La Policia Local d’Alacant imposa 66 denúncies per incomplir el tancament perimetral

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat un total de 66 denúncies per incomplir el tancament perimetral, en la primera jornada d’entrada en vigor de la mesura establida per la Generalitat Valenciana, establint controls de vigilància de les entrades i eixides de tots els accessos amb agents que van interceptar un total de 3.791 vehicles.

 

L’ampli dispositiu de seguretat de la Policia Local d’Alacant es mantindrà tot el cap de setmana, organitzant controls de trànsit en deu punts de vigilància, amb equips de sis policies fins a les 06.00 hores del dilluns, els incompliments d’esta norma pot comportar sancions de fins a 600€.

 

Del total d’intervencions, durant la vesprada es van imposar 58 actes a persones que incomplien el tancament perimetral controlant un total de 3.721 vehicles que van ser interceptats en els deu punts de control, i en la nit es van alçar 8 actes, amb una mobilitat més baixa a on es van parar 70 vehicles.

 

Una persecució de pel·lícula entre un dron i un cotxe

El dron de la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats -UMANT- que va ser usat en l’operatiu per la Policia Local i els bombers del SPEIS en la primera jornada, va establir una eficaç vigilància activa aèria durant tot el dia, i va conseguir interceptar a un vehicle que es volia saltar el control situat en l’avinguda de la Universitat d’Alacant.

 

Segons pareix, el cotxe es va eixir de la carretera que portava al punt de control, per un camí secundari de terra, i el dron va localitzar el vehicle i va dur a terme una persecució, conseguint interceptar-lo pels agents de Policia Local i finalment va ser sancionat.

 

La Policia Local mantindrà durant tota la jornada del dissabte els controls policials per a assegurar el tancament perimetral, i també un operatiu a les platges de Sant Joan, Albufereta, Postiguet, juntament amb els voluntaris de Protecció Civil, amb binomis d’agents patrullant per l’arena amb els quads, amb un reforç d’agents, així com en els passejos per a evitar aglomeracions.

Anuncios

Últimes notícies

El festival Davanteres torna a València al maig amb un programa que creua arts i talents

El festival Davanteres celebrarà a València, del 22 al 31 de maig, la seua quarta edició amb un programa que unix literatura, música, cinema i pensament en diversos espais culturals de la ciutat.

El Palau de Congressos de València impulsa 94,7 milions d’impacte econòmic en 2025

L'activitat del Palau de Congressos de València va generar en 2025 un impacte econòmic de 94,7 milions, va reforçar la seua solvència financera i va consolidar a la ciutat com a destí MICE competitiu.

Una oceanògrafa valenciana, entre els espanyols del creuer amb possible brot de hantavirus

L'oceanògrafa valenciana Aitana Forcén-Vázquez és una de les catorze persones espanyoles que viatgen en el creuer amb un possible brot de hantavirus que ha causat tres morts a l'Atlàntic Sud, mentres Espanya i l'OMS coordinen l'assistència.

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.

La Comunitat Valenciana eleva un 5,9% l’arribada de turistes internacionals i el gasto creix un 4,7% fins a març

La Comunitat Valenciana rep 2,25 milions de turistes internacionals fins a març, un 5,9% més, i aconseguix un gasto de 2.872 milions, mentres Espanya marca nous rècords trimestrals i al març.

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.