Moren per COVID-19 mare i filla defensores dels antivacunes

La pandèmia del coronavirus s’ha cobrat dos vides més l’hospital Ulster de la regió de Belfast. Per a l’ocasió actual, es va tractar d’una mare i una filla, partidàries dels antivacunes, que van contraure casos greus del COVID-19.

Segons sembla, les dos dones van morir tan sols amb pocs dies de diferència entre l’una i l’altra. Primer es va anar la mare i, després d’una falla cardíaca, la filla de 32 anys també va deixar este món.

 

Mare i filla antivacunes moren a causa del COVID-19

 

La mare, Heather Maddern, i la filla, Sammie-Jo Forde, estaven en la primera línia, segons el que comenta el pare de Forde i exparella de Maddern, Kevin McAllister, per a BBC.

Ambdues treballen com a personal de equip mèdic i, com a tal, van estar entre els primers anomenats de la campanya de vacunació llançada pels Serveis Nacionals de Salut (NHS).

No obstant això, totes dos dones es van negar a rebre la injecció i van continuar treballant com si res.

En conseqüència, ambdues van caure malaltes i van morir al poc temps a causa del ràpid avanç del coronavirus.

Segons se sap, la mare antivacunes va morir el 31 d’agost, mentre que la seua filla es va anar d’este món dissabte passat. Maddern va tindre ja la seua vetla el 13 de setembre i ara s’haurà de planejar el de Forde.

 

Activisme antivacuna

 

Segons el que se sap, la mare va estar particularment activa compartint contingut contra les vacunacions. D’acord amb l’informat per MailOnline, la dona va fer variades publicacions fent referència a les infermeres que s’enfronten a l’acomiadament si no es col·loquen la vacuna contra el COVID-19.

 

Addicionalment, també va compartir altre post sobre com respondre davant caps que intenten “obligar” els seus empleats a vacunar-se, a més d’altres publicacions contra la vacunació dels xiquets.

En total, encara que McAllister comenta que no sap per què la seua filla no va acceptar la vacuna, la proximitat de la filla amb la mare podrien fer-nos pensar que ambdues van acabar per compartir les seues tendències antivacunes.

 

La família que ha quedat arrere

 

A més de McAllister, arrere han quedat quatre fills que va tindre durant els seus 32 anys de vida. Ara, la família ha quedat “destrossada” segons ha comentat el pare per al Nolan Xou de la BBC.
 

Últimes notícies

València entra en el rànquing mundial de ciutats i se situa en el lloc 180

València sha situat en el lloc 180 del Índex Global de Ciutats 2026 de Oxford Economics, com a tercera ciutat espanyola darrere de Madrid i Barcelona.

Mirotic tindrà quatre entrenaments amb el València Basket abans de la Supercopa

Nikola Mirotic passarà este dimarts la revisió mèdica amb el València Basket i podrà entrenar-se quatre vegades abans de debutar en la Supercopa de Badalona contra el Barcelona.

Les Corts fixen el debat de Política General per als dies 28 i 30 de setembre

El debat de Política General o sobre l'estat de la Comunitat de l'actual legislatura se celebrarà en Les Corts el 28 i el 30 de setembre, i serà el primer de Juanfran Pérez Llorca com a president de la Generalitat.

Lidl, DIA i Consum guanyen quota mentre Mercadona i Carrefour es frenen

Lidl, DIA i Consum s’han situat com les cadenes de supermercats que més quota han guanyat fins agost, mentre Mercadona i Carrefour mantenen posicions estables en un context de consumidors més sensibles al preu.

El PP reclama millores urgents al tren entre Sagunt i Saragossa

El portaveu d’Infraestructures del GPP en Les Corts, Joserra González de Zárate, acusa el Ministeri de Transportes d’abandonar la Comunitat Valenciana i exigix millores immediates a la connexió ferroviària entre Sagunt i Saragossa.

Detingut a Vall d’Alba per amenaçar dos clients d’un bar amb un ganivet

La Guàrdia Civil ha detingut a Vall d’Alba un home de 44 anys per presumptes amenaces greus amb arma blanca a dos persones en un bar i per resistència greu als agents. El detingut acumulava cinc reclamacions judicials prèvies a la província de Castelló.

Investigat per circular a 219 km/h a l’A7 a Castalla amb límit de 120

La Guàrdia Civil ha enxampat un conductor de 34 anys quan circulava a 219 km/h per l’A7 a Castalla, on el límit era de 120. Ara està investigat per un delicte contra la seguretat viària.

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.