11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Pujada desorbitada dels morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 5.895 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 644 a Castelló (171.587 en total), 2.087 a Alacant (481.663 en total) i 3.164 a València (749.286 en total).

D’ells, 2.398 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 332 de Castelló, 856 d’Alacant i 1.210 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 639 persones ingressades, 40 d’elles en l’UCI: 118 a la província de Castelló, 4 en UCI; 201 a la província d’Alacant, 17 d’elles en l’UCI; i 320 a la província de València, 19 en UCI.

S’han notificat 20 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots ells en els últims 7 dies. Es tracta de 10 dones, d’entre 71 i 96 anys, i 10 homes, de 69 a 93 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.306: 1.089 a la província de Castelló, 3.531 en la d’Alacant i 4.686 en la de València.

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.