Moren per COVID-19 mare i filla defensores dels antivacunes

La pandèmia del coronavirus s’ha cobrat dos vides més l’hospital Ulster de la regió de Belfast. Per a l’ocasió actual, es va tractar d’una mare i una filla, partidàries dels antivacunes, que van contraure casos greus del COVID-19.

Segons sembla, les dos dones van morir tan sols amb pocs dies de diferència entre l’una i l’altra. Primer es va anar la mare i, després d’una falla cardíaca, la filla de 32 anys també va deixar este món.

 

Mare i filla antivacunes moren a causa del COVID-19

 

La mare, Heather Maddern, i la filla, Sammie-Jo Forde, estaven en la primera línia, segons el que comenta el pare de Forde i exparella de Maddern, Kevin McAllister, per a BBC.

Ambdues treballen com a personal de equip mèdic i, com a tal, van estar entre els primers anomenats de la campanya de vacunació llançada pels Serveis Nacionals de Salut (NHS).

No obstant això, totes dos dones es van negar a rebre la injecció i van continuar treballant com si res.

En conseqüència, ambdues van caure malaltes i van morir al poc temps a causa del ràpid avanç del coronavirus.

Segons se sap, la mare antivacunes va morir el 31 d’agost, mentre que la seua filla es va anar d’este món dissabte passat. Maddern va tindre ja la seua vetla el 13 de setembre i ara s’haurà de planejar el de Forde.

 

Activisme antivacuna

 

Segons el que se sap, la mare va estar particularment activa compartint contingut contra les vacunacions. D’acord amb l’informat per MailOnline, la dona va fer variades publicacions fent referència a les infermeres que s’enfronten a l’acomiadament si no es col·loquen la vacuna contra el COVID-19.

 

Addicionalment, també va compartir altre post sobre com respondre davant caps que intenten “obligar” els seus empleats a vacunar-se, a més d’altres publicacions contra la vacunació dels xiquets.

En total, encara que McAllister comenta que no sap per què la seua filla no va acceptar la vacuna, la proximitat de la filla amb la mare podrien fer-nos pensar que ambdues van acabar per compartir les seues tendències antivacunes.

 

La família que ha quedat arrere

 

A més de McAllister, arrere han quedat quatre fills que va tindre durant els seus 32 anys de vida. Ara, la família ha quedat “destrossada” segons ha comentat el pare per al Nolan Xou de la BBC.
 

Últimes notícies

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.

UGT denuncia manca de bombers mínims als parcs de València davant Treball

UGT Serveis Públics PV ha denunciat davant la Inspecció de Treball el Consorci Provincial de Bombers de València per incomplir, segons el sindicat, les dotacions mínimes de plantilla acordades per al període 2026-2029, en un context de risc elevat per calor extrema i possibles pluges torrencials.

Rècord històric de passatgers a l’aeroport de Castelló i nova ruta amb Eivissa en 2027

L’aeroport de Castelló ha batut el seu rècord mensual amb 52.337 passatgers en agost i preveu reforçar en 2027 la connexió amb Balears amb més vols a Palma i una nova ruta directa amb Eivissa.

Pilar Bernabé presenta el seu projecte per a ser alcaldessa dels 87 barris de València en 2027

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a encapçalar la llista a l’alcaldia de València en 2027, amb un projecte centrat en habitatge, renaturalització i atenció als 87 barris de la ciutat.

Pilar Bernabé es presenta a València com el seu projecte vital i promet posar la ciutat al centre

Pilar Bernabé ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’alcaldia de València en 2027 i ha promés centrar totes les seues polítiques en la ciutat, amb mesures sobre vivenda, turisme i renaturalització urbana.

El Torrent arranca fort i es col·loca líder del grup VI de Tercera

El Torrent s'ha situat com a primer líder del grup VI de Tercera Federació després de golejar l'Español de San Vicente en una jornada inaugural amb remuntades i finals ajustats.

Vuit dels onze fitxatges del Levante ja s’han estrenat en LALIGA

El Levante ha fet jugar huit dels onze reforços incorporats este estiu en el seu retorn a Primera, després dels debuts de Yanis Musuayi i Dani Requena en l’empat sense gols davant el Málaga.