14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

La Policia Local d’Alacant dissol 4 festes en cases la nit prèvia a la de Cap d’Any

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que la Policia Local ha dissolt i desallotjat quatre festes en cases durant la jornada nocturna prèvia a la Nit de cap d’any en Alacant, i comanda que hui «evitem qualsevol celebració que puga suposar un risc de contagi i es limite al màxim la mobilitat».

 

La Policia Local desplegarà durant tot el dia un dels operatius més importants de l’any, i actuarà amb «la màxima duresa i contundència», per l’elevada incidència que està registrant el territori valencià de nous casos de Covid-19 i l’Ajuntament ha declarat el 31 de desembre dia d”Alt Risc’ en Alacant.

 

Els agents policials treballaran per a assegurar que es complixen totes les mesures sanitàries i de seguretat i protegir la salut de tots amb inspeccions, controls i vigilància itinerant i estàtica en punts fixos de la ciutat, amb un operatiu per a evitar botellons, impedir festes il·legals en les partides rurals i controlar les zones d’oci que registren major afluència de persones, amb tancament perimetral inclòs del carrer de Castanys.

 

Concretament la Policia Local durant esta nit ha acudit a dissoldre festes que estaven celebrant en cases, situades en els carrers de Niça, de Francisco Carratalá Cernuda, de la Serra Aitana i en el carrer Major, i l’edil de Seguretat ha demanat «consciència de la situació sanitària que estem vivint, màxima responsabilitat i col·laboració dels ciutadans evitant festes, perquè la Policia Local dissoldrà i suspendrà qualsevol celebració que infringisca la normativa sanitària».

Últimes notícies

El València Basket, virtual cap de sèrie en la Copa del Rei

L'equip té en la pràctica assegurat ser cap de sèrie en el sorteig de febrer en el Roig Arena. Només ho perdria amb una derrota en Gran Canària i una bolcada inflada del average.

El dofí mular trobat a Nules registra la major supervivència amb amputacions severes

Un estudi de la Universitat de València documenta el cas de major duració d'un cetaci en llibertat amb amputacions greus: un dofí mular trobat a Nules. Va sobreviure més de dos anys sense aleta cabal i amb una pectoral danyada; va adaptar el seu nade i la seua alimentació, però va morir després d'una nova interacció pesquera.

Assumixen 5 anys i mig de presó per segrestar un home i demanar 350.000 euros de rescat

Els cinc processaments han admés el segrest i han pactat amb la Fiscalia penes de 5 anys i 6 mesos cada un. L'Audiència va dictar sentència 'in voce' i va fixar 37.000 euros d'indemnització.

Congrés i Senat suspenen les comissions de la DANA per la tragèdia ferroviària

Les comissions sobre la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 s'han suspés després de l'accident ferroviari de Adamuz. Congrés i Senat han paralitzat tres dies la seua activitat i ajornen compareixences clau.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El València s'enfrontarà a l'Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa del Rei, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. El sorteig també va aparellar Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per alt risc de fugida

El Suprem ha confirmat la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García en apreciar un alt risc de fugida i la proximitat del juí. Les peticions de pena i el creixement dels indicis pesen en la decisió.

Basset afirma que l’És-Alert per la DANA del 29-O es va retardar després de moltes voltes

L'excap dels bombers de València ha declarat que el text de l'avís es va debatre en excés i va arribar tard. Critica la falta de dades i un comandament poc clar.

La borrasca Harry deixarà en el Mediterrani ones de més de 6 metres, pluges i neu

Harry assotarà el Mediterrani amb ones de més de 6 metres, pluges intenses i neu des de 1.000 metres. El dimecres remetrà, però s'esperen nous fronts atlàntics.