11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Nova York ofereix la vacuna contra el coronavirus gratis a turistes

 

Els Estats Units ha adoptat una postura porosa respecte a vacunar turistes. Mentre alguns estats com Texas han imposat restriccions quasi nul·les, la majoria han sigut més estrictes amb reservar l’aplicació per a la població local. No obstant això, després de més d’un any de crisi sanitària global, la ciutat de Nova York abraça al turisme de vacunes i oferirà als viatgers l’alternativa de Johnson & Johnson.

Com a part dels esforços per reactivar l’activitat turística i econòmica a Nova York, l’alcalde Bill de Blasio va anunciar que serà possible que persones d’altres països reben la vacuna de Johnson & Johnson. D’acord amb The Wall Street Journal, es planegen realitzar jornades de vacunació directament a Times Square i altres llocs turístics.
D’esta manera, segons de Blasio, podran tornar progressivament a la normalitat les atraccions de la ciutat, i els negocis locals es reactivaran a poc a poc. Amb este ànim, segons el mandatari, s’instal·laran camionetes per a injectar als visitants en Central Park, l’Empire State Building i altres llocs d’interés turístic.

Malgrat les reserves que va mostrar el propi govern estatunidenc respecte a la vacuna de Johnson & Johnson, el fàrmac ja s’aplica de nou i estarà disponible perquè se li administre a forans. A final de comptes, d’acord amb l’Organització Mundial de la Salut, és més probable morir aconseguit per l’impacte d’un llamp que per una trombosi decantada de la inoculació de qualsevol de les alternatives disponibles.

 

Una via per a reactivar el trànsit a Nova York

 

Si bé és cert que el primer objectiu comú dels països en l’actualitat és posar-li fi a l’emergència sanitària per COVID-19, la decisió que va prendre la ciutat de Nova York està íntimament lligada amb el rescat de la seua activitat econòmica. Durant la pandèmia, el turisme es va desplomar.

En un ànim d’incitar al turisme, l’alcalde va estendre la invitació als viatgers que puguen fer-lo: “Veuen ací, és segur, és un gran lloc per a estar i cuidarem de tu”, va explicar. Encara que la iniciativa encara necessita l’aprovació estatal, els esforços respecte a les jornades de vacunació novaiorqueses estan ben encaminades.

Per part seua, el Museu Americà d’Història Natural oferirà quatre entrades gratuïtes a qui es vacune en les seues instal·lacions. La mateixa lògica es comparteix en restaurants i altres negocis locals, que conviden a la població estrangera a rebre la injecció en la rodalia dels seus establiments amb descomptes especials per als qui el vulguen fer.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.