La Policia dissol una festa il·legal en un pub i dos en cases particulars en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt durant la nit del dilluns al dimarts una festa il·legal organitzada en un pub situat en el carrer de Monòver de la ciutat, i s’han imposat un total de 15 denúncies per incomplir l’estat d’alarma, segons ha informat la Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament en un comunicat.

 

A demés, els agents han dissolt dos festes en diferents cases durant el dispositiu de vigilància i control nocturn per a garantir el compliment de les mesures sanitàries i de seguretat enfront del Covid-19.

 

En el primer cas, dins de la vigilància dels locals d’oci, cap a les 0.35 hores, la unitat del servici nocturn de la Policia va trobar un pub, amb una festa il·legal dins del local, que estava amb la persiana baixada. Els agents van comprovar que dins estaven treballadores del local i clients consumint alcohol «amb la música a gran volum». La Policia ha denunciat al titular del local per incompliment d’horari i el toc de queda i per celebrar esta festa, i als clients, i va procedir a desallotjar i tancar l’establiment.

 

En el segon cas, l’actuació es va produir després de rebre denúncies de particulars per sorolls en cases del carrer de Gesmiler i de Sant Nicolau de Bari, que tenien la música alta. Una volta en el lloc, els agents van dissoldre les dos festes que s’estaven celebrant.

Últimes notícies

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.

Mercadona, el supermercat més innovador en distribució a Espanya segons Fortune

La revista Fortune ha situat Mercadona com la companyia més innovadora en la distribució a Espanya i huitena en el rànquing europeu del sector, dins d’una llista de 300 grans empreses del continent.

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.

Ola de calor imminent en la Comunitat amb més de 40 °C i nits a 25 °C

L’Aemet ha avançat que la calor s’intensificarà des d’este cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb màximes que superaran els 40 graus en punts del prelitoral i nits tòrrides amb mínimes de fins a 25 graus.

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.

Catalá reclama que la polarització no embrute la defensa de l’Albufera com a reserva de la Biosfera

María José Catalá demana al Govern d’Espanya un suport clar a la candidatura de l’Albufera com a reserva de la Biosfera i alerta que la polarització política no ha de contaminar este consens social.