13.8 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

La Policia proposa sancionar a 38 locals d’oci durant el cap de setmana per incomplir la normativa sanitària

 

La Policia de la Generalitat ha fet durant el cap de setmana un total de 149 inspeccions en locals d’oci nocturn i ha proposat sancionar a 38 d’ells per incomplir la normativa sanitària contra el Covid-19 o algun article de la Llei d’Espectacles.

 

Entre elles, destaca la localització d’un restaurant il·legal a la província de València que no tenia ni llicència ni permís i en l’interior del que es trobaven 60 persones. A demés, este mateix local incomplia la normativa anti Covid-19.

 

En altres deu establiments s’han fer actes per l’ús de pipes, excés d’aforament, ballar o no mantindre la distància de seguretat. En concret, en un d’ells, els agents han detingut a una persona per tràfic d’estupefaents. En la província d’Alacant es van inspeccionar també una discoteca i un club, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

En total, la Policia de la Generalitat ha efectuat 62 actes, 55 d’elles per no portar mascareta o saltar-se el confinament nocturn i altres set per tinença de drogues o armes. En els controls efectuats entre el divendres i el diumenge, els agents policials han advertit a 294 persones per no portar mascareta, fer un ús inadequat de la mateixa o per no guardar la distància de seguretat. A demés, la Unitat Adscrita ha identificat a 173 vehicles i 294 persones.

Últimes notícies

Avís taronja per pluges de 40 litres en una hora en el sud de València el diumenge

Aemet ha establit l'avís taronja per 40 l/m² en una hora este diumenge a la vesprada en el sud de València. S'espera un cap de setmana plujós, fred i amb tempestes.

El PSOE es reafirma a esgotar la legislatura i defén que el Govern funciona bé

Rebeca Torró ha reiterat que l'Executiu 'governa i funciona bé' i que respon 'amb absoluta contundència' als casos que l'oposició esgrimix per a demanar eleccions.

La vaga de metges culmina quatre jornades amb una manifestació a València

Quatre jornades d'atur mèdic es tanquen hui amb una marxa a les 19 hores a València. La negociació amb Sanitat seguix oberta després d'una reunió sense acord.

Alacant suma més passatgers que en 2024 amb 18,6 milions fins a novembre; València depassa els 11 milions

Alacant ha acumulat 18,6 milions de viatgers fins a novembre i ja supera tot 2024. València també ha batut el seu registre anual amb quasi 11 milions.

Detingut a Benidorm un britànic condemnat a cadena perpètua per drogues i armes

La Policia Nacional va arrestar a Benidorm a un britànic de 35 anys reclamat per a complir cadena perpètua per tràfic de drogues i possessió d'armes. Tenia una orde internacional des de 2021 i la seua localització es va activar després d'un avís recent d'Interpol.

El PSOE atribuïx a Paco Salazar una falta molt greu contrària al seu codi ètic

El PSOE ha tancat l'expedient a Paco Salazar per denúncies d'assetjament sexual i ha conclòs que la seua conducta constituïx una falta molt greu. La decisió impedix el seu retorn automàtic com a militant si ho sol·licita.

Ábalos hauria oferit un lloc d’assessora a la filla de Carmen Pano

Un informe de l'UCO remés al jutge Pedraz sosté que José Luis Ábalos hauria oferit a Leonor González Pano un lloc d'assessora d'uns 5.000 euros al mes durant les gestions per a la llicència de Villafuel. Els xats apunten a gestions en tres ministeris i a l'impacte del cessament de l'exministre.

L’excap de gabinet de Mazón diu que no va informar de la mort a Utiel durant la DANA

José Manuel Cuenca ha declarat que no va comunicar al president la defunció coneguda a les 16.28 del 29-O perquè esperava confirmació oficial. El fiscal ha destacat els missatges que orientaven l'agenda cap al 112.