15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Un mort i 21 persones contagiades en el brot d’una residència en Alcoi

 

Igual que durant la primera onada de coronavirus, els brots en les residències de majors en esta segona onada continuen presents en el territori valencià, ja que són diferents les que registren o han registrat casos. Ara, és en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a on s’ha confirmat un nou focus en el centre de Mariola de Preventori.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, en la residència hi ha contagiats un total de 21 persones i s’ha confirmat la mort d’un dels residents. Del total de casos positius, 16 són usuaris i els altres 5 són membres del personal. Quant a l’estat dels contagiats, dels residents, dos d’ells estan ingressats en l‘Hospital Verge de la Lliris amb evolució favorable i els altres es troben bé, mentres que algun dels treballadors sí que té símptomes.

 

Una volta confirmat el brot, ràpidament s’ha activat en el centre de majors el protocol de seguretat i de neteja establit per la Conselleria de Sanitat, amb la finalitat de controlar el focus i evitar que es propague per la residència.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.