La Policia Local de València multa a 79 persones i 15 locals d’oci durant la Nit de Cap d’any

 

Esta Nit de Cap d’any, la Policia Local de València, amb 250 agents en cada torn, ha denunciat a 79 persones per incomplir el toc de queda i ha actuat en 15 locals que incomplien la normativa sanitària imposada pel coronavirus. A demés, ha alçat 20 actes per contaminació acústica provocades per festes en cases i ha denunciat a 20 persones per no dur la mascareta. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, també s’ha detingut a quatre persones per delictes contra la seguretat viària en donar positiu en les proves d’alcoholèmia i s’han fet 52 intervencions per seguretat ciutadana amb quatre detinguts.

Els controls s’han mantingut durant el matí en diferents punts de la ciutat i els policies han fet 125 proves alcoholèmia, donant positiu 10 conductors. De la mateixa manera, s’han immobilitzat a set cotxes i s’ha ficat una multa per arma blanca.

 

Segons el regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, el comportament de la majoria de la població ha sigut exemplar però «encara hem observat massa conductes inadequades en festes privades i una falta de responsabilitat greu de 15 establiments».

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.