Puig proposa declarar el toc de queda de 00.00 a 06.00 hores fins al 9 de desembre

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha traslladat als agents socials la proposta que plantejarà el govern autonòmic en el Consell Interterritorial d’este dijous, per a declarar el toc de queda durant la matinada —de 00.00 a 06.00 hores-– fins al 9 de desembre, una situació que no afectarà els treballadors del torn de nit.

 

D’eixa manera ho han indicat els representants d’UGT, CCOO i CEV en roda de premsa després de mantindre una reunió amb Puig, a on els ha traslladat que portarà la petició al Consell Interterritorial per a declarar este toc de queda de 00.00 a 06.00 hores en tota Espanya però, en cas que la resta d’autonomies no l’accepten, buscarà la fórmula per a declarar-lo en el territori valencià.

 

La idea és que el toc de queda dure fins al 9 de desembre per a arribar a Nadal amb unes xifres de contagis per coronavirus baixes que permeten compatibilitzar una major mobilitat dels ciutadans per a les festes.

 

«La continuïtat dependria dels resultats»

Segons ha indicat el president de la patronal, Salvador Navarro, esta és la idea que els ha avançat Puig encara que, en tot cas, la seua continuïtat o no «dependrà dels resultats». En el supòsit contrari, estan oberts a plantejar-se «una altra classe de solució».

 

El líder d’UGT PV, Ismael Sáez, ha apuntat que els agents socials ha assegurat que tenen coincidència «plena» amb la mesura, amb la que estan d’acord i que els agradaria que fora de caràcter estatal, mentres que, per part de CCOO, el seu secretari general, Arturo León, ha dit que encara que el territori valencià és una de les autonomies que presenta millor situació epidemiològica «no convé esperar a tindre unes dades dolentes que obliguen a adoptar unes decisions més dràstiques».

Últimes notícies

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes dAlacant i Múrcia amb el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal acusat de robar en vivendes dAlacant i Múrcia mitjançant el mètode del fil de pegament a les portes.

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.
FILMOTECA D'ESTIU