La Policia Local d’Alacant dissol 4 festes en cases la nit prèvia a la de Cap d’Any

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que la Policia Local ha dissolt i desallotjat quatre festes en cases durant la jornada nocturna prèvia a la Nit de cap d’any en Alacant, i comanda que hui «evitem qualsevol celebració que puga suposar un risc de contagi i es limite al màxim la mobilitat».

 

La Policia Local desplegarà durant tot el dia un dels operatius més importants de l’any, i actuarà amb «la màxima duresa i contundència», per l’elevada incidència que està registrant el territori valencià de nous casos de Covid-19 i l’Ajuntament ha declarat el 31 de desembre dia d”Alt Risc’ en Alacant.

 

Els agents policials treballaran per a assegurar que es complixen totes les mesures sanitàries i de seguretat i protegir la salut de tots amb inspeccions, controls i vigilància itinerant i estàtica en punts fixos de la ciutat, amb un operatiu per a evitar botellons, impedir festes il·legals en les partides rurals i controlar les zones d’oci que registren major afluència de persones, amb tancament perimetral inclòs del carrer de Castanys.

 

Concretament la Policia Local durant esta nit ha acudit a dissoldre festes que estaven celebrant en cases, situades en els carrers de Niça, de Francisco Carratalá Cernuda, de la Serra Aitana i en el carrer Major, i l’edil de Seguretat ha demanat «consciència de la situació sanitària que estem vivint, màxima responsabilitat i col·laboració dels ciutadans evitant festes, perquè la Policia Local dissoldrà i suspendrà qualsevol celebració que infringisca la normativa sanitària».

Últimes notícies

Morant celebra el nomenament d’Arcadi España com a ministre d’Hisenda i reivindica més pes valencià en el Govern

Diana Morant recolza el salt d'Arcadi España al Ministeri d'Hisenda, destaca la seua gestió prèvia i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana.

Arcadi España, el ministre d’Hisenda que afronta el seu gran port de muntanya

Arcadi España, economista valencià i apassionat del ciclisme, arriba al Ministeri d'Hisenda després d'una llarga trajectòria en la Generalitat i en el Govern central, amb el repte d'encarar els grans desequilibris del finançament autonòmic i els nous comptes públics.

Morant reivindica a Arcadi España com a ministre i un Govern d’Espanya amb més pes valencià

Diana Morant celebra el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda, destaca la seua trajectòria i reclama un Govern d'Espanya amb major representació valenciana enfront del Consell del PP i Vox.

Dona espanyola i oci en grup: així és la enoturista típica en la Ruta del Vi d’Alacant

La Ruta del Vi d'Alacant atrau sobretot a dones espanyoles adultes que viatgen en parella, família o amb amics, combinen la visita al celler amb gastronomia local i solen realitzar compres.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

L'Ajuntament d'Alacant ha aprovat per unanimitat demanar al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a assegurar incentius fiscals i reforçar l'impacte econòmic i turístic.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per les seues paraules sobre el Govern d'Espanya i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera i Arcadi España dirigirà Hisenda

Pedro Sánchez nomena a Carlos Cuerpo vicepresident primer i a Arcadi España ministre d'Hisenda en substitució de María Jesús Montero, candidata del PSOE a Andalusia.

Pedro Bigas amplia el seu contracte amb l’Elx per una temporada més

El central Pedro Bigas continuarà una temporada més a l'Elx després d'acordar l'ampliació del seu contracte, consolidant-se com un dels pilars del vestuari franjiverde.