Una persona acudix a fer-se les proves PCR a l’hospital la Fe de València amb un xofer de Cabify

 

La tercera ona de la pandèmia del coronavirus ja pareix un autèntic ‘tsunami‘ que ha disparat els contagis diaris en el territori valencià. A demés, en plena saturació hospitalària, els sanitaris treballen baix una enorme pressió fent milers de proves per a confirmar o descartar la infecció del virus.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, per a intentar agilitar el procés i evitar la visita diària de centenars de persones a hospitals i centres de salut, en el territori valencià hi ha molts centres a on les proves PCR es duen a terme en exteriors, és a dir, en espais oberts a on es busca una baixa concentració del virus en l’ambient.

 

En este sentit, l’hospital de campanya situat al costat de l’hospital La Fe de València s’ha convertit en l’escenari on es duen a terme les proves PCR sense necessitat de baixar del cotxe, amb un funcionament molt similar al dels servicis de les cadenes de menjar ràpid.

 

Un Cabify en la cua de les proves PCR

En este lloc és comú vore una llarga fila de vehicles esperant el seu torn per a fer-se la prova. No obstant això, no és tan comú que la persona que sospita estar contagiada estiga en la fila dins d’un cotxe de la companyia Cabyfy.

 

Este dilluns, cap a les 08.50 hores, una persona va acudir a fer-se les proves de detecció del coronavirus amb un xofer de Cabify. Amb les finestretes baixades, el vehicle es va situar en la cua habilitada i va esperar fins al torn de la persona que ocupava el seient posterior del vehicle.

 

«No es tracta de trajectes habituals», han confirmat al citat mitjà fonts de Cabify. No obstant això, des de l’empresa recorden que els usuaris poden demanar un servici des de l’app de Cabify amb eixa finalitat.

 

El trasllat en vehicle amb conductor pot ser, una opció per a desplaçar-se amb seguretat, ja que la companyia «ha fet una forta aposta per a reforçar les mesures de seguretat per a usuaris i conductors». De fet, s’han repartit mampares de seguretat de manera gratuïta a totes les empreses de transport que col·laboren amb la companyia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.