La Policia Local d’Alacant dissol 4 festes en cases la nit prèvia a la de Cap d’Any

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que la Policia Local ha dissolt i desallotjat quatre festes en cases durant la jornada nocturna prèvia a la Nit de cap d’any en Alacant, i comanda que hui «evitem qualsevol celebració que puga suposar un risc de contagi i es limite al màxim la mobilitat».

 

La Policia Local desplegarà durant tot el dia un dels operatius més importants de l’any, i actuarà amb «la màxima duresa i contundència», per l’elevada incidència que està registrant el territori valencià de nous casos de Covid-19 i l’Ajuntament ha declarat el 31 de desembre dia d”Alt Risc’ en Alacant.

 

Els agents policials treballaran per a assegurar que es complixen totes les mesures sanitàries i de seguretat i protegir la salut de tots amb inspeccions, controls i vigilància itinerant i estàtica en punts fixos de la ciutat, amb un operatiu per a evitar botellons, impedir festes il·legals en les partides rurals i controlar les zones d’oci que registren major afluència de persones, amb tancament perimetral inclòs del carrer de Castanys.

 

Concretament la Policia Local durant esta nit ha acudit a dissoldre festes que estaven celebrant en cases, situades en els carrers de Niça, de Francisco Carratalá Cernuda, de la Serra Aitana i en el carrer Major, i l’edil de Seguretat ha demanat «consciència de la situació sanitària que estem vivint, màxima responsabilitat i col·laboració dels ciutadans evitant festes, perquè la Policia Local dissoldrà i suspendrà qualsevol celebració que infringisca la normativa sanitària».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les Corts tornen a suspendre el Dia de la Cambra del 25 d’abril per falta de consens

Les Corts Valencianes no celebraran per segon any consecutiu el seu dia institucional del 25 d'abril per la falta d'acord sobre com commemorar la data, decisió que ha deslligat crítiques de l'oposició.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.

Reobert un carril de la A-3 després de més de 30 hores tallada pel xoc de dos camions a Conca

L'A-3 recupera parcialment la circulació en sentit Madrid a l'altura d'Honrubia, després de romandre més de trenta hores totalment tallada per la col·lisió de dos camions.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa d’Orihuela estarà llesta abans de 2027

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa d'Orihuela, amb dos nous edificis, més de 82 milions d'inversió i un fort augment de consultes i quiròfans.

Vox sosté que la prioritat nacional d’Extremadura ja està en el pacte amb Pérez Llorca

Vox defén que el concepte de prioritat nacional de l'acord a Extremadura ja s'aplica en el pacte d'investidura amb Juanfran Pérez Llorca, mentres PP, PSPV i Compromís discrepen sobre el seu abast.

El PSPV exigix l’expedient íntegre de la campanya institucional de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE reclama a la Generalitat l'expedient complet de contractació de la campanya institucional que atribuïx al president Juanfran Pérez Llorca, a la qual acusa de ser propaganda personal pagada amb fons públics.

Pérez Llorca defén tancar ràpid els pactes i posa a la Comunitat Valenciana com a exemple

Juanfran Pérez Llorca sosté que retardar els acords de govern desatén als electors i reivindica la Comunitat Valenciana com a referència enfront del pacte a Extremadura.

Detinguda una persona pel robatori de maquinària agrícola en una finca d’Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona per un robatori amb força en una finca d'Alcalà de Xivert, on es van sostraure maquinària i ferramentes agrícoles, i ha recuperat un motocultor venut a Benicarló.