Puig creu que les restriccions nocturnes són «suficients» però «preocupació» per les quedades de vesprada

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha considerat que les restriccions nocturnes que regixen actualment en el territori valencià són «suficients» si la resta del dia «s’actua amb responsabilitat», però s’ha mostrat «preocupat» per les quedades de la vesprada.

 

S’ha expressat Puig este dilluns preguntat sobre si existix la possibilitat d’ampliar el toc de queda de cara a Nit de cap d’any davant de l’augment dels contagis. En este sentit, ha defensat que la Generalitat no ha «pres mesures de manera compulsiva i ha analitzat quina era la situació per a intentar donar una resposta serena i equilibrada».

 

«Si hi ha circumstàncies canviants cal actuar», ha afirmat, però ha apuntat que ara mateix, les mesures valencianes són «de les més restrictives d’Espanya en el cas dels horaris», i ha recordat que estan establides en les 23.00 hores i en les 00.00 el dia de Nit de cap d’any.

 

No obstant això, ha afirmat que amb la pandèmia «no hi ha receptes ni un receptari per a buscar solucions immediates», i ha advertit que «qualsevol irresponsabilitat pot acabar afectant molta gent». Respecte al sistema sanitari, ha afirmat que està en una «posició de fortalesa», encara que la situació és «molt preocupant».

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU