Oltra defensa el tancament perimetral del territori valencià: «No ens ha de tremolar la mà»

 

La vicepresidenta i portaveu del Consell, Mónica Oltra, ha defensat la necessitat d’aplicar «qualsevol mesura que garantisca que el virus no s’expandisca més», com el tancament perimetral del territori valencià este cap de setmana pel Pont de Tots els Sants i més a llarg termini.

 

«No ens ha de tremolar el pols», ha asseverat a preguntes dels periodistes en Alacant, alguna cosa que ha justificat rebutjant la falsa dicotomia entre salut i economia perquè «sense vida no hi ha economia».

 

Oltra ha posat l’accent que «qualsevol mesura eficaç per a frenar la pandèmia s’ha de prendre» i ha assegurat que ella advoca per «mesures més restrictives, més contundents» que el tancament perimetral del territori valencià durant només un cap de setmana.

 

«Més val un temps de restriccions més contundents»

Més enllà d’este tancament, ha demanat un pensament col·lectiu posant a Wuhan (la Xina) com a exemple perquè «ja van sense mascareta després de 75 dies tancats i barrats». «Més val un temps de restriccions més contundents», ha insistit.

 

Sobre les festes nadalenques, Oltra ha emfatitzat: «Salvar el Nadal no és que estiga tot el món en la taula encara que no puguem estar en esta: és que ningú falte en la taula. Si hem d’estar en taules separades, ja vindrà altre Nadal».

Últimes notícies

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.

Sarabia apel·la a controlar tots els detalls davant el Girona per a amarrar la permanència

Eder Sarabia reclama màxima concentració davant el Girona en un dol directe per la permanència i assegura que l'Elx arriba amb confiança després del seu triomf davant el Getafe.

Marcelino s’acomiada del Vila-real després d’una etapa en la qual diu haver sigut molt feliç

Marcelino García Toral dirigirà davant l'Atlètic de Madrid el seu últim partit com a entrenador del Vila-real i afirma que marxa satisfet, agraït i sense haver tancat encara el seu pròxim destí.

Compromís reclama prudència davant la citació de Zapatero i descarta trencar el Govern de coalició

Joan Baldoví demana escoltar primer la declaració de José Luis Rodríguez Zapatero en l'Audiència Nacional i sosté que no hi ha motius per a posar en risc el Govern de coalició PSOE-Sumar.

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.