Identifiquen a 40 estudiants que participaren en la festa il·legal del Galileu Galilei

 

Actualització 21/10/2020 a les 15.00 hores. La Policia Autonòmica ha identificat a 40 universitaris que participaren en la festa il·legal celebrada en el col·legi major Galileu Galilei de la ciutat de València, en el que es van contagiar de coronavirus més de 160 persones.

 

No obstant això, des de la policia i la Conselleria de Justícia s’estima que el número d’alumnes que poden acabar sancionats arribaria als 80.

 

La policia identifica a 28 estudiants que van participar en la festa il·legal del Galileu Galilei

La festa il·legal en el terrat del col·legi major Galileu Galilei de València que va originar uns 168 casos de coronavirus va ser una «greu violació» de la norma anticovid. Per eixe motiu, per a alguns directius i treballadors, els convocants i els alumnes participants ja identificats s’ha proposat una sanció que contempla multes d’entre 601 i 30.000 euros.

 

D’eixa manera ho ha anunciat este dimarts en roda de premsa la consellera de Justícia, Gabriela Bravo, qui ha detallat les conclusions de la investigació policial duta a terme i ha advertit que esta classe de sanció pot implicar el tancament temporal del centre, encara que serà l’expedient sancionador el que determine les quanties i les diferents responsabilitats.

 

La Policia ja té identificats a 28 participants en les dos festes en les habitacions: 22 en una i sis en una altra i continua identificant als alumnes que van estar per la vesprada en la celebració en el terrat, a on calcula que va poder haver unes 50 persones.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.