Una persona acudix a fer-se les proves PCR a l’hospital la Fe de València amb un xofer de Cabify

 

La tercera ona de la pandèmia del coronavirus ja pareix un autèntic ‘tsunami‘ que ha disparat els contagis diaris en el territori valencià. A demés, en plena saturació hospitalària, els sanitaris treballen baix una enorme pressió fent milers de proves per a confirmar o descartar la infecció del virus.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, per a intentar agilitar el procés i evitar la visita diària de centenars de persones a hospitals i centres de salut, en el territori valencià hi ha molts centres a on les proves PCR es duen a terme en exteriors, és a dir, en espais oberts a on es busca una baixa concentració del virus en l’ambient.

 

En este sentit, l’hospital de campanya situat al costat de l’hospital La Fe de València s’ha convertit en l’escenari on es duen a terme les proves PCR sense necessitat de baixar del cotxe, amb un funcionament molt similar al dels servicis de les cadenes de menjar ràpid.

 

Un Cabify en la cua de les proves PCR

En este lloc és comú vore una llarga fila de vehicles esperant el seu torn per a fer-se la prova. No obstant això, no és tan comú que la persona que sospita estar contagiada estiga en la fila dins d’un cotxe de la companyia Cabyfy.

 

Este dilluns, cap a les 08.50 hores, una persona va acudir a fer-se les proves de detecció del coronavirus amb un xofer de Cabify. Amb les finestretes baixades, el vehicle es va situar en la cua habilitada i va esperar fins al torn de la persona que ocupava el seient posterior del vehicle.

 

«No es tracta de trajectes habituals», han confirmat al citat mitjà fonts de Cabify. No obstant això, des de l’empresa recorden que els usuaris poden demanar un servici des de l’app de Cabify amb eixa finalitat.

 

El trasllat en vehicle amb conductor pot ser, una opció per a desplaçar-se amb seguretat, ja que la companyia «ha fet una forta aposta per a reforçar les mesures de seguretat per a usuaris i conductors». De fet, s’han repartit mampares de seguretat de manera gratuïta a totes les empreses de transport que col·laboren amb la companyia.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.