Oltra defensa el tancament perimetral del territori valencià: «No ens ha de tremolar la mà»

 

La vicepresidenta i portaveu del Consell, Mónica Oltra, ha defensat la necessitat d’aplicar «qualsevol mesura que garantisca que el virus no s’expandisca més», com el tancament perimetral del territori valencià este cap de setmana pel Pont de Tots els Sants i més a llarg termini.

 

«No ens ha de tremolar el pols», ha asseverat a preguntes dels periodistes en Alacant, alguna cosa que ha justificat rebutjant la falsa dicotomia entre salut i economia perquè «sense vida no hi ha economia».

 

Oltra ha posat l’accent que «qualsevol mesura eficaç per a frenar la pandèmia s’ha de prendre» i ha assegurat que ella advoca per «mesures més restrictives, més contundents» que el tancament perimetral del territori valencià durant només un cap de setmana.

 

«Més val un temps de restriccions més contundents»

Més enllà d’este tancament, ha demanat un pensament col·lectiu posant a Wuhan (la Xina) com a exemple perquè «ja van sense mascareta després de 75 dies tancats i barrats». «Més val un temps de restriccions més contundents», ha insistit.

 

Sobre les festes nadalenques, Oltra ha emfatitzat: «Salvar el Nadal no és que estiga tot el món en la taula encara que no puguem estar en esta: és que ningú falte en la taula. Si hem d’estar en taules separades, ja vindrà altre Nadal».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.

Que bé viuríem sense accents gràfics

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parlasobre l’accent de València/Valéncia' que utilitza el cas de Mónica Oltra per a discutir el model lingüístic valencià i la batalla ideològica que hi ha darrere

L’interior de València frega el ple per Setmana Santa i Benidorm lidera la costa

Els hotels de l'interior de la província de València aconseguixen una previsió d'ocupació del 87,4% entre Dijous Sant i Dilluns de Pasqua, mentres que Benidorm se situa al capdavant del litoral amb un 81,7%. El conjunt de la Comunitat Valenciana afronta la Setmana Santa amb una demanda elevada i marge per a millorar amb les reserves d'última hora.

Gayà celebra els seus 401 partits amb el València: del xiquet en la graderia al capità a Mestalla

José Luis Gayà aconseguix els 401 partits amb el València i es consolida com a sèptim jugador amb més partits en la història del club, orgullós de passar de la graderia a defendre l'escut.

Sarabia advertix d’un partit intens i ple d’alternatives davant el Rayo Vallecano

Eder Sarabia anticipa un dol molt dinàmic i intens davant el Rayo Vallecano, marcat per l'agressivitat i verticalitat del rival i pels dubtes després de l'aturada de seleccions.

La Policia investiga la mort per arma blanca d’un home en un parc de València

La Policia Nacional investiga la mort per arma blanca d'un home de 55 anys, sense llar i d'origen algerià, trobat sense vida en un parc de l'avinguda Jacinto Benavente de València.

El Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència, afronta la recta final de la lliga de futbol en cadira elèctrica a un punt del líder i somia amb el seu quart títol nacional.