Els tres hospitals de campanya valencians, preparats per a pacients amb coronavirus

 

Els tres hospitals de campanya construïts en el territori valencià durant la primera ona de la pandèmia del coronavirus per a fer front a la situació tenen ja els seus llits preparats per si hagueren de derivar-se a ells pacients amb Covid-19.

 

Sanitat ha informat que després de superar-se el pic d’ingressos hospitalaris de la primera ona i situar-se en 2.254 els hospitalitzats actualment, s’ha posat en marxa la preparació de diferents llits en estes tres infraestructures situades al costat dels hospitals la Fe de València, General d’Alacant i General de Castelló.

 

Els tres hospitals de campanya, acabats de construir l’abril passat per a donar resposta a una possible saturació hospitalària, però que no van arribar a estrenar-se, tenien una capacitat conjunta per a albergar 1.100 llits i un cost inicial de 8 milions d’euros.

 

Segons l’última actualització de dades de Sanitat, el territori valencià comptabilitza 159.153 positius per coronavirus i un total de 3.174 defuncions, i dels 2.254 ingressats, 340 estan en l’UCI. 

Últimes notícies

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.