La Policia Local de València multa a 79 persones i 15 locals d’oci durant la Nit de Cap d’any

 

Esta Nit de Cap d’any, la Policia Local de València, amb 250 agents en cada torn, ha denunciat a 79 persones per incomplir el toc de queda i ha actuat en 15 locals que incomplien la normativa sanitària imposada pel coronavirus. A demés, ha alçat 20 actes per contaminació acústica provocades per festes en cases i ha denunciat a 20 persones per no dur la mascareta. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, també s’ha detingut a quatre persones per delictes contra la seguretat viària en donar positiu en les proves d’alcoholèmia i s’han fet 52 intervencions per seguretat ciutadana amb quatre detinguts.

Els controls s’han mantingut durant el matí en diferents punts de la ciutat i els policies han fet 125 proves alcoholèmia, donant positiu 10 conductors. De la mateixa manera, s’han immobilitzat a set cotxes i s’ha ficat una multa per arma blanca.

 

Segons el regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, el comportament de la majoria de la població ha sigut exemplar però «encara hem observat massa conductes inadequades en festes privades i una falta de responsabilitat greu de 15 establiments».

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.