11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

La Policia Local de València multa a 79 persones i 15 locals d’oci durant la Nit de Cap d’any

 

Esta Nit de Cap d’any, la Policia Local de València, amb 250 agents en cada torn, ha denunciat a 79 persones per incomplir el toc de queda i ha actuat en 15 locals que incomplien la normativa sanitària imposada pel coronavirus. A demés, ha alçat 20 actes per contaminació acústica provocades per festes en cases i ha denunciat a 20 persones per no dur la mascareta. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, també s’ha detingut a quatre persones per delictes contra la seguretat viària en donar positiu en les proves d’alcoholèmia i s’han fet 52 intervencions per seguretat ciutadana amb quatre detinguts.

Els controls s’han mantingut durant el matí en diferents punts de la ciutat i els policies han fet 125 proves alcoholèmia, donant positiu 10 conductors. De la mateixa manera, s’han immobilitzat a set cotxes i s’ha ficat una multa per arma blanca.

 

Segons el regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, el comportament de la majoria de la població ha sigut exemplar però «encara hem observat massa conductes inadequades en festes privades i una falta de responsabilitat greu de 15 establiments».

Últimes notícies

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.