10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Pares d’alumnes denuncien que es facen proves PCR junt a un col·legi de Burjassot

 

L’AMPA del col·legi La Fontaine de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), s’ha queixat de què des de principi de curs s’estan practicant test PCR al costat del centre just en el moment de l’entrada o eixida dels alumnes. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, la presidenta, Mari Carmen Martínez, explica que l’escola es troba junt a l’ambulatori La Concòrdia i no es té en compte el risc per a la salut dels menors que això comporta. 

 

La responsable afirma que es va canviar la ubicació per a fer estes proves en un altre lloc, però ara es tornen a fer en l’entrada del centre de salut que està a només 20 metres del col·legi.

 

Com a conseqüència, l’AMPA ha enviat alguns comunicats a l’ajuntament de la localitat, però des del consistori deriven la petició a l’ambulatori i a la Conselleria de Sanitat, llevant-se de damunt tota classe de responsabilitat. 

Últimes notícies

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.

Compte arrere per al Benidorm Fest: Dani J trenca estereotips amb una bachata de fusió

Dani J arriba al Benidorm Fest amb una proposta de bachata que mescla estils i busca derrocar clixés. Promet un espectacle amb ball i menys pressió sense Eurovisió 2026.

Troben a Algèria, sa i estalvi, a l’ocupant del veler desaparegut fa 12 dies a Alacant

L'home de 69 anys ha sigut rescatat després de ser albirat a la deriva en aigües algerianes per un avió de Frontex. Serà traslladat a Alacant després d'arribar a Algesires.

Detingut el responsable d’un bar per instal·lar cambres ocultes en els lavabos del local

La Guàrdia Civil ha detingut al responsable d'un bar a L'Alqueria de la Comtessa per instal·lar cambres ocultes en els lavabos. S'han intervingut dos cambres i cinc discos amb més de 5 TB i la investigació continua oberta.