12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Moren per COVID-19 mare i filla defensores dels antivacunes

La pandèmia del coronavirus s’ha cobrat dos vides més l’hospital Ulster de la regió de Belfast. Per a l’ocasió actual, es va tractar d’una mare i una filla, partidàries dels antivacunes, que van contraure casos greus del COVID-19.

Segons sembla, les dos dones van morir tan sols amb pocs dies de diferència entre l’una i l’altra. Primer es va anar la mare i, després d’una falla cardíaca, la filla de 32 anys també va deixar este món.

 

Mare i filla antivacunes moren a causa del COVID-19

 

La mare, Heather Maddern, i la filla, Sammie-Jo Forde, estaven en la primera línia, segons el que comenta el pare de Forde i exparella de Maddern, Kevin McAllister, per a BBC.

Ambdues treballen com a personal de equip mèdic i, com a tal, van estar entre els primers anomenats de la campanya de vacunació llançada pels Serveis Nacionals de Salut (NHS).

No obstant això, totes dos dones es van negar a rebre la injecció i van continuar treballant com si res.

En conseqüència, ambdues van caure malaltes i van morir al poc temps a causa del ràpid avanç del coronavirus.

Segons se sap, la mare antivacunes va morir el 31 d’agost, mentre que la seua filla es va anar d’este món dissabte passat. Maddern va tindre ja la seua vetla el 13 de setembre i ara s’haurà de planejar el de Forde.

 

Activisme antivacuna

 

Segons el que se sap, la mare va estar particularment activa compartint contingut contra les vacunacions. D’acord amb l’informat per MailOnline, la dona va fer variades publicacions fent referència a les infermeres que s’enfronten a l’acomiadament si no es col·loquen la vacuna contra el COVID-19.

 

Addicionalment, també va compartir altre post sobre com respondre davant caps que intenten “obligar” els seus empleats a vacunar-se, a més d’altres publicacions contra la vacunació dels xiquets.

En total, encara que McAllister comenta que no sap per què la seua filla no va acceptar la vacuna, la proximitat de la filla amb la mare podrien fer-nos pensar que ambdues van acabar per compartir les seues tendències antivacunes.

 

La família que ha quedat arrere

 

A més de McAllister, arrere han quedat quatre fills que va tindre durant els seus 32 anys de vida. Ara, la família ha quedat “destrossada” segons ha comentat el pare per al Nolan Xou de la BBC.
 

Últimes notícies

El Govern recalca que el nou model de finançament serà per a totes les comunitats

En vespres de la reunió entre Sánchez i Junqueras, Elma Saiz ha subratllat que l'Executiu prepara un nou model de finançament per a totes les autonomies. Hisenda ho elabora i Moncloa reivindica recursos extra mentres ERC demana concrecions i augura 5.000 milions per a Catalunya.

Muñoz (PSPV) acusa el PP i a Pérez Llorca d’abocar a la Comunitat a la paràlisi

El síndic socialista ha retret al Consell falta de gestió i retard a rendir comptes fins a mitjan febrer. Assenyala carències en educació, sanitat i transport.

La jutgessa de la DANA cita a tres testimonis per contradiccions sobre el confinament

La instructora ha anomenat al subsecretari de Justícia i Interior, a l'advocat coordinador i a l'advocat general després d'un informe que xoca amb la versió d'un exalte càrrec. La causa també ha incorporat els wasaps entre Feijóo i Mazón del 29 d'octubre.

Alacant ha aconseguit la seua millor dada històrica en 2025 amb un 79% d’ocupació, segons APHA

Alacant ha aconseguit un 79% d'ocupació mitjana en 2025, el seu millor registre, amb un desembre al 60% i Nit de cap d'any per damunt del 90%. L'estirada de Nadal i la capitalitat gastronòmica ha afavorit la desestacionalització.

Gran campanya nadalenca dona pas a les rebaixes d’hivern amb moda i llar al capdavant

Les grans superfícies enllacen un Nadal sòlid, amb augments del 3-4%, amb les rebaixes fins al 28 de febrer i descomptes inicials del 50%. El gasto mig previst és de 125 euros i s'esperen 15.000 ocupacions temporals.

Ucraïna consolida el seu lideratge com a principal comunitat estrangera a Torrevieja

Torrevieja arranca 2026 amb 110.500 habitants, 4.150 més que un any abans. Ucraïna aconseguix 10.074 empadronats i es manté com la comunitat estrangera més nombrosa.

El Govern destina 43 milions per a recuperar la fisonomia dels anys 50 a les platges de Cullera

L'Executiu regenerarà les platges del sud de Cullera amb aportacions massives d'arena i obres de protecció. Els treballs arranquen el 16 de gener i preveuen finalitzar al juny.

València Basket i AS Mònaco xoquen en la zona alta de l’Eurolliga amb estils oposats en atac

Dos equips en ratxa s'enfronten este dijous en el Roig Arena, separats per un triomf, per a mesurar dos atacs molt productius i oposats. La pintura i el triple es perfilen com a claus en un partit amb impacte directe en la classificació.