Sanitat registra des del divendres 4.139 nous casos de coronavirus

 

Un total de 3.437.179 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 2.911.405 persones. Per províncies: 345.977 a Castelló, 1.043.283 a Alacant i 1.522.145 a València. 

 

D’altra banda, des del divendres passat, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 4.139 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 480.707 persones. Per províncies, 469 a Castelló (49.764 en total); 1.829 a Alacant (172.698 en total) i 1.841 a València (258.243 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

 

A més, i també des de l’actualització del divendres, s’han registrat 5.460 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 459.806 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 47.812 a Castelló, 163.554 a Alacant i 248.382 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 668 persones ingressades, 115 d’elles en l’UCI: 82 a la província de Castelló, 19 en UCI; 207 a la província d’Alacant, 28 d’elles en l’UCI; i 379 a la província de València, 68 d’elles en UCI. 

En els últims set dies, s’han registrat cinc defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.535: 816 a la província de Castelló, 2.866 en la d’Alacant i 3.853 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 24.821 casos actius, la qual cosa suposa un 5,04% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, cinc tenen 10 o més casos associats:

 • Chera: 10 casos. Origen social
 • Llíria: 10 casos. Origen social
 • València: 14 casos. Origen social
 • Castelló de la Plana: 12 casos. Origen social
 • El Campello: 10 casos. Origen social

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.

Un regidor de Vox a Montserrat dimitix després de ser denunciat per maltractaments i tindre una orde d’allunyament

El regidor de Vox a Montserrat, Carlos Martínez Salvador, ha entregat la seua acta després de fer-se pública una orde d'allunyament dictada per un jutjat per una denúncia de maltractaments de la seua parella, que ell nega.

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.