Pugen els morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana amb 9 noves defuncions

 

La Conselleria ha notificat, des de l’última actualització, 210 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 508.737 persones.

Els nous casos per províncies són 35 a Castelló (52.821 en total); 90 a Alacant (186.463 en total) i 85 a València (269.451 en total). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 245 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 509.675 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.174 a Castelló, 186.043 a Alacant i 270.401 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 181 persones ingressades, 55 d’elles en l’UCI: 28 a la província de Castelló, 6 en UCI; 73 a la província d’Alacant, 23 d’elles en l’UCI; i 80 a la província de València, 26 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 9 defuncions (huit en l’última setmana i una persona a l’agost), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.776: 843 a la província de Castelló, 2.981 en la d’Alacant i 3.952 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.738 casos actius, la qual cosa suposa un 0,53% del total de positius.

Des de l’última actualització, únicament s’ha registrat un brot amb 10 o més casos associats.

Vacunació

 

Un total de 4.041.750 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.925.892 persones.

Per part seua, s’ha administrat un total de 2.899 dosis de reforç a persones amb patologia de risc i persones majors institucionalitzades.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.