Anuncios

Nova York ofereix la vacuna contra el coronavirus gratis a turistes

 

Els Estats Units ha adoptat una postura porosa respecte a vacunar turistes. Mentre alguns estats com Texas han imposat restriccions quasi nul·les, la majoria han sigut més estrictes amb reservar l’aplicació per a la població local. No obstant això, després de més d’un any de crisi sanitària global, la ciutat de Nova York abraça al turisme de vacunes i oferirà als viatgers l’alternativa de Johnson & Johnson.

Com a part dels esforços per reactivar l’activitat turística i econòmica a Nova York, l’alcalde Bill de Blasio va anunciar que serà possible que persones d’altres països reben la vacuna de Johnson & Johnson. D’acord amb The Wall Street Journal, es planegen realitzar jornades de vacunació directament a Times Square i altres llocs turístics.
D’esta manera, segons de Blasio, podran tornar progressivament a la normalitat les atraccions de la ciutat, i els negocis locals es reactivaran a poc a poc. Amb este ànim, segons el mandatari, s’instal·laran camionetes per a injectar als visitants en Central Park, l’Empire State Building i altres llocs d’interés turístic.

Anuncios

Malgrat les reserves que va mostrar el propi govern estatunidenc respecte a la vacuna de Johnson & Johnson, el fàrmac ja s’aplica de nou i estarà disponible perquè se li administre a forans. A final de comptes, d’acord amb l’Organització Mundial de la Salut, és més probable morir aconseguit per l’impacte d’un llamp que per una trombosi decantada de la inoculació de qualsevol de les alternatives disponibles.

 

Una via per a reactivar el trànsit a Nova York

 

Si bé és cert que el primer objectiu comú dels països en l’actualitat és posar-li fi a l’emergència sanitària per COVID-19, la decisió que va prendre la ciutat de Nova York està íntimament lligada amb el rescat de la seua activitat econòmica. Durant la pandèmia, el turisme es va desplomar.

En un ànim d’incitar al turisme, l’alcalde va estendre la invitació als viatgers que puguen fer-lo: “Veuen ací, és segur, és un gran lloc per a estar i cuidarem de tu”, va explicar. Encara que la iniciativa encara necessita l’aprovació estatal, els esforços respecte a les jornades de vacunació novaiorqueses estan ben encaminades.

Per part seua, el Museu Americà d’Història Natural oferirà quatre entrades gratuïtes a qui es vacune en les seues instal·lacions. La mateixa lògica es comparteix en restaurants i altres negocis locals, que conviden a la població estrangera a rebre la injecció en la rodalia dels seus establiments amb descomptes especials per als qui el vulguen fer.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios