Oltra defensa el tancament perimetral del territori valencià: «No ens ha de tremolar la mà»

 

La vicepresidenta i portaveu del Consell, Mónica Oltra, ha defensat la necessitat d’aplicar «qualsevol mesura que garantisca que el virus no s’expandisca més», com el tancament perimetral del territori valencià este cap de setmana pel Pont de Tots els Sants i més a llarg termini.

 

«No ens ha de tremolar el pols», ha asseverat a preguntes dels periodistes en Alacant, alguna cosa que ha justificat rebutjant la falsa dicotomia entre salut i economia perquè «sense vida no hi ha economia».

 

Oltra ha posat l’accent que «qualsevol mesura eficaç per a frenar la pandèmia s’ha de prendre» i ha assegurat que ella advoca per «mesures més restrictives, més contundents» que el tancament perimetral del territori valencià durant només un cap de setmana.

 

«Més val un temps de restriccions més contundents»

Més enllà d’este tancament, ha demanat un pensament col·lectiu posant a Wuhan (la Xina) com a exemple perquè «ja van sense mascareta després de 75 dies tancats i barrats». «Més val un temps de restriccions més contundents», ha insistit.

 

Sobre les festes nadalenques, Oltra ha emfatitzat: «Salvar el Nadal no és que estiga tot el món en la taula encara que no puguem estar en esta: és que ningú falte en la taula. Si hem d’estar en taules separades, ja vindrà altre Nadal».

Últimes notícies

Sergi Cardona reivindica l’ambició del Vila-real davant una temporada històrica

Sergi Cardona destaca que el Vila-real té a la seua mà firmar una temporada històrica, amb la plaça de Champions encarrilada i la tercera posició a l'abast. El lateral demana ambició màxima en el tram final de Lliga i enaltix la irrupció del jove Pau Navarro.

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.

Un detingut i tres investigats per enviar tabac de contraban des de Riba-roja

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Vigilància Duanera desmantella a Riba-roja de Túria un punt de picat i enviament de picada de tabac il·legal, amb 157 quilos intervinguts i quatre persones implicades.

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.