La Policia Local d’Alacant dissol 4 festes en cases la nit prèvia a la de Cap d’Any

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que la Policia Local ha dissolt i desallotjat quatre festes en cases durant la jornada nocturna prèvia a la Nit de cap d’any en Alacant, i comanda que hui «evitem qualsevol celebració que puga suposar un risc de contagi i es limite al màxim la mobilitat».

 

La Policia Local desplegarà durant tot el dia un dels operatius més importants de l’any, i actuarà amb «la màxima duresa i contundència», per l’elevada incidència que està registrant el territori valencià de nous casos de Covid-19 i l’Ajuntament ha declarat el 31 de desembre dia d»Alt Risc’ en Alacant.

 

Els agents policials treballaran per a assegurar que es complixen totes les mesures sanitàries i de seguretat i protegir la salut de tots amb inspeccions, controls i vigilància itinerant i estàtica en punts fixos de la ciutat, amb un operatiu per a evitar botellons, impedir festes il·legals en les partides rurals i controlar les zones d’oci que registren major afluència de persones, amb tancament perimetral inclòs del carrer de Castanys.

 

Concretament la Policia Local durant esta nit ha acudit a dissoldre festes que estaven celebrant en cases, situades en els carrers de Niça, de Francisco Carratalá Cernuda, de la Serra Aitana i en el carrer Major, i l’edil de Seguretat ha demanat «consciència de la situació sanitària que estem vivint, màxima responsabilitat i col·laboració dels ciutadans evitant festes, perquè la Policia Local dissoldrà i suspendrà qualsevol celebració que infringisca la normativa sanitària».

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.