Mor per coronavirus una jove sense vacunar que va acudir fins a 7 vegades a l’hospital

 

Aquest dilluns, l’Hospital Costa del Sol de Marbella ha confirmat la mort d’una jove de 20 anys després de romandre diversos dies ingressada per coronavirus. Segons ha confirmat el centre sanitari, la pacient tenia factors de risc associats i no estava vacunada.

 

La víctima va acudir al costat de la seua família a l’hospital fins a set ocasions amb símptomes de Covid-19, però les proves realitzades van donar negatiu. No obstant això, una segona prova realitzada a la jove va confirmar les sospites: positiu en coronavirus.

 

La jove va demanar als seus pares que la portaren a l’hospital dissabte passat a la nit, però els metges no li van atendre en aqueix moment. Quan va ser atesa, els metges ja no van poder fer res per ella, únicament certificar la seua mort en la matinada del diumenge.

 

Des del centre hospitalari malagueny van indicar que l’atenció sanitària que va rebre la pacient morta va ser l’adequada i correcta atesos els criteris clínics. La jove, veïna d’Estepona, ja havia demanat cita per a la vacuna, però s’havia infectat abans de poder administrar-se la primera dosi.

Últimes notícies

Arranca a València una multitudinària manifestació de docents i estudiants en defensa de l’educació pública

Milers de docents i estudiants marxen pel centre de València en el quint dia consecutiu de vaga indefinida del professorat, a l'espera d'una nova reunió amb la Conselleria d'Educació.

Marcelino fixa com a objectiu exigir al màxim el rendiment del Vila-real després d’assegurar la Champions

Marcelino subratlla que, després d'assegurar la classificació per a la Lliga de Campions, el Vila-real busca mantindre la màxima exigència, barallar per la tercera plaça i superar un exigent dol a Vallecas davant un Raig ja salvat.

Diana Morant urgix a Pérez Llorca a acudir a la negociació amb els sindicats docents i frenar la vaga

Diana Morant reclama al president de la Generalitat que s'assega el dilluns en la taula de negociació amb els sindicats docents per a frenar la vaga indefinida i l'acusa de desatendre la major crisi educativa recent en la Comunitat Valenciana.

Els taxistes col·lapsen el centre de València en una nova protesta contra les VTC

Els taxistes valencians realitzen una nova marxa lenta pel centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar el buit normatiu actual.

Experts alerten que eliminar el gluten per moda provoca dèficits nutricionals

El Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de la Comunitat Valenciana advertix que retirar el gluten sense diagnòstic mèdic pot causar dèficits nutricionals, empitjorar la relació amb el menjar i dificultar el diagnòstic de celiaquia.

Detingudes 31 persones en el major operatiu de la Guàrdia Civil contra la droga flakka a Espanya

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que distribuïa flakka per missatgeria des d'altres països europeus a València, amb 31 detinguts, dos a la presó preventiva, i quasi quatre quilos d'esta droga confiscats.

Integrar la salut mental en l’atenció a la inflamació crònica millora l’evolució dels pacients

La inclusió sistemàtica de la salut mental en l'atenció a persones amb malaltia inflamatòria intestinal millora la seua qualitat de vida, reforça l'adherència al tractament i augmenta l'eficàcia de les teràpies.

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana tanca 2025 en 210 euros per metre quadrat

El sòl urbà en la Comunitat Valenciana va aconseguir els 210 euros per metre quadrat al tancament de 2025, per damunt de la mitjana estatal i en un context de repunt de preus i operacions després de la pandèmia.