Nova York ofereix la vacuna contra el coronavirus gratis a turistes

 

Els Estats Units ha adoptat una postura porosa respecte a vacunar turistes. Mentre alguns estats com Texas han imposat restriccions quasi nul·les, la majoria han sigut més estrictes amb reservar l’aplicació per a la població local. No obstant això, després de més d’un any de crisi sanitària global, la ciutat de Nova York abraça al turisme de vacunes i oferirà als viatgers l’alternativa de Johnson & Johnson.

Com a part dels esforços per reactivar l’activitat turística i econòmica a Nova York, l’alcalde Bill de Blasio va anunciar que serà possible que persones d’altres països reben la vacuna de Johnson & Johnson. D’acord amb The Wall Street Journal, es planegen realitzar jornades de vacunació directament a Times Square i altres llocs turístics.
D’esta manera, segons de Blasio, podran tornar progressivament a la normalitat les atraccions de la ciutat, i els negocis locals es reactivaran a poc a poc. Amb este ànim, segons el mandatari, s’instal·laran camionetes per a injectar als visitants en Central Park, l’Empire State Building i altres llocs d’interés turístic.

Malgrat les reserves que va mostrar el propi govern estatunidenc respecte a la vacuna de Johnson & Johnson, el fàrmac ja s’aplica de nou i estarà disponible perquè se li administre a forans. A final de comptes, d’acord amb l’Organització Mundial de la Salut, és més probable morir aconseguit per l’impacte d’un llamp que per una trombosi decantada de la inoculació de qualsevol de les alternatives disponibles.

 

Una via per a reactivar el trànsit a Nova York

 

Si bé és cert que el primer objectiu comú dels països en l’actualitat és posar-li fi a l’emergència sanitària per COVID-19, la decisió que va prendre la ciutat de Nova York està íntimament lligada amb el rescat de la seua activitat econòmica. Durant la pandèmia, el turisme es va desplomar.

En un ànim d’incitar al turisme, l’alcalde va estendre la invitació als viatgers que puguen fer-lo: “Veuen ací, és segur, és un gran lloc per a estar i cuidarem de tu”, va explicar. Encara que la iniciativa encara necessita l’aprovació estatal, els esforços respecte a les jornades de vacunació novaiorqueses estan ben encaminades.

Per part seua, el Museu Americà d’Història Natural oferirà quatre entrades gratuïtes a qui es vacune en les seues instal·lacions. La mateixa lògica es comparteix en restaurants i altres negocis locals, que conviden a la població estrangera a rebre la injecció en la rodalia dels seus establiments amb descomptes especials per als qui el vulguen fer.

Últimes notícies

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.