L’increïble nou efecte secundari de la vacuna de Pfizer

 

A Noruega, un bon nombre de dones s’han queixat recentment en les xarxes d’un inusual efecte secundari després de rebre la vacuna anticovid de Pfizer: asseguren que els han crescut els sins.

Així, la història d’una tiktoker anomenada Emma, de 17 anys, va acaparar l’atenció dels mitjans locals. La bloguera assegura que els seus sins es van acréixer notablement 15 dies després de vacunar-se amb este fàrmac.

 

@ellemarshalll

i was confused what was happening xx #GetGrafting #foryoupage

♬ original sound – Chips999

 

«Va ser una espècie de crisi per a mi. Vaig haver de comprar un sostenidor d’una talla més gran», va dir, després de la qual cosa va rebre en els comentaris moltes històries similars per part d’altres dones.

No és l’únic cas referit en TikTok, on Elle Marshall va relatar en un post que el seu pit va augmentar «quasi dos talles» després d’immunitzar-se amb la mateixa vacuna.

El veredicte dels especialistes

 

D’acord amb el mitjà NRK, la vacuna sí que podria tindre un efecte d’esta magnitud a causa de les reaccions que poden presentar algunes dones després de vacunar-se amb este fàrmac.

El doctor Heinrich Bachmann va dir que l’eventual creixement dels sins és només aparent i es produeix per la inflamació temporal dels ganglis limfàtics, reacció que dura unes setmanes.

D’acord amb el metge noruec, Steinar Madsen, aproximadament el 10 per cent de les dones que reben la vacuna tindran els ganglis limfàtics inflamats, això fa els sins siguen impulsats una mica cap avant i semblen grans.
Les oficines de Pfizer van assegurar que fins a eixe moment no s’havia reportat casos d’esta índole, però no van descartar la possibilitat que la vacuna contra covid-19 poguera tindre aqueixos efectes adversos.

Últimes notícies

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.

Extingit l’incendi en una empresa de palets d’Algar de Palància

El Consorci Provincial de Bombers de València ha donat per extingit este dimarts, a les 11.14 hores, l’incendi declarat dilluns en una empresa de palets d’Algar de Palància, que també va afectar una zona forestal. En l’extinció han treballat durant tota la nit bombers de València i Castelló, així com efectius de la Generalitat.

Alicant trau a concurs la rehabilitació de 192 vivendes a Verge del Remei per 5 milions

L’Ajuntament d’Alacant ha tret a licitació la rehabilitació de 192 vivendes al barri de Verge del Remei, amb una inversió de 5 milions cofinançada amb fons europeus. El projecte inclou millores energètiques, d’accessibilitat i seguretat, així com la reurbanització de l’entorn amb 3,6 milions addicionals.