La Policia Local d’Alacant imposa 66 denúncies per incomplir el tancament perimetral

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat un total de 66 denúncies per incomplir el tancament perimetral, en la primera jornada d’entrada en vigor de la mesura establida per la Generalitat Valenciana, establint controls de vigilància de les entrades i eixides de tots els accessos amb agents que van interceptar un total de 3.791 vehicles.

 

L’ampli dispositiu de seguretat de la Policia Local d’Alacant es mantindrà tot el cap de setmana, organitzant controls de trànsit en deu punts de vigilància, amb equips de sis policies fins a les 06.00 hores del dilluns, els incompliments d’esta norma pot comportar sancions de fins a 600€.

 

Del total d’intervencions, durant la vesprada es van imposar 58 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 3.721 vehicles que van ser interceptats en els deu punts de control, i en la nit es van alçar 8 actes, amb una mobilitat més baixa a on es van parar 70 vehicles.

 

Una persecució de pel·lícula entre un dron i un cotxe

El dron de la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats -UMANT- que va ser usat en l’operatiu per la Policia Local i els bombers del SPEIS en la primera jornada, va establir una eficaç vigilància activa aèria durant tot el dia, i va conseguir interceptar a un vehicle que es volia saltar el control situat en l’avinguda de la Universitat d’Alacant.

 

Segons pareix, el cotxe es va eixir de la carretera que portava al punt de control, per un camí secundari de terra, i el dron va localitzar el vehicle i va dur a terme una persecució, conseguint interceptar-lo pels agents de Policia Local i finalment va ser sancionat.

 

La Policia Local mantindrà durant tota la jornada del dissabte els controls policials per a assegurar el tancament perimetral, i també un operatiu a les platges de Sant Joan, Albufereta, Postiguet, juntament amb els voluntaris de Protecció Civil, amb binomis d’agents patrullant per l’arena amb els quads, amb un reforç d’agents, així com en els passejos per a evitar aglomeracions.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.