Mor per coronavirus una jove sense vacunar que va acudir fins a 7 vegades a l’hospital

 

Aquest dilluns, l’Hospital Costa del Sol de Marbella ha confirmat la mort d’una jove de 20 anys després de romandre diversos dies ingressada per coronavirus. Segons ha confirmat el centre sanitari, la pacient tenia factors de risc associats i no estava vacunada.

 

La víctima va acudir al costat de la seua família a l’hospital fins a set ocasions amb símptomes de Covid-19, però les proves realitzades van donar negatiu. No obstant això, una segona prova realitzada a la jove va confirmar les sospites: positiu en coronavirus.

 

La jove va demanar als seus pares que la portaren a l’hospital dissabte passat a la nit, però els metges no li van atendre en aqueix moment. Quan va ser atesa, els metges ja no van poder fer res per ella, únicament certificar la seua mort en la matinada del diumenge.

 

Des del centre hospitalari malagueny van indicar que l’atenció sanitària que va rebre la pacient morta va ser l’adequada i correcta atesos els criteris clínics. La jove, veïna d’Estepona, ja havia demanat cita per a la vacuna, però s’havia infectat abans de poder administrar-se la primera dosi.

Últimes notícies

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.