16.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Intervenen una festa d’aniversari en Cullera i sancionen a 11 persones

 

La Policia Local de Cullera, en la comarca de la Ribera (València) ha desallotjat en la nit del divendres una festa d’aniversari en una casa unifamiliar situada en una urbanització de la localitat i en la que participaven 11 persones.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els agents policials van rebre l’avís d’uns veïns cap a les 22.00 hores, els qui alertaven de soroll que procedia d’una casa en la zona del Marenyet de Cullera.

 

Ràpidament, els agents juntament amb una patrulla de la Guàrdia civil es van personar en el lloc dels fets a on es va poder comprovar que s’estava celebrant una festa sorpresa d’aniversari i que les persones que es trobaven dins de la casa no eren convivents.

 

S’enfronten a greus sancions per incomplir les restriccions

Els participants d’esta festa clandestina van arribar a Cullera des de diferents poblacions o fins i tot alguns sent veïns d’altres unifamiliars de la urbanització en qüestió, sent identificats un total d’11 persones. Els agents van procedir a denunciar a les persones que es trobaven dins del domicili, que tenen entre 26 i 46 anys.

 

Tots els participants d’esta festa il·legal s’enfronten a multes que van des dels 600 als 30.000 euros per incomplir les restriccions a causa de la pandèmia del coronavirus

Últimes notícies

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes

Pérez Llorca apel·la a l’estabilitat en la seua investidura mentres Vox espera el seu discurs

El candidat del PP ha defés que la Comunitat Valenciana necessita 'moltíssima estabilitat' i ha evitat confirmar un pacte amb Vox, els vots del qual són decisius. El ple arranca a les 11 amb el seu discurs i Vox decidirà llavors el sentit del seu vot.