La Policia Local desmantella una festa d’aniversari amb 14 persones en Alaquàs

 

Esta vesprada de divendres diferents agents de la Policia Local d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), ha hagut de desallotjar a 14 jóvens, entre els que hi havia menors, d’una festa d’aniversari que s’estava celebrant de manera il·legal.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, han sigut uns veïns els que han avisat als agents de què un grup de jóvens estava fent una festa en la zona de pícnic de l’Alameda Sud de la localitat. Ràpidament, la policia s’ha mobilitzat fins al lloc dels fets, i han comprovat que els jóvens s’havien saltat les mesures sanitàries, ja que estaven sense mascareta i no respectaven la distància de seguretat.

 

Davant dels fets, els agents han desallotjat als jóvens del lloc i han precintat la zona. A demés, la policia ha sancionat als xics, i ara s’enfronten a sancions des dels 600 euros fins als 30.000 euros per als que han organitzat la celebració. Quant als menors que hi havia, seran les seues famílies les que es faran càrrec de la sanció econòmica.

Últimes notícies

Uns 250 correctors de la PAU amenacen amb renunciar en bloc el dia dels exàmens

La Assemblea de Professorat Corrector de les PAU, amb uns 250 especialistes, estudia no acudir als tribunals del 2 de juny o renunciar en bloc davant la falta d'avanços en la vaga educativa en la Comunitat Valenciana.

Unai Sord reclama presumpció d’innocència per a Zapatero davant la investigació per Plus ultra

Unai Sord defén que, mentres no hi haja proves categòriques de tràfic d'influències contra José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus ultra, ha de prevaldre la presumpció d'innocència i demana rigor i prudència en el debat públic.

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.

Una nova pròtesi modular de braç impresa en 3D impulsa l’autonomia en tasques quotidianes

Investigadors de ISABIAL i la Universitat d'Alacant han creat una pròtesi de braç modular impresa en 3D, personalitzable i de baix cost, pensada per a facilitar l'autonomia en el dia a dia.