7.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

La Policia Local desmantella una festa d’aniversari amb 14 persones en Alaquàs

 

Esta vesprada de divendres diferents agents de la Policia Local d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), ha hagut de desallotjar a 14 jóvens, entre els que hi havia menors, d’una festa d’aniversari que s’estava celebrant de manera il·legal.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, han sigut uns veïns els que han avisat als agents de què un grup de jóvens estava fent una festa en la zona de pícnic de l’Alameda Sud de la localitat. Ràpidament, la policia s’ha mobilitzat fins al lloc dels fets, i han comprovat que els jóvens s’havien saltat les mesures sanitàries, ja que estaven sense mascareta i no respectaven la distància de seguretat.

 

Davant dels fets, els agents han desallotjat als jóvens del lloc i han precintat la zona. A demés, la policia ha sancionat als xics, i ara s’enfronten a sancions des dels 600 euros fins als 30.000 euros per als que han organitzat la celebració. Quant als menors que hi havia, seran les seues famílies les que es faran càrrec de la sanció econòmica.

Últimes notícies

85-82: el Maccabi desactiva a un València sense punteria en el seu retorn a Israel

El Maccabi Tel Aviv es va imposar 85-82 després d'ofegar al València amb el seu defensa de canvis i el desencert exterior. Els taronja van fallar tres triples per a forçar la pròrroga.

La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i amb neu en cotes altes

El cap de setmana marca l'arribada de l'hivern amb cels nuvolosos, pluges localment fortes el dissabte en la costa i neu el diumenge a 1.200-1.600 m. Vent de component oest i ambient fred, amb gelades febles a l'interior nord.

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.