11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

La Policia proposa sancionar a 38 locals d’oci durant el cap de setmana per incomplir la normativa sanitària

 

La Policia de la Generalitat ha fet durant el cap de setmana un total de 149 inspeccions en locals d’oci nocturn i ha proposat sancionar a 38 d’ells per incomplir la normativa sanitària contra el Covid-19 o algun article de la Llei d’Espectacles.

 

Entre elles, destaca la localització d’un restaurant il·legal a la província de València que no tenia ni llicència ni permís i en l’interior del que es trobaven 60 persones. A demés, este mateix local incomplia la normativa anti Covid-19.

 

En altres deu establiments s’han fer actes per l’ús de pipes, excés d’aforament, ballar o no mantindre la distància de seguretat. En concret, en un d’ells, els agents han detingut a una persona per tràfic d’estupefaents. En la província d’Alacant es van inspeccionar també una discoteca i un club, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

En total, la Policia de la Generalitat ha efectuat 62 actes, 55 d’elles per no portar mascareta o saltar-se el confinament nocturn i altres set per tinença de drogues o armes. En els controls efectuats entre el divendres i el diumenge, els agents policials han advertit a 294 persones per no portar mascareta, fer un ús inadequat de la mateixa o per no guardar la distància de seguretat. A demés, la Unitat Adscrita ha identificat a 173 vehicles i 294 persones.

Últimes notícies

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.

El Vila-real s’imposa a l’Alabés amb un 3-1 després d’una gran segona part

Una gran arrancada de la segona mitat va donar la victòria al Vila-real. Moleiro va firmar un gol i una assistència i Gerard Moreno també va marcar.

El Llevant s’agarra a este efecte Castro davant un Espanyol en ratxa fora

El Llevant busca la seua primera victòria a casa amb Castro davant un Espanyol que enllaça tres triomfs seguits a domicili i vol oblidar el 0-2 del derbi. Competixen en el Ciutat de València el diumenge a les 16.15 amb objectius distints però urgències clares.

El Govern amplia les ajudes per la dana per a protegir els municipis enfront d’inundacions

L'Orde TMD/1586/2025, publicada en el BOE, modifica la TMD/101/2025 i permet usar fons per a prevenció i adaptació. La gestió passa al Comissionat especial.