Sanitat registra des del divendres 4.139 nous casos de coronavirus

 

Un total de 3.437.179 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 2.911.405 persones. Per províncies: 345.977 a Castelló, 1.043.283 a Alacant i 1.522.145 a València. 

 

D’altra banda, des del divendres passat, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 4.139 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 480.707 persones. Per províncies, 469 a Castelló (49.764 en total); 1.829 a Alacant (172.698 en total) i 1.841 a València (258.243 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

A més, i també des de l’actualització del divendres, s’han registrat 5.460 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 459.806 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 47.812 a Castelló, 163.554 a Alacant i 248.382 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 668 persones ingressades, 115 d’elles en l’UCI: 82 a la província de Castelló, 19 en UCI; 207 a la província d’Alacant, 28 d’elles en l’UCI; i 379 a la província de València, 68 d’elles en UCI. 

En els últims set dies, s’han registrat cinc defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.535: 816 a la província de Castelló, 2.866 en la d’Alacant i 3.853 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 24.821 casos actius, la qual cosa suposa un 5,04% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, cinc tenen 10 o més casos associats:

 • Chera: 10 casos. Origen social
 • Llíria: 10 casos. Origen social
 • València: 14 casos. Origen social
 • Castelló de la Plana: 12 casos. Origen social
 • El Campello: 10 casos. Origen social

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.