L’Ajuntament de Morella suspén tots els actes públics per l’augment de casos positius en coronavirus

 

L’Ajuntament de Morella, en la comarca dels Ports (Castelló), ha decidit suspendre tots els actes públics organitzats en la localitat per als pròxims dies davant l’augment continuat de casos positius de coronavirus, que també es produïx en altres poblacions de la comarca.

 

Segons fonts municipals, les últimes PCR practicades a veïns dels Ports confirmen esta tendència a l’alça de positius.

 

Amb els últims resultats coneguts este dijous, l’Ajuntament ha decretat la suspensió de tots els actes públics organitzats per als pròxims dies, que es reprendran quan la situació siga més favorable.

 

Des del consistori s’ha tornat a recordar a la ciutadania la importància de seguir les mesures de distància social, higiene i ús de la mascareta i mantindre la quarantena d’aquelles persones que se’ls ha fet la prova PCR, independentment del resultat. A demés, els Servicis Socials de Morella estan a la disposició de les persones que ho necessiten.

 

L’ajuntament també ha aclarit que informarà, d’acord amb les autoritats sanitàries, de noves mesures en cas de què siguen necessàries. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.

Cap de setmana amb ruixats i neu des de 700 m després d’un divendres buidat

Divendres amb cel buidat i temperatures estables. El cap de setmana portarà ruixats febles, caiguda notable de les màximes i neu des de 700-900 m a l'interior nord.

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.