L’increïble nou efecte secundari de la vacuna de Pfizer

 

A Noruega, un bon nombre de dones s’han queixat recentment en les xarxes d’un inusual efecte secundari després de rebre la vacuna anticovid de Pfizer: asseguren que els han crescut els sins.

Així, la història d’una tiktoker anomenada Emma, de 17 anys, va acaparar l’atenció dels mitjans locals. La bloguera assegura que els seus sins es van acréixer notablement 15 dies després de vacunar-se amb este fàrmac.

 

@ellemarshalll

i was confused what was happening xx #GetGrafting #foryoupage

♬ original sound – Chips999

 

«Va ser una espècie de crisi per a mi. Vaig haver de comprar un sostenidor d’una talla més gran», va dir, després de la qual cosa va rebre en els comentaris moltes històries similars per part d’altres dones.

No és l’únic cas referit en TikTok, on Elle Marshall va relatar en un post que el seu pit va augmentar «quasi dos talles» després d’immunitzar-se amb la mateixa vacuna.

El veredicte dels especialistes

 

D’acord amb el mitjà NRK, la vacuna sí que podria tindre un efecte d’esta magnitud a causa de les reaccions que poden presentar algunes dones després de vacunar-se amb este fàrmac.

El doctor Heinrich Bachmann va dir que l’eventual creixement dels sins és només aparent i es produeix per la inflamació temporal dels ganglis limfàtics, reacció que dura unes setmanes.

D’acord amb el metge noruec, Steinar Madsen, aproximadament el 10 per cent de les dones que reben la vacuna tindran els ganglis limfàtics inflamats, això fa els sins siguen impulsats una mica cap avant i semblen grans.
Les oficines de Pfizer van assegurar que fins a eixe moment no s’havia reportat casos d’esta índole, però no van descartar la possibilitat que la vacuna contra covid-19 poguera tindre aqueixos efectes adversos.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.