Sense incidències en el primer cap de setmana de platges tancades al Campello

 

Els joves van complir, i abans de la 1 de la matinada les platges i cales del Campello estaven este cap de setmana desallotjades. No es van registrar incidents en el primer cap de setmana d’arenals tancats per decret d’1 a 6 de la matinada per a evitar la celebració de botellons i festes sobre l’arena, activitat que havia sorgit amb força en el municipi després que es decretara el toc de queda en les localitats veïnes.

 

El dispositiu de seguretat, en el qual van participar efectius de la Policia Local, Guàrdia Civil i Protecció Civil, va funcionar des de la mitjanit, quan tots els agents disponibles van recórrer la costa comunicant als usuaris de les platges l’obligatorietat de buidar l’espai a partir de la 1 i fins a l’alba.

 

Els controls policials dinàmics van constatar l’estricte compliment del decret, que segons es va poder constatar era majoritàriament conegut pels joves. Arribada l’hora, gradualment els grups van anar abandonant els arenals.

 

Tant el regidor de Seguretat Rafa Galvañ (PP), com el comissari cap de la Policia Local, José Antonio Cano, agraeixen el comportament cívic de tots. “Comprenen que es tracta d’una mesura que s’adopta pel bé de tots. La situació s’ha normalitzat, el tancament de platges i cales s’ha respectat sense cap incident i la nit ha sigut tranquil·la”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís titlla d’infàmia l’obertura de juí oral a Mónica Oltra i el PSPV lamenta la seua persecució

L'Audiència Provincial ha ordenat obrir juí oral contra Mónica Oltra i dotze exmembres del seu equip. Compromís ho ha titllat d'infàmia i el PSPV ha lamentat la seua persecució.

Baleària eleva un 16% la facturació en 2025 i aconseguix 801 milions

Baleària ha augmentat un 16% la seua facturació en 2025, fins a 801 milions, amb 6,5 milions de passatgers i 1,6 milions de vehicles. El benefici ha sigut de 63 milions (+152%) i l'impuls internacional ha crescut un 68%, amb el nord d'Àfrica igualant el pes de Balears.

El comissionat demanarà al Govern incloure als municipis de Castelló en les ajudes per la DANA

Després de reunir-se amb 71 alcaldes, el comissionat per a la Recuperació ha anunciat que reclamarà en la Comissió mixta la inclusió dels municipis de Castelló en les ajudes estatals. La Generalitat defén neteja de llits, nova llei forestal i suport psicològic per a accelerar la recuperació.

Aldi reforça la seua presència en la Comunitat amb noves botigues i 442 contractacions

Aldi augmentarà la seua activitat en la Comunitat Valenciana amb l'obertura de noves botigues i 442 incorporacions. El centre logístic de Sagunt, que gestiona el 18% del volum nacional, sustenta el pla.

Morant exigix a Pérez Llorca expulsar del PP a Carlos Mazón i advertix d’encobriment

Diana Morant ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que apart a Carlos Mazón del PP i de Les Corts després de l'avanç de la causa per la DANA i la seua remissió al TSJCV.

La passarel·la de Picanya s’alça com a símbol de reconstrucció i resiliència després de la DANA

Pilar Bernabé ha destacat que la nova passarel·la de Picanya serà un símbol de reconstrucció després de la DANA. Les obres avancen amb inversions per a reforçar la seua resiliència i restablir connexions sobre el barranc de Poio.

Vox defén la presumpció d’innocència de Mazón i sosté que l’acta és personal

José María Llanos ha evitat valorar l'escrit remés al TSJCV sobre la DANA i ha remarcat que la renúncia a l'escó correspon a cada diputat.

Bernabé retrau la tranquil·litat de Feijóo davant la petició d’investigar a Mazón per la DANA

Pilar Bernabé ha dit que li fan mal i avergonyixen les paraules de Feijóo, que es declara molt tranquil davant la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. La delegada reclama al PP que li demane l'acta i convertisca el cas en un punt d'inflexió intern.