Anuncios

Puig creu que les restriccions nocturnes són «suficients» però «preocupació» per les quedades de vesprada

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha considerat que les restriccions nocturnes que regixen actualment en el territori valencià són «suficients» si la resta del dia «s’actua amb responsabilitat», però s’ha mostrat «preocupat» per les quedades de la vesprada.

 

S’ha expressat Puig este dilluns preguntat sobre si existix la possibilitat d’ampliar el toc de queda de cara a Nit de cap d’any davant de l’augment dels contagis. En este sentit, ha defensat que la Generalitat no ha «pres mesures de manera compulsiva i ha analitzat quina era la situació per a intentar donar una resposta serena i equilibrada».

 

«Si hi ha circumstàncies canviants cal actuar», ha afirmat, però ha apuntat que ara mateix, les mesures valencianes són «de les més restrictives d’Espanya en el cas dels horaris», i ha recordat que estan establides en les 23.00 hores i en les 00.00 el dia de Nit de cap d’any.

 

No obstant això, ha afirmat que amb la pandèmia «no hi ha receptes ni un receptari per a buscar solucions immediates», i ha advertit que «qualsevol irresponsabilitat pot acabar afectant molta gent». Respecte al sistema sanitari, ha afirmat que està en una «posició de fortalesa», encara que la situació és «molt preocupant».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.