Nova York ofereix la vacuna contra el coronavirus gratis a turistes

 

Els Estats Units ha adoptat una postura porosa respecte a vacunar turistes. Mentre alguns estats com Texas han imposat restriccions quasi nul·les, la majoria han sigut més estrictes amb reservar l’aplicació per a la població local. No obstant això, després de més d’un any de crisi sanitària global, la ciutat de Nova York abraça al turisme de vacunes i oferirà als viatgers l’alternativa de Johnson & Johnson.

Com a part dels esforços per reactivar l’activitat turística i econòmica a Nova York, l’alcalde Bill de Blasio va anunciar que serà possible que persones d’altres països reben la vacuna de Johnson & Johnson. D’acord amb The Wall Street Journal, es planegen realitzar jornades de vacunació directament a Times Square i altres llocs turístics.
D’esta manera, segons de Blasio, podran tornar progressivament a la normalitat les atraccions de la ciutat, i els negocis locals es reactivaran a poc a poc. Amb este ànim, segons el mandatari, s’instal·laran camionetes per a injectar als visitants en Central Park, l’Empire State Building i altres llocs d’interés turístic.

Malgrat les reserves que va mostrar el propi govern estatunidenc respecte a la vacuna de Johnson & Johnson, el fàrmac ja s’aplica de nou i estarà disponible perquè se li administre a forans. A final de comptes, d’acord amb l’Organització Mundial de la Salut, és més probable morir aconseguit per l’impacte d’un llamp que per una trombosi decantada de la inoculació de qualsevol de les alternatives disponibles.

 

Una via per a reactivar el trànsit a Nova York

 

Si bé és cert que el primer objectiu comú dels països en l’actualitat és posar-li fi a l’emergència sanitària per COVID-19, la decisió que va prendre la ciutat de Nova York està íntimament lligada amb el rescat de la seua activitat econòmica. Durant la pandèmia, el turisme es va desplomar.

En un ànim d’incitar al turisme, l’alcalde va estendre la invitació als viatgers que puguen fer-lo: “Veuen ací, és segur, és un gran lloc per a estar i cuidarem de tu”, va explicar. Encara que la iniciativa encara necessita l’aprovació estatal, els esforços respecte a les jornades de vacunació novaiorqueses estan ben encaminades.

Per part seua, el Museu Americà d’Història Natural oferirà quatre entrades gratuïtes a qui es vacune en les seues instal·lacions. La mateixa lògica es comparteix en restaurants i altres negocis locals, que conviden a la població estrangera a rebre la injecció en la rodalia dels seus establiments amb descomptes especials per als qui el vulguen fer.

Últimes notícies

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.