Una persona acudix a fer-se les proves PCR a l’hospital la Fe de València amb un xofer de Cabify

 

La tercera ona de la pandèmia del coronavirus ja pareix un autèntic ‘tsunami‘ que ha disparat els contagis diaris en el territori valencià. A demés, en plena saturació hospitalària, els sanitaris treballen baix una enorme pressió fent milers de proves per a confirmar o descartar la infecció del virus.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, per a intentar agilitar el procés i evitar la visita diària de centenars de persones a hospitals i centres de salut, en el territori valencià hi ha molts centres a on les proves PCR es duen a terme en exteriors, és a dir, en espais oberts a on es busca una baixa concentració del virus en l’ambient.

 

En este sentit, l’hospital de campanya situat al costat de l’hospital La Fe de València s’ha convertit en l’escenari on es duen a terme les proves PCR sense necessitat de baixar del cotxe, amb un funcionament molt similar al dels servicis de les cadenes de menjar ràpid.

 

Un Cabify en la cua de les proves PCR

En este lloc és comú vore una llarga fila de vehicles esperant el seu torn per a fer-se la prova. No obstant això, no és tan comú que la persona que sospita estar contagiada estiga en la fila dins d’un cotxe de la companyia Cabyfy.

 

Este dilluns, cap a les 08.50 hores, una persona va acudir a fer-se les proves de detecció del coronavirus amb un xofer de Cabify. Amb les finestretes baixades, el vehicle es va situar en la cua habilitada i va esperar fins al torn de la persona que ocupava el seient posterior del vehicle.

 

«No es tracta de trajectes habituals», han confirmat al citat mitjà fonts de Cabify. No obstant això, des de l’empresa recorden que els usuaris poden demanar un servici des de l’app de Cabify amb eixa finalitat.

 

El trasllat en vehicle amb conductor pot ser, una opció per a desplaçar-se amb seguretat, ja que la companyia «ha fet una forta aposta per a reforçar les mesures de seguretat per a usuaris i conductors». De fet, s’han repartit mampares de seguretat de manera gratuïta a totes les empreses de transport que col·laboren amb la companyia.

Últimes notícies

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.