L’increïble nou efecte secundari de la vacuna de Pfizer

 

A Noruega, un bon nombre de dones s’han queixat recentment en les xarxes d’un inusual efecte secundari després de rebre la vacuna anticovid de Pfizer: asseguren que els han crescut els sins.

Així, la història d’una tiktoker anomenada Emma, de 17 anys, va acaparar l’atenció dels mitjans locals. La bloguera assegura que els seus sins es van acréixer notablement 15 dies després de vacunar-se amb este fàrmac.

 

@ellemarshalll

i was confused what was happening xx #GetGrafting #foryoupage

♬ original sound – Chips999

 

«Va ser una espècie de crisi per a mi. Vaig haver de comprar un sostenidor d’una talla més gran», va dir, després de la qual cosa va rebre en els comentaris moltes històries similars per part d’altres dones.

No és l’únic cas referit en TikTok, on Elle Marshall va relatar en un post que el seu pit va augmentar «quasi dos talles» després d’immunitzar-se amb la mateixa vacuna.

El veredicte dels especialistes

 

D’acord amb el mitjà NRK, la vacuna sí que podria tindre un efecte d’esta magnitud a causa de les reaccions que poden presentar algunes dones després de vacunar-se amb este fàrmac.

El doctor Heinrich Bachmann va dir que l’eventual creixement dels sins és només aparent i es produeix per la inflamació temporal dels ganglis limfàtics, reacció que dura unes setmanes.

D’acord amb el metge noruec, Steinar Madsen, aproximadament el 10 per cent de les dones que reben la vacuna tindran els ganglis limfàtics inflamats, això fa els sins siguen impulsats una mica cap avant i semblen grans.
Les oficines de Pfizer van assegurar que fins a eixe moment no s’havia reportat casos d’esta índole, però no van descartar la possibilitat que la vacuna contra covid-19 poguera tindre aqueixos efectes adversos.

Últimes notícies

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.