Un mort i 21 persones contagiades en el brot d’una residència en Alcoi

 

Igual que durant la primera onada de coronavirus, els brots en les residències de majors en esta segona onada continuen presents en el territori valencià, ja que són diferents les que registren o han registrat casos. Ara, és en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a on s’ha confirmat un nou focus en el centre de Mariola de Preventori.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, en la residència hi ha contagiats un total de 21 persones i s’ha confirmat la mort d’un dels residents. Del total de casos positius, 16 són usuaris i els altres 5 són membres del personal. Quant a l’estat dels contagiats, dels residents, dos d’ells estan ingressats en l‘Hospital Verge de la Lliris amb evolució favorable i els altres es troben bé, mentres que algun dels treballadors sí que té símptomes.

 

Una volta confirmat el brot, ràpidament s’ha activat en el centre de majors el protocol de seguretat i de neteja establit per la Conselleria de Sanitat, amb la finalitat de controlar el focus i evitar que es propague per la residència.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.