Puig: ‘La resposta als primers moments de la COVID va ser ràpida però insuficient’

El president Ximo Puig sosté no estar d’acord amb la sentència del tribunal alacantí que condemna el Consell Valencià a indemnitzar els metges, que en els primers moments de pandèmia no van comptar amb les proteccions adequades. Ha informat que recorreran la sentència interposada pel Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana recordant que la Generalitat va ser de les més ràpides del país, “la primera que va aconseguir subministraments suficients, els primers avions, quan era molt difícil. Era una situació singular sobrevinguda”.

En les primeres paraules en un acte informatiu amb la premsa, el president ha sol·licitat de nou perdó a la població valenciana per la falta d’elements de protecció i subministraments a l’esclat de la COVID-19. Assenyala que amb el recurs a la decisió judicial pretén defensar l’interés general dels valencians i es reafirma a qualificar la resposta del Govern Valencià en els primers moments com a ràpida però insuficient. Destaca, a més, que la regió ha estat capaç de generar producció pròpia per a la dotació de recursos davant del coronavirus.

Preguntat per la sisena onada que ens fueteja ha apuntat que estan “intentant accelerar les contractacions” per descongestionar la sanitat valenciana. També ha insistit que la línia d’actuació del Govern Valencià és agilitzar les terceres dosis de vacunes i les primeres als menors de 5 a 8 anys i per altra banda seguir amb l’estratègia de la prevenció.

Davant el debat de la gripalització de la pandèmia, Puig demana prudència. “Estem al centre de la sisena onada, hui hi ha 16.000 casos. No som a la eixida”. A parer seu ara no procedeix aquesta conversa, només continuar amb les mesures de prevenció conegudes: mascareta, ventilació i distància social.

Últimes notícies

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.

Del somni al comiat polèmic: els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

La segona etapa de Pedro Martínez al Valencia Basket ha repetit el patró de la primera: il·lusió inicial, èxits esportius històrics i un comiat tens, ara amb el seu fitxatge pel Real Madrid.