Nova York ofereix la vacuna contra el coronavirus gratis a turistes

 

Els Estats Units ha adoptat una postura porosa respecte a vacunar turistes. Mentre alguns estats com Texas han imposat restriccions quasi nul·les, la majoria han sigut més estrictes amb reservar l’aplicació per a la població local. No obstant això, després de més d’un any de crisi sanitària global, la ciutat de Nova York abraça al turisme de vacunes i oferirà als viatgers l’alternativa de Johnson & Johnson.

Com a part dels esforços per reactivar l’activitat turística i econòmica a Nova York, l’alcalde Bill de Blasio va anunciar que serà possible que persones d’altres països reben la vacuna de Johnson & Johnson. D’acord amb The Wall Street Journal, es planegen realitzar jornades de vacunació directament a Times Square i altres llocs turístics.
D’esta manera, segons de Blasio, podran tornar progressivament a la normalitat les atraccions de la ciutat, i els negocis locals es reactivaran a poc a poc. Amb este ànim, segons el mandatari, s’instal·laran camionetes per a injectar als visitants en Central Park, l’Empire State Building i altres llocs d’interés turístic.

Malgrat les reserves que va mostrar el propi govern estatunidenc respecte a la vacuna de Johnson & Johnson, el fàrmac ja s’aplica de nou i estarà disponible perquè se li administre a forans. A final de comptes, d’acord amb l’Organització Mundial de la Salut, és més probable morir aconseguit per l’impacte d’un llamp que per una trombosi decantada de la inoculació de qualsevol de les alternatives disponibles.

 

Una via per a reactivar el trànsit a Nova York

 

Si bé és cert que el primer objectiu comú dels països en l’actualitat és posar-li fi a l’emergència sanitària per COVID-19, la decisió que va prendre la ciutat de Nova York està íntimament lligada amb el rescat de la seua activitat econòmica. Durant la pandèmia, el turisme es va desplomar.

En un ànim d’incitar al turisme, l’alcalde va estendre la invitació als viatgers que puguen fer-lo: “Veuen ací, és segur, és un gran lloc per a estar i cuidarem de tu”, va explicar. Encara que la iniciativa encara necessita l’aprovació estatal, els esforços respecte a les jornades de vacunació novaiorqueses estan ben encaminades.

Per part seua, el Museu Americà d’Història Natural oferirà quatre entrades gratuïtes a qui es vacune en les seues instal·lacions. La mateixa lògica es comparteix en restaurants i altres negocis locals, que conviden a la població estrangera a rebre la injecció en la rodalia dels seus establiments amb descomptes especials per als qui el vulguen fer.

Últimes notícies

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.