13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Intervenen una festa d’aniversari en Cullera i sancionen a 11 persones

 

La Policia Local de Cullera, en la comarca de la Ribera (València) ha desallotjat en la nit del divendres una festa d’aniversari en una casa unifamiliar situada en una urbanització de la localitat i en la que participaven 11 persones.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els agents policials van rebre l’avís d’uns veïns cap a les 22.00 hores, els qui alertaven de soroll que procedia d’una casa en la zona del Marenyet de Cullera.

 

Ràpidament, els agents juntament amb una patrulla de la Guàrdia civil es van personar en el lloc dels fets a on es va poder comprovar que s’estava celebrant una festa sorpresa d’aniversari i que les persones que es trobaven dins de la casa no eren convivents.

 

S’enfronten a greus sancions per incomplir les restriccions

Els participants d’esta festa clandestina van arribar a Cullera des de diferents poblacions o fins i tot alguns sent veïns d’altres unifamiliars de la urbanització en qüestió, sent identificats un total d’11 persones. Els agents van procedir a denunciar a les persones que es trobaven dins del domicili, que tenen entre 26 i 46 anys.

 

Tots els participants d’esta festa il·legal s’enfronten a multes que van des dels 600 als 30.000 euros per incomplir les restriccions a causa de la pandèmia del coronavirus

Últimes notícies

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.

0-1: el València s’imposa en el Coliseum amb un gol de Gayà

El València va guanyar 0-1 al Getafe en el Coliseum amb una miqueta de José Luis Gayà en el 84 i va eixir del descens. Suma 20 punts, un menys que el rival.

Lucinda Brand es proclama campiona de la Copa del Món de ciclocrós després de véncer a Benidorm

Lucinda Brand s'ha proclamat guanyadora de la Copa del Món de ciclocrós en imposar-se en la desena prova disputada a Benidorm. Alvarado va ser segona a 10 segons i Fouquenet tercera a 12; Sofía Rodríguez, millor espanyola, va acabar en el lloc 30.

Elx i Sevilla, urgits a guanyar per a frenar la seua mala ratxa i allunyar-se del descens

Elx i Sevilla se citen en el Martinez Valero amb l'obligació de sumar per a tallar la seua mala dinàmica i prendre aire respecte al descens. Baixes sensibles, retorns i pressió a les 21.00.

El PSPV acusa a Pérez Llorca de capitular davant Feijóo en el finançament

El PSPV sosté que Pérez Llorca torna del cim del PP sense compromisos ni fons per a la Comunitat i que el rebuig del PP frena 21.000 milions per a les autonomies.

Pérez Llorca destaca el suport del PP a l’excepcionalitat valenciana en el finançament

El PPCV celebra el suport unànime dels presidents autonòmics del PP a un tracte excepcional per a la Comunitat per la dana i a una reforma multilateral. Feijóo defén un model just i sense privilegis i rebutja pactes bilaterals.