Oltra defensa el tancament perimetral del territori valencià: «No ens ha de tremolar la mà»

 

La vicepresidenta i portaveu del Consell, Mónica Oltra, ha defensat la necessitat d’aplicar «qualsevol mesura que garantisca que el virus no s’expandisca més», com el tancament perimetral del territori valencià este cap de setmana pel Pont de Tots els Sants i més a llarg termini.

 

«No ens ha de tremolar el pols», ha asseverat a preguntes dels periodistes en Alacant, alguna cosa que ha justificat rebutjant la falsa dicotomia entre salut i economia perquè «sense vida no hi ha economia».

 

Oltra ha posat l’accent que «qualsevol mesura eficaç per a frenar la pandèmia s’ha de prendre» i ha assegurat que ella advoca per «mesures més restrictives, més contundents» que el tancament perimetral del territori valencià durant només un cap de setmana.

 

«Més val un temps de restriccions més contundents»

Més enllà d’este tancament, ha demanat un pensament col·lectiu posant a Wuhan (la Xina) com a exemple perquè «ja van sense mascareta després de 75 dies tancats i barrats». «Més val un temps de restriccions més contundents», ha insistit.

 

Sobre les festes nadalenques, Oltra ha emfatitzat: «Salvar el Nadal no és que estiga tot el món en la taula encara que no puguem estar en esta: és que ningú falte en la taula. Si hem d’estar en taules separades, ja vindrà altre Nadal».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.