La Policia Local de València multa a 79 persones i 15 locals d’oci durant la Nit de Cap d’any

 

Esta Nit de Cap d’any, la Policia Local de València, amb 250 agents en cada torn, ha denunciat a 79 persones per incomplir el toc de queda i ha actuat en 15 locals que incomplien la normativa sanitària imposada pel coronavirus. A demés, ha alçat 20 actes per contaminació acústica provocades per festes en cases i ha denunciat a 20 persones per no dur la mascareta. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, també s’ha detingut a quatre persones per delictes contra la seguretat viària en donar positiu en les proves d’alcoholèmia i s’han fet 52 intervencions per seguretat ciutadana amb quatre detinguts.

Els controls s’han mantingut durant el matí en diferents punts de la ciutat i els policies han fet 125 proves alcoholèmia, donant positiu 10 conductors. De la mateixa manera, s’han immobilitzat a set cotxes i s’ha ficat una multa per arma blanca.

 

Segons el regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, el comportament de la majoria de la població ha sigut exemplar però «encara hem observat massa conductes inadequades en festes privades i una falta de responsabilitat greu de 15 establiments».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.