Pugen els morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana amb 9 noves defuncions

 

La Conselleria ha notificat, des de l’última actualització, 210 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 508.737 persones.

Els nous casos per províncies són 35 a Castelló (52.821 en total); 90 a Alacant (186.463 en total) i 85 a València (269.451 en total). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 245 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 509.675 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.174 a Castelló, 186.043 a Alacant i 270.401 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 181 persones ingressades, 55 d’elles en l’UCI: 28 a la província de Castelló, 6 en UCI; 73 a la província d’Alacant, 23 d’elles en l’UCI; i 80 a la província de València, 26 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 9 defuncions (huit en l’última setmana i una persona a l’agost), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.776: 843 a la província de Castelló, 2.981 en la d’Alacant i 3.952 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.738 casos actius, la qual cosa suposa un 0,53% del total de positius.

Des de l’última actualització, únicament s’ha registrat un brot amb 10 o més casos associats.

Vacunació

 

Un total de 4.041.750 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.925.892 persones.

Per part seua, s’ha administrat un total de 2.899 dosis de reforç a persones amb patologia de risc i persones majors institucionalitzades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx firma un triomf vital davant un Atlètic en inferioritat

L'Elx s'imposa 3-2 a un Atlètic amb moltes baixes i més d'una hora en inferioritat, i fa un pas clau en la lluita per la permanència en LaLiga.

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.