Tornen a pujar considerablement els morts per coronavirus en la Comunitat


La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 4.812 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 509 a Castelló (179.235 en total), 1.425 a Alacant (501.770 en total) i 2.878 a València (782.824 en total).

D’ells, 2.085 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 258 de Castelló, 686 d’Alacant i 1.141 de València.

Els hospitals valencians, amb dades d’ahir dijous, tenen 702 persones ingressades, 37 d’elles en l’UCI: 95 a la província de Castelló, 4 en UCI; 244 a la província d’Alacant, 20 d’elles en l’UCI; i 363 a la província de València, 13 en UCI.

S’han notificat 20 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 15 dies. Es tracta de 7 dones, d’entre 80 i 97 anys, i 13 homes, d’entre 36 i 99 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.516: 1.121 a la província de Castelló, 3.614 en la d’Alacant i 4.781 en la de València.

Últimes notícies

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.