Moren per COVID-19 mare i filla defensores dels antivacunes

La pandèmia del coronavirus s’ha cobrat dos vides més l’hospital Ulster de la regió de Belfast. Per a l’ocasió actual, es va tractar d’una mare i una filla, partidàries dels antivacunes, que van contraure casos greus del COVID-19.

Segons sembla, les dos dones van morir tan sols amb pocs dies de diferència entre l’una i l’altra. Primer es va anar la mare i, després d’una falla cardíaca, la filla de 32 anys també va deixar este món.

 

Mare i filla antivacunes moren a causa del COVID-19

 

La mare, Heather Maddern, i la filla, Sammie-Jo Forde, estaven en la primera línia, segons el que comenta el pare de Forde i exparella de Maddern, Kevin McAllister, per a BBC.

Ambdues treballen com a personal de equip mèdic i, com a tal, van estar entre els primers anomenats de la campanya de vacunació llançada pels Serveis Nacionals de Salut (NHS).

No obstant això, totes dos dones es van negar a rebre la injecció i van continuar treballant com si res.

En conseqüència, ambdues van caure malaltes i van morir al poc temps a causa del ràpid avanç del coronavirus.

Segons se sap, la mare antivacunes va morir el 31 d’agost, mentre que la seua filla es va anar d’este món dissabte passat. Maddern va tindre ja la seua vetla el 13 de setembre i ara s’haurà de planejar el de Forde.

 

Activisme antivacuna

 

Segons el que se sap, la mare va estar particularment activa compartint contingut contra les vacunacions. D’acord amb l’informat per MailOnline, la dona va fer variades publicacions fent referència a les infermeres que s’enfronten a l’acomiadament si no es col·loquen la vacuna contra el COVID-19.

 

Addicionalment, també va compartir altre post sobre com respondre davant caps que intenten “obligar” els seus empleats a vacunar-se, a més d’altres publicacions contra la vacunació dels xiquets.

En total, encara que McAllister comenta que no sap per què la seua filla no va acceptar la vacuna, la proximitat de la filla amb la mare podrien fer-nos pensar que ambdues van acabar per compartir les seues tendències antivacunes.

 

La família que ha quedat arrere

 

A més de McAllister, arrere han quedat quatre fills que va tindre durant els seus 32 anys de vida. Ara, la família ha quedat “destrossada” segons ha comentat el pare per al Nolan Xou de la BBC.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig