17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

La Policia Local d’Alacant imposa 66 denúncies per incomplir el tancament perimetral

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat un total de 66 denúncies per incomplir el tancament perimetral, en la primera jornada d’entrada en vigor de la mesura establida per la Generalitat Valenciana, establint controls de vigilància de les entrades i eixides de tots els accessos amb agents que van interceptar un total de 3.791 vehicles.

 

L’ampli dispositiu de seguretat de la Policia Local d’Alacant es mantindrà tot el cap de setmana, organitzant controls de trànsit en deu punts de vigilància, amb equips de sis policies fins a les 06.00 hores del dilluns, els incompliments d’esta norma pot comportar sancions de fins a 600€.

 

Del total d’intervencions, durant la vesprada es van imposar 58 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 3.721 vehicles que van ser interceptats en els deu punts de control, i en la nit es van alçar 8 actes, amb una mobilitat més baixa a on es van parar 70 vehicles.

 

Una persecució de pel·lícula entre un dron i un cotxe

El dron de la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats -UMANT- que va ser usat en l’operatiu per la Policia Local i els bombers del SPEIS en la primera jornada, va establir una eficaç vigilància activa aèria durant tot el dia, i va conseguir interceptar a un vehicle que es volia saltar el control situat en l’avinguda de la Universitat d’Alacant.

 

Segons pareix, el cotxe es va eixir de la carretera que portava al punt de control, per un camí secundari de terra, i el dron va localitzar el vehicle i va dur a terme una persecució, conseguint interceptar-lo pels agents de Policia Local i finalment va ser sancionat.

 

La Policia Local mantindrà durant tota la jornada del dissabte els controls policials per a assegurar el tancament perimetral, i també un operatiu a les platges de Sant Joan, Albufereta, Postiguet, juntament amb els voluntaris de Protecció Civil, amb binomis d’agents patrullant per l’arena amb els quads, amb un reforç d’agents, així com en els passejos per a evitar aglomeracions.

Últimes notícies

El PSPV, decebut amb Pérez Llorca, demana un cordó sanitari enfront de Vox

El PSPV s'ha mostrat decebut després de reunir-se amb Pérez Llorca. Ha demanat un cordó sanitari enfront de Vox, a més d'exigir l'acta a Mazón i acceptar el finançament del Govern.

Familiars i veïns increpen al detingut pel crim del menor a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort del menor de 13 anys a Sueca quan ha arribat als jutjats sota escorta. El sospitós es va entregar el dissabte i va confessar el crim; l'autòpsia ha confirmat múltiples punyalades.

València acollirà durant tres anys el Spain Sail Gran Premi del SailGP

València serà seu del Spain Sail Gran Premi durant tres anys com a part del Rolex SailGP Championship. La primera cita serà el 5 i 6 de setembre i les entrades eixiran al febrer.

Familiars increpen al detingut pel menor assassinat a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort d'un menor de 13 anys a Sueca a la seua arribada als jutjats. L'home, pare d'un amic, es va entregar el dissabte i va confessar el crim; la zona ha estat acordonada i amb forta presència policial.

La Comunitat Valenciana va crear 98.800 ocupacions en 2025 i va reduir l’atur al 10,39%

La Comunitat Valenciana va tancar 2025 amb 2,47 milions d'ocupats després de sumar 98.800 ocupacions. L'atur va baixar en 47.100 persones i la taxa es va situar en el 10,39%.

Detingut després de robar mostraris de joies valorats en 1,5 milions en una àrea de servici

La Policia Nacional ha detingut a un home i ha recuperat mostraris de joies valorats en més de 1,5 milions després d'un robatori en una estació de servici de la A-3 a Conca. El material va ser trobat en un domicili de Alcorcón tres dies després.

L’Advocacia de la Generalitat ha confirmat que va donar el vistiplau al confinament durant la DANA

El coordinador jurídic ha declarat que l'encaix legal permetia restringir moviments i que el vistiplau va ser verbal. Després de les crides no es va demanar informe formal.

El menor de 13 anys de Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió que va posar fi a la vida d'un xiquet de 13 anys a Sueca es va produir en el bany de la vivenda del suposat autor. El detingut es va entregar, va confessar i passarà a disposició judicial el dimarts.