Les noves mesures restrictives que acompanyaran al toc de queda

 

La implantació d’un possible toc de queda en el territori valencià, anirà acompanyat de noves mesures restrictives que encara no han volgut anunciar ni el president de la Generalitat, Ximo Puig, ni la Consellera de Sanitat, Ana Barceló.

 

Segons explica ‘Levante-EMV’, si la Conselleria de Sanitat es guia pel document consensuat entre totes les comunitats autònomes i el Govern d’Espanya, estes noves mesures podrien anar encaminades a reduir els aforaments al 50% en la restauració, els comerços o altres activitats relacionades amb l’oci.

 

Açò suposa, per als bars i restaurants, aforament del 50% en l’interior i grups màxims per taula de sis persones. A demés, es prohibix el consum en barra, que fins ara, estava permés amb una separació de 1,5 metres. 

 

La normativa també marca algunes recomanacions com quedar-se en casa i relacionar-se només en bambolles socials estructurades en grups de convivència estable, i limitar viatges no essencials, a demés d’impulsar el teletreball.

Últimes notícies

Paiporta llança ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana

L'Ajuntament de Paiporta aprova per unanimitat una línia extraordinària d'ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana, prioritzant als col·lectius més vulnerables.

València desbloqueja 9.000 m² en Patraix per a construir 644 vivendes públiques

L'Ajuntament de València recupera nou parcel·les bloquejades des de 2015 en el barri de Patraix per a alçar 644 vivendes de protecció pública en edificis de fins a nou plantes.

La UPV crea un biomarcador que mesura l’agressivitat del glioblastoma amb ressonància magnètica

Investigadors de la Universitat Politècnica de València desenrotllen un biomarcador d'imatge que quantifica el creixement del glioblastoma i prediu de manera independent la supervivència dels pacients.

Suspesa la primera vaga en Groundforce i les primeres jornades en Menzies però arranca un atur indefinit

Els sindicats suspenen la primera jornada de vaga en Groundforce i els dos primers dies d'aturs en Menzies, però mantenen des del dilluns una vaga indefinida en 12 aeroports espanyols.

La Comunitat Valenciana frega el ple en turisme rural per Setmana Santa amb un 72% d’ocupació

El turisme rural en la Comunitat Valenciana aconseguix un 72% d'ocupació per Setmana Santa, en línia amb Andalusia, en un context marcat per la pujada del carburant, la incertesa internacional i la cautela en el gasto familiar.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per dos presumptes delictes d'agressió sexual a pacients, després de la denúncia inicial d'una dona i la posterior localització d'una altra possible víctima.

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.