Puig es compromet a què esta setmana comence la vacunació en els hospitals valencians

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha informat hui que ja hi ha 135 residències valencianes en les que els ancians i els treballadors han sigut vacunats contra el Covid-19, i s’ha compromés al fet que dimarts que ve «el 100%» de les residències que no tinguen brots actius de coronavirus estiguen immunitzades amb la fórmula de Pfizer, mentres que en la setmana pròxima es començarà a vacunar al personal mèdic d’atenció primària i, amb la vacuna de Moderna, al personal sanitari d’hospitals.

 

Segons ha recordat Puig, la veritat és que la Conselleria de Sanitat ha informat hui que el territori valencià rebrà al llarg de gener i febrer prop de 50.000 dosi de la vacuna de Moderna contra el coronavirus. Esta vacuna es destinarà, almenys inicialment, al personal professional metge d’hospitals, ha dit Puig en una entrevista en Antena 3.

 

El president ha explicat que «cal ser conscients que s’ha de vacunar amb seguretat, eficàcia, i rapidesa. S’està executant un pla de vacunació dirigit per tècnics que saben molt, com han demostrat en la campanya de vacunació de la grip».

 

Sobre la vacuna de Moderna, Ximo Puig ha explicat que «hui vorem què ens trasllada el ministre referent a això, encara no tenim dates ni quantitats concretes, però la nostra intenció és que eixa vacuna es destine en principi a l’àmbit hospitalari. El fonamental és que agafem velocitat de creuer, l’actiu fonamental contra el virus és la vacuna».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig