Moren per COVID-19 mare i filla defensores dels antivacunes

La pandèmia del coronavirus s’ha cobrat dos vides més l’hospital Ulster de la regió de Belfast. Per a l’ocasió actual, es va tractar d’una mare i una filla, partidàries dels antivacunes, que van contraure casos greus del COVID-19.

Segons sembla, les dos dones van morir tan sols amb pocs dies de diferència entre l’una i l’altra. Primer es va anar la mare i, després d’una falla cardíaca, la filla de 32 anys també va deixar este món.

 

Mare i filla antivacunes moren a causa del COVID-19

 

La mare, Heather Maddern, i la filla, Sammie-Jo Forde, estaven en la primera línia, segons el que comenta el pare de Forde i exparella de Maddern, Kevin McAllister, per a BBC.

Ambdues treballen com a personal de equip mèdic i, com a tal, van estar entre els primers anomenats de la campanya de vacunació llançada pels Serveis Nacionals de Salut (NHS).

No obstant això, totes dos dones es van negar a rebre la injecció i van continuar treballant com si res.

En conseqüència, ambdues van caure malaltes i van morir al poc temps a causa del ràpid avanç del coronavirus.

Segons se sap, la mare antivacunes va morir el 31 d’agost, mentre que la seua filla es va anar d’este món dissabte passat. Maddern va tindre ja la seua vetla el 13 de setembre i ara s’haurà de planejar el de Forde.

 

Activisme antivacuna

 

Segons el que se sap, la mare va estar particularment activa compartint contingut contra les vacunacions. D’acord amb l’informat per MailOnline, la dona va fer variades publicacions fent referència a les infermeres que s’enfronten a l’acomiadament si no es col·loquen la vacuna contra el COVID-19.

 

Addicionalment, també va compartir altre post sobre com respondre davant caps que intenten “obligar” els seus empleats a vacunar-se, a més d’altres publicacions contra la vacunació dels xiquets.

En total, encara que McAllister comenta que no sap per què la seua filla no va acceptar la vacuna, la proximitat de la filla amb la mare podrien fer-nos pensar que ambdues van acabar per compartir les seues tendències antivacunes.

 

La família que ha quedat arrere

 

A més de McAllister, arrere han quedat quatre fills que va tindre durant els seus 32 anys de vida. Ara, la família ha quedat “destrossada” segons ha comentat el pare per al Nolan Xou de la BBC.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.