L’increïble nou efecte secundari de la vacuna de Pfizer

 

A Noruega, un bon nombre de dones s’han queixat recentment en les xarxes d’un inusual efecte secundari després de rebre la vacuna anticovid de Pfizer: asseguren que els han crescut els sins.

Així, la història d’una tiktoker anomenada Emma, de 17 anys, va acaparar l’atenció dels mitjans locals. La bloguera assegura que els seus sins es van acréixer notablement 15 dies després de vacunar-se amb este fàrmac.

 

@ellemarshalll

i was confused what was happening xx #GetGrafting #foryoupage

♬ original sound – Chips999

 

“Va ser una espècie de crisi per a mi. Vaig haver de comprar un sostenidor d’una talla més gran”, va dir, després de la qual cosa va rebre en els comentaris moltes històries similars per part d’altres dones.

No és l’únic cas referit en TikTok, on Elle Marshall va relatar en un post que el seu pit va augmentar “quasi dos talles” després d’immunitzar-se amb la mateixa vacuna.

El veredicte dels especialistes

 

D’acord amb el mitjà NRK, la vacuna sí que podria tindre un efecte d’esta magnitud a causa de les reaccions que poden presentar algunes dones després de vacunar-se amb este fàrmac.

El doctor Heinrich Bachmann va dir que l’eventual creixement dels sins és només aparent i es produeix per la inflamació temporal dels ganglis limfàtics, reacció que dura unes setmanes.

D’acord amb el metge noruec, Steinar Madsen, aproximadament el 10 per cent de les dones que reben la vacuna tindran els ganglis limfàtics inflamats, això fa els sins siguen impulsats una mica cap avant i semblen grans.
Les oficines de Pfizer van assegurar que fins a eixe moment no s’havia reportat casos d’esta índole, però no van descartar la possibilitat que la vacuna contra covid-19 poguera tindre aqueixos efectes adversos.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.