7.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Un possible positiu en el concert de Love of Lesbian

El passat 27 de març, un dia abans del Diumenge de Rams i, per tant, del començament de la Setmana Santa, Barcelona va celebrar el primer concert pilot sense distàncies de seguretat. Fins a 5000 persones van assistir al concert de Love of Lesbian al Palau Sant Jordi en el qual ja no era necessari mantenir la distància d’1,5 metres per a evitar el contagi del coronavirus.

Per a controlar el virus, l’organització va fer un garbellat amb test d’antígens a tots els assistents el mateix matí de l’esdeveniment. En este sedàs, 6 persones van donar positiu en covid i no van poder assistir al concert, però ara, el periodista Íñigo Palomar assegura que un altre assistent contagiat no va ser correctament detectat i ha donat positiu diversos dies després, per la qual cosa ja estava infectat el dissabte 27 de març.

L’organització donarà un comunicat el 10 d’abril

“Esta persona va donar negatiu en el test d’antígens el dissabte al matí i va entrar al concert, però ha donat positiu este dimarts, per la qual cosa es creu que o ja estava contagiat el mateix dissabte o es va poder contagiar dins. L’organització diu que no cal alarmar-se perquè, si va donar negatiu en antígens, és que no tenia la suficient càrrega viral per a contagiar” ha dit Palomar. El pròxim dia 10 la mateixa organització donarà un comunicat oficial.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.