15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Una persona acudix a fer-se les proves PCR a l’hospital la Fe de València amb un xofer de Cabify

 

La tercera ona de la pandèmia del coronavirus ja pareix un autèntic ‘tsunami‘ que ha disparat els contagis diaris en el territori valencià. A demés, en plena saturació hospitalària, els sanitaris treballen baix una enorme pressió fent milers de proves per a confirmar o descartar la infecció del virus.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, per a intentar agilitar el procés i evitar la visita diària de centenars de persones a hospitals i centres de salut, en el territori valencià hi ha molts centres a on les proves PCR es duen a terme en exteriors, és a dir, en espais oberts a on es busca una baixa concentració del virus en l’ambient.

 

En este sentit, l’hospital de campanya situat al costat de l’hospital La Fe de València s’ha convertit en l’escenari on es duen a terme les proves PCR sense necessitat de baixar del cotxe, amb un funcionament molt similar al dels servicis de les cadenes de menjar ràpid.

 

Un Cabify en la cua de les proves PCR

En este lloc és comú vore una llarga fila de vehicles esperant el seu torn per a fer-se la prova. No obstant això, no és tan comú que la persona que sospita estar contagiada estiga en la fila dins d’un cotxe de la companyia Cabyfy.

 

Este dilluns, cap a les 08.50 hores, una persona va acudir a fer-se les proves de detecció del coronavirus amb un xofer de Cabify. Amb les finestretes baixades, el vehicle es va situar en la cua habilitada i va esperar fins al torn de la persona que ocupava el seient posterior del vehicle.

 

«No es tracta de trajectes habituals», han confirmat al citat mitjà fonts de Cabify. No obstant això, des de l’empresa recorden que els usuaris poden demanar un servici des de l’app de Cabify amb eixa finalitat.

 

El trasllat en vehicle amb conductor pot ser, una opció per a desplaçar-se amb seguretat, ja que la companyia «ha fet una forta aposta per a reforçar les mesures de seguretat per a usuaris i conductors». De fet, s’han repartit mampares de seguretat de manera gratuïta a totes les empreses de transport que col·laboren amb la companyia.

Últimes notícies

Pape Gueye es reincorpora el dijous al Vila-real i podria ser titular davant el Reial Madrid

Marcelino comptarà des del dijous amb Pape Gueye després de proclamar-se campió de la Copa d'Àfrica amb un gol seu. La sanció de Comesaña obri l'opció que siga titular davant el Reial Madrid.

La Comunitat Valenciana concentra l’11% de les vivendes okupadas en venda en Idealista

Idealista ha informat d'una alça del 4,6% en tres mesos fins a 24.058 vivendes okupadas en venda. La Comunitat Valenciana reunix l'11%, tercera després de Catalunya i Andalusia.

Sarabia qualifica el Llevant – Elx com un dol especial, bonic i important

Eder Sarabia va subratllar el pes anímic i competitiu del derbi davant el Llevant i va demanar manejar la pressió. Va avisar d'un rival molt motivat des de l'arribada de Luis Castro.

Sis atesos per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum després d'un incendi en un primer pis del carrer Sant Pau. Cinc han sigut traslladades a l'Hospital Doctor Balmis.

L’ex secretari de Presidència nega haver informat a Mazón d’un possible confinament per la DANA

Cayetano García ha negat davant la jutgessa haver informat a Carlos Mazón de la consulta sobre un possible confinament durant la DANA de 2024. La causa ha incorporat un informe de l'Advocacia que va avalar la viabilitat jurídica d'eixa mesura i ha revelat versions contradictòries amb l'entorn de Salomé Pradas.

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.