11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Mor per coronavirus una jove sense vacunar que va acudir fins a 7 vegades a l’hospital

 

Aquest dilluns, l’Hospital Costa del Sol de Marbella ha confirmat la mort d’una jove de 20 anys després de romandre diversos dies ingressada per coronavirus. Segons ha confirmat el centre sanitari, la pacient tenia factors de risc associats i no estava vacunada.

 

La víctima va acudir al costat de la seua família a l’hospital fins a set ocasions amb símptomes de Covid-19, però les proves realitzades van donar negatiu. No obstant això, una segona prova realitzada a la jove va confirmar les sospites: positiu en coronavirus.

 

La jove va demanar als seus pares que la portaren a l’hospital dissabte passat a la nit, però els metges no li van atendre en aqueix moment. Quan va ser atesa, els metges ja no van poder fer res per ella, únicament certificar la seua mort en la matinada del diumenge.

 

Des del centre hospitalari malagueny van indicar que l’atenció sanitària que va rebre la pacient morta va ser l’adequada i correcta atesos els criteris clínics. La jove, veïna d’Estepona, ja havia demanat cita per a la vacuna, però s’havia infectat abans de poder administrar-se la primera dosi.

Últimes notícies

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.