12.6 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Una persona acudix a fer-se les proves PCR a l’hospital la Fe de València amb un xofer de Cabify

 

La tercera ona de la pandèmia del coronavirus ja pareix un autèntic ‘tsunami‘ que ha disparat els contagis diaris en el territori valencià. A demés, en plena saturació hospitalària, els sanitaris treballen baix una enorme pressió fent milers de proves per a confirmar o descartar la infecció del virus.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, per a intentar agilitar el procés i evitar la visita diària de centenars de persones a hospitals i centres de salut, en el territori valencià hi ha molts centres a on les proves PCR es duen a terme en exteriors, és a dir, en espais oberts a on es busca una baixa concentració del virus en l’ambient.

 

En este sentit, l’hospital de campanya situat al costat de l’hospital La Fe de València s’ha convertit en l’escenari on es duen a terme les proves PCR sense necessitat de baixar del cotxe, amb un funcionament molt similar al dels servicis de les cadenes de menjar ràpid.

 

Un Cabify en la cua de les proves PCR

En este lloc és comú vore una llarga fila de vehicles esperant el seu torn per a fer-se la prova. No obstant això, no és tan comú que la persona que sospita estar contagiada estiga en la fila dins d’un cotxe de la companyia Cabyfy.

 

Este dilluns, cap a les 08.50 hores, una persona va acudir a fer-se les proves de detecció del coronavirus amb un xofer de Cabify. Amb les finestretes baixades, el vehicle es va situar en la cua habilitada i va esperar fins al torn de la persona que ocupava el seient posterior del vehicle.

 

«No es tracta de trajectes habituals», han confirmat al citat mitjà fonts de Cabify. No obstant això, des de l’empresa recorden que els usuaris poden demanar un servici des de l’app de Cabify amb eixa finalitat.

 

El trasllat en vehicle amb conductor pot ser, una opció per a desplaçar-se amb seguretat, ja que la companyia «ha fet una forta aposta per a reforçar les mesures de seguretat per a usuaris i conductors». De fet, s’han repartit mampares de seguretat de manera gratuïta a totes les empreses de transport que col·laboren amb la companyia.

Últimes notícies

Bernabé demana respectar els temps davant les denúncies d’assetjament en el PSOE

Bernabé ha subratllat que qualsevol decisió sobre portar a Fiscalia els casos d'assetjament sexual ha de supeditar-se als temps i decisions de les afectades. Ha insistit en l'acompanyament del partit a les dones.

El Castelló és el millor equip de les últimes 13 jornades en la Lliga Hypermotion

El Castelló ha sumat 29 de 39 punts en 13 jornades i ha passat del descens a la promoció; ja és quart amb 31 i està a un punt de l'ascens directe

El Consell es compromet a corregir el dèficit inversor a Elx i accelera l’E-TRAM

El Consell ha reforçat el seu compromís per a corregir el dèficit inversor a Elx i ha firmat el conveni de l'E-TRAM. El pla suma 120 milions i inclou la Ronda Sud i la reforma de la EDAR Algorós

Catarroja decreta tres dies de dol després de confirmar-se l’assassinat masclista de Natividad

Catarroja ha decretat tres dies de dol en confirmar-se l'assassinat masclista de Natividad. El municipi reforça coordinació, formació i protocols; el sospitós està a la presó provisional

Mercadona compra Logifruit i integrarà a 1.600 empleats

Mercadona ha acordat la compra de Logifruit per a unificar processos logístics, impulsar l'eficiència i la sostenibilitat i integrar a 1.600 empleats en la seua plantilla.

Bernabé demana a la societat ‘ser ‘punt violeta’ davant la violència masclista

Bernabé ha cridat la ciutadania a actuar com a 'punt violeta' davant possibles casos de violència contra les dones en estes dates festives. Ha condemnat els assassinats de Tarragona i Catarroja i ha recordat que VioGén protegix més de 17.000 dones en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa del cas DANA veu negligent el desconeixement de competències de Pradas

La instructora afirma que la falta de coneixement de Salomé Pradas sobre el seu propi comandament en l'emergència és un element de negligència. Rebutja sumar la seua entrevista televisiva al procediment llevat que torne a declarar davant el jutjat.

Bernabé demana a Barrachina que explique per què no va informar sobre la presa de Buseo el 29-O

Bernabé ha demanat a Barrachina que detall què va fer la seua Conselleria després de l'avís de possible desbordament de la presa de Buseo el 29-O. L'enginyer responsable va declarar que va alertar a les 20.41 i que el nivell 2 d'emergència no es va activar fins al dia 30