions amb símptomes de Covid-19, però les proves realitzades van donar negatiu. No obstant això, una segona prova realitzada a la jove va confirmar les sospites: positiu en coronavirus.

 

La jove va demanar als seus pares que la portaren a l’hospital dissabte passat a la nit, però els metges no li van atendre en aqueix moment. Quan va ser atesa, els metges ja no van poder fer res per ella, únicament certificar la seua mort en la matinada del diumenge.

 

Des del centre hospitalari malagueny van indicar que l’atenció sanitària que va rebre la pacient morta va ser l’adequada i correcta atesos els criteris clínics. La jove, veïna d’Estepona, ja havia demanat cita per a la vacuna, però s’havia infectat abans de poder administrar-se la primera dosi.

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.