5.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Puig proposa declarar el toc de queda de 00.00 a 06.00 hores fins al 9 de desembre

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha traslladat als agents socials la proposta que plantejarà el govern autonòmic en el Consell Interterritorial d’este dijous, per a declarar el toc de queda durant la matinada —de 00.00 a 06.00 hores-– fins al 9 de desembre, una situació que no afectarà els treballadors del torn de nit.

 

D’eixa manera ho han indicat els representants d’UGT, CCOO i CEV en roda de premsa després de mantindre una reunió amb Puig, a on els ha traslladat que portarà la petició al Consell Interterritorial per a declarar este toc de queda de 00.00 a 06.00 hores en tota Espanya però, en cas que la resta d’autonomies no l’accepten, buscarà la fórmula per a declarar-lo en el territori valencià.

 

La idea és que el toc de queda dure fins al 9 de desembre per a arribar a Nadal amb unes xifres de contagis per coronavirus baixes que permeten compatibilitzar una major mobilitat dels ciutadans per a les festes.

 

«La continuïtat dependria dels resultats»

Segons ha indicat el president de la patronal, Salvador Navarro, esta és la idea que els ha avançat Puig encara que, en tot cas, la seua continuïtat o no «dependrà dels resultats». En el supòsit contrari, estan oberts a plantejar-se «una altra classe de solució».

 

El líder d’UGT PV, Ismael Sáez, ha apuntat que els agents socials ha assegurat que tenen coincidència «plena» amb la mesura, amb la que estan d’acord i que els agradaria que fora de caràcter estatal, mentres que, per part de CCOO, el seu secretari general, Arturo León, ha dit que encara que el territori valencià és una de les autonomies que presenta millor situació epidemiològica «no convé esperar a tindre unes dades dolentes que obliguen a adoptar unes decisions més dràstiques».

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.