La Policia Local desmantella una festa d’aniversari amb 14 persones en Alaquàs

 

Esta vesprada de divendres diferents agents de la Policia Local d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), ha hagut de desallotjar a 14 jóvens, entre els que hi havia menors, d’una festa d’aniversari que s’estava celebrant de manera il·legal.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, han sigut uns veïns els que han avisat als agents de què un grup de jóvens estava fent una festa en la zona de pícnic de l’Alameda Sud de la localitat. Ràpidament, la policia s’ha mobilitzat fins al lloc dels fets, i han comprovat que els jóvens s’havien saltat les mesures sanitàries, ja que estaven sense mascareta i no respectaven la distància de seguretat.

 

Davant dels fets, els agents han desallotjat als jóvens del lloc i han precintat la zona. A demés, la policia ha sancionat als xics, i ara s’enfronten a sancions des dels 600 euros fins als 30.000 euros per als que han organitzat la celebració. Quant als menors que hi havia, seran les seues famílies les que es faran càrrec de la sanció econòmica.

Últimes notícies

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.