Mor per coronavirus una jove sense vacunar que va acudir fins a 7 vegades a l’hospital

 

Aquest dilluns, l’Hospital Costa del Sol de Marbella ha confirmat la mort d’una jove de 20 anys després de romandre diversos dies ingressada per coronavirus. Segons ha confirmat el centre sanitari, la pacient tenia factors de risc associats i no estava vacunada.

 

La víctima va acudir al costat de la seua família a l’hospital fins a set ocasions amb símptomes de Covid-19, però les proves realitzades van donar negatiu. No obstant això, una segona prova realitzada a la jove va confirmar les sospites: positiu en coronavirus.

 

La jove va demanar als seus pares que la portaren a l’hospital dissabte passat a la nit, però els metges no li van atendre en aqueix moment. Quan va ser atesa, els metges ja no van poder fer res per ella, únicament certificar la seua mort en la matinada del diumenge.

 

Des del centre hospitalari malagueny van indicar que l’atenció sanitària que va rebre la pacient morta va ser l’adequada i correcta atesos els criteris clínics. La jove, veïna d’Estepona, ja havia demanat cita per a la vacuna, però s’havia infectat abans de poder administrar-se la primera dosi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell repartix 15.000 detectors de submissió química en les Falles

La Generalitat ha activat el repartiment de 15.000 adhesius amb coixinets per a detectar FLZ, benzodiazepines, ketamina i GHB durant els dies grans de les Falles. El dispositiu s'acompanya d'un bus d'atenció i Punts Violeta amb horaris ampliats i coordinació policial.

El cara a cara de les xarangues a València accelera l’evolució musical de les Falles

El cara a cara entre xarangues guanya terreny a València com a símbol de l'evolució musical de les Falles. Telotocotó i Pintant-la mesuraran forces a L'Eliana i creixen els concursos amb esperit de germanor.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai pel vent

València ha començat el dia amb 382 monuments infantils plantats que obrin els cinc dies grans de les Falles 2026. El vent ha provocat caigudes de peces i treballs de reforç, encara que s'espera millora al llarg del dia.

Banc mundial de sons d’aus aconseguix 1.192 espècies sota coordinació espanyola

El nou banc acústic global, coordinat per biòlegs espanyols, reunix gravacions anotades de cinc continents per a impulsar la identificació automàtica d'aus.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantá en diversos municipis

Les ratxes des d'anit han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan retardant la plantá a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió de Oltá espera a l'artista per a reparar mentres l'infantil es va plantar sense problemes.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.