Pujada desorbitada dels morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 5.895 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 644 a Castelló (171.587 en total), 2.087 a Alacant (481.663 en total) i 3.164 a València (749.286 en total).

D’ells, 2.398 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 332 de Castelló, 856 d’Alacant i 1.210 de València.

Els hospitals valencians tenen, actualment 639 persones ingressades, 40 d’elles en l’UCI: 118 a la província de Castelló, 4 en UCI; 201 a la província d’Alacant, 17 d’elles en l’UCI; i 320 a la província de València, 19 en UCI.

S’han notificat 20 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots ells en els últims 7 dies. Es tracta de 10 dones, d’entre 71 i 96 anys, i 10 homes, de 69 a 93 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.306: 1.089 a la província de Castelló, 3.531 en la d’Alacant i 4.686 en la de València.

Últimes notícies

Dos detinguts a Benetússer després d’una transacció amb 8 quilos de cocaïna i 87.000 euros

La Guàrdia Civil va detindre a Benetússer a dos hòmens de 44 i 50 anys després d'interceptar una transacció en la qual es van intervindre 8 quilos de cocaïna i 87.150 euros en efectiu.

El València Basket assalta Zaragoza i fica en dificultats al Casademont

El València Basket es va imposar al Casademont Zaragoza (86-98), fa un pas avant cap a la segona plaça de la Lliga Endesa i deixa als aragonesos pendents d'una final per la permanència a Lugo.

La vaga docent aconseguix 13 dies amb nova negociació i protesta a València

La vaga indefinida del professorat de l'educació pública no universitària suma 13 dies amb una nova reunió negociadora i una manifestació a València que conclourà davant la Conselleria d'Educació.

El paper essencial dels cuidadors de persones majors en una societat cada vegada més envellida

Descobreix la importància de cuidar les persones majors i com el suport professional pot millorar la seva qualitat de vida.

Lleuger ascens de temperatures a l’interior i estabilitat en el litoral de la Comunitat

La Comunitat Valenciana manté cels poc nuvolosos o buidats, amb lleuger ascens de temperatures a l'interior, estabilitat en el litoral i vent fluix de component este en les hores centrals.

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.