L’increïble nou efecte secundari de la vacuna de Pfizer

 

A Noruega, un bon nombre de dones s’han queixat recentment en les xarxes d’un inusual efecte secundari després de rebre la vacuna anticovid de Pfizer: asseguren que els han crescut els sins.

Així, la història d’una tiktoker anomenada Emma, de 17 anys, va acaparar l’atenció dels mitjans locals. La bloguera assegura que els seus sins es van acréixer notablement 15 dies després de vacunar-se amb este fàrmac.

 

@ellemarshalll

i was confused what was happening xx #GetGrafting #foryoupage

♬ original sound – Chips999

 

“Va ser una espècie de crisi per a mi. Vaig haver de comprar un sostenidor d’una talla més gran”, va dir, després de la qual cosa va rebre en els comentaris moltes històries similars per part d’altres dones.

No és l’únic cas referit en TikTok, on Elle Marshall va relatar en un post que el seu pit va augmentar “quasi dos talles” després d’immunitzar-se amb la mateixa vacuna.

El veredicte dels especialistes

 

D’acord amb el mitjà NRK, la vacuna sí que podria tindre un efecte d’esta magnitud a causa de les reaccions que poden presentar algunes dones després de vacunar-se amb este fàrmac.

El doctor Heinrich Bachmann va dir que l’eventual creixement dels sins és només aparent i es produeix per la inflamació temporal dels ganglis limfàtics, reacció que dura unes setmanes.

D’acord amb el metge noruec, Steinar Madsen, aproximadament el 10 per cent de les dones que reben la vacuna tindran els ganglis limfàtics inflamats, això fa els sins siguen impulsats una mica cap avant i semblen grans.
Les oficines de Pfizer van assegurar que fins a eixe moment no s’havia reportat casos d’esta índole, però no van descartar la possibilitat que la vacuna contra covid-19 poguera tindre aqueixos efectes adversos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.

Corberán avisa d’un dol exigent davant un Celta en gran moment

Carlos Corberán destaca el gran nivell del Cèltic, en quarts de l'Europa League i en zona europea, i anticipa un partit molt exigent a Mestalla, on el València busca sumar tres punts clau.

El València Basket busca afermar la segona plaça davant un Riu Breogán a l’alça

El València Basket rep al Riu Breogán en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en joc i un calendari exigent que a penes li deixa descans.