Un possible positiu en el concert de Love of Lesbian

El passat 27 de març, un dia abans del Diumenge de Rams i, per tant, del començament de la Setmana Santa, Barcelona va celebrar el primer concert pilot sense distàncies de seguretat. Fins a 5000 persones van assistir al concert de Love of Lesbian al Palau Sant Jordi en el qual ja no era necessari mantenir la distància d’1,5 metres per a evitar el contagi del coronavirus.

Per a controlar el virus, l’organització va fer un garbellat amb test d’antígens a tots els assistents el mateix matí de l’esdeveniment. En este sedàs, 6 persones van donar positiu en covid i no van poder assistir al concert, però ara, el periodista Íñigo Palomar assegura que un altre assistent contagiat no va ser correctament detectat i ha donat positiu diversos dies després, per la qual cosa ja estava infectat el dissabte 27 de març.

L’organització donarà un comunicat el 10 d’abril

«Esta persona va donar negatiu en el test d’antígens el dissabte al matí i va entrar al concert, però ha donat positiu este dimarts, per la qual cosa es creu que o ja estava contagiat el mateix dissabte o es va poder contagiar dins. L’organització diu que no cal alarmar-se perquè, si va donar negatiu en antígens, és que no tenia la suficient càrrega viral per a contagiar» ha dit Palomar. El pròxim dia 10 la mateixa organització donarà un comunicat oficial.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.