Sanitat registra des del divendres 4.139 nous casos de coronavirus

 

Un total de 3.437.179 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 2.911.405 persones. Per províncies: 345.977 a Castelló, 1.043.283 a Alacant i 1.522.145 a València. 

 

D’altra banda, des del divendres passat, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 4.139 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 480.707 persones. Per províncies, 469 a Castelló (49.764 en total); 1.829 a Alacant (172.698 en total) i 1.841 a València (258.243 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

A més, i també des de l’actualització del divendres, s’han registrat 5.460 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 459.806 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 47.812 a Castelló, 163.554 a Alacant i 248.382 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 668 persones ingressades, 115 d’elles en l’UCI: 82 a la província de Castelló, 19 en UCI; 207 a la província d’Alacant, 28 d’elles en l’UCI; i 379 a la província de València, 68 d’elles en UCI. 

En els últims set dies, s’han registrat cinc defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.535: 816 a la província de Castelló, 2.866 en la d’Alacant i 3.853 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 24.821 casos actius, la qual cosa suposa un 5,04% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, cinc tenen 10 o més casos associats:

 • Chera: 10 casos. Origen social
 • Llíria: 10 casos. Origen social
 • València: 14 casos. Origen social
 • Castelló de la Plana: 12 casos. Origen social
 • El Campello: 10 casos. Origen social

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.