15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Oltra advoca per més restriccions per a Nadal enfront del Covid-19

 

La vicepresidenta i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, advoca per incrementar les restriccions per a Nadal enfront del Covid-19: «En este moment la vacuna és quedar-se a casa». Oltra s’ha pronunciat en eixos termes en declaracions als mitjans de comunicació moments abans de visitar el centre Ciutat de l’Esperança, en ser preguntada per si és partidària d’augmentar les restriccions per a frenar el coronavirus davant de l’augment de casos registrats en el territori.

 

«La situació és preocupant», ha dit, «no només en el territori valencià, sinó també en la resta de l’Estat». Sobre este tema, ha recordat que el president de la Generalitat, Ximo Puig, ja va avançar que si la situació empitjorava, se n’anirien a majors restriccions. «I estic d’acord», ha postil·lat.

 

Al seu juí, «tot apunta al fet que estem en la recta final perquè arribe la vacuna l’any que ve i és important fer un últim esforç». Oltra ha advertit que si hi ha una tercera ona al gener, davant del cansament generalitzat dels professionals sanitaris i la grip, «s’estressarà el sistema sanitari i pot eixir-nos car», ha dit

 

A demés, ha insistit: «Estiguem tots en la taula de Nadal encara que siga en taules diferents perquè en 2021 hi haurà un altre Nadal i no volem una cadira buida». «Totes les famílies han d’interioritzar-ho. Cal fer un últim esforç perquè cap falte en la taula del pròxim any. No ens equivoquem i anem a una situació de quedar-nos en casa. En este moment la vacuna és quedar-se en casa», ha insistit.

Últimes notícies

Una tractorada contra l’acord UE-Mercosur col·lapsa el trànsit en el centre de València

Una tractorada d'associacions independents adscrites a Unaspi ha col·lapsat el trànsit en el centre de València amb corts des de les 11 hores. La marxa preveu acabar davant la Delegació del Govern i el dijous hi haurà una altra protesta del sector.

La lesió de Foyth és la quarta baixa greu del Vila-real esta temporada

El defensa argentí va patir un trencament del tendó d'Aquil·les davant el Reial Madrid i passarà per quiròfan. És la quarta lesió greu del curs, tres d'elles en la saga.

Helena Font: apostar per un elenc nombrós i escenografia arriscada és d’agrair

L'actriu reivindica la valentia dels qui sostenen obres amb grans repartiments i muntatges complexos i celebra l'acolliment d'Assassinat en el Orient Express en el seu gira.

El PSPV portarà a Pérez Llorca 25 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV entregarà a Pérez Llorca un document amb 25 mesures urgents en finançament, servicis socials, educació i vivenda. Morant demana diàleg però denúncia una anomalia democràtica lligada a la dana.

Reial Madrid-Unicaja i València-Joventut, en els quarts de la Copa del Rei ACB

El sorteig de la Copa del Rei de la acb va concretar els quarts: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà contra UCAM Murcia o Baskonia, i l'altre equip, davant La Llacuna Tenerife.

Demanen presó per al president i el tresorer d’una residència d’Aspe per presumpta apropiació de 2,15 milions

La Fiscalia sol·licita 13 i 8 anys de presó per al president i el tresorer d'una residència d'Aspe per un forat de 2,15 milions. El juí comença hui i durarà tota la setmana.

Tres detinguts per distribuir anabolitzants en gimnasos de la província d’Alacant

Tres hòmens de 28 a 33 anys han sigut arrestats a Elda i El Campello per vendre anabolitzants en gimnasos i mitjançant paqueteria. La Policia va intervindre 739 caixes i 4.545 euros.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar en la caserna de Sueca i va confessar el crim no passarà hui davant el jutge per l'autòpsia pendent. La Guàrdia Civil manté obertes totes les hipòtesis.