Un possible positiu en el concert de Love of Lesbian

El passat 27 de març, un dia abans del Diumenge de Rams i, per tant, del començament de la Setmana Santa, Barcelona va celebrar el primer concert pilot sense distàncies de seguretat. Fins a 5000 persones van assistir al concert de Love of Lesbian al Palau Sant Jordi en el qual ja no era necessari mantenir la distància d’1,5 metres per a evitar el contagi del coronavirus.

Per a controlar el virus, l’organització va fer un garbellat amb test d’antígens a tots els assistents el mateix matí de l’esdeveniment. En este sedàs, 6 persones van donar positiu en covid i no van poder assistir al concert, però ara, el periodista Íñigo Palomar assegura que un altre assistent contagiat no va ser correctament detectat i ha donat positiu diversos dies després, per la qual cosa ja estava infectat el dissabte 27 de març.

L’organització donarà un comunicat el 10 d’abril

“Esta persona va donar negatiu en el test d’antígens el dissabte al matí i va entrar al concert, però ha donat positiu este dimarts, per la qual cosa es creu que o ja estava contagiat el mateix dissabte o es va poder contagiar dins. L’organització diu que no cal alarmar-se perquè, si va donar negatiu en antígens, és que no tenia la suficient càrrega viral per a contagiar” ha dit Palomar. El pròxim dia 10 la mateixa organització donarà un comunicat oficial.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.