Tornen a pujar considerablement els morts per coronavirus en la Comunitat


La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 4.812 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 509 a Castelló (179.235 en total), 1.425 a Alacant (501.770 en total) i 2.878 a València (782.824 en total).

D’ells, 2.085 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 258 de Castelló, 686 d’Alacant i 1.141 de València.

Els hospitals valencians, amb dades d’ahir dijous, tenen 702 persones ingressades, 37 d’elles en l’UCI: 95 a la província de Castelló, 4 en UCI; 244 a la província d’Alacant, 20 d’elles en l’UCI; i 363 a la província de València, 13 en UCI.

S’han notificat 20 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 15 dies. Es tracta de 7 dones, d’entre 80 i 97 anys, i 13 homes, d’entre 36 i 99 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.516: 1.121 a la província de Castelló, 3.614 en la d’Alacant i 4.781 en la de València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe confirma que els Rodalia no arribaran hui a l’Estació del Nord durant la mascletà

Renfe aplicarà entre el 13 i el 19 de març un tall diari de 13.00 a 15.00 en l'Estació del Nord per aglomeracions. Recomana avançar els viatges i usar alternatives.

Sis detinguts a Manises pel robatori de cablejat municipal valorat en 200.000 euros

La Policia Local de Manises ha detingut a sis persones d'una presumpta banda que sostreia cablejat municipal en diferents ajuntaments. L'operació, coordinada amb la Guàrdia Civil, es va saldar amb material i vehicles intervinguts.

Ingressada una xiqueta d’11 anys amb símptomes d’ofegament després de ser rescatada de la piscina d’un hotel a Benidorm

Una xiqueta d'11 anys ha sigut ingressada amb símptomes d'ofegament després de ser rescatada de la piscina d'un hotel a Benidorm. El SAMU la va estabilitzar i la va traslladar a l'hospital de la Marina Baixa.

Metrovalencia tancarà Xàtiva i Colón i el passe a Alacant durant les mascletaes

Metrovalencia tancarà els accessos de Xàtiva i Colón i el pas Xàtiva–Alacant durant les mascletaes, amb horaris per a evitar aglomeracions. Hi haurà alternatives i ajustos pels castells des de la Ciutat de les Arts i de les Ciències

Els preus van pujar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

L'IPC va augmentar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, una dècima més que la mitjana. La taxa anual va aconseguir el 2,6% i l'acumulat de l'any va quedar en el 0,2%.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; la víctima està molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per, presumptament, calar foc a la seua parella. L'home, de 49, roman molt greu en la Unitat de Cremats de La Fe.

Superem la controvèrsia sobre l’accent, i sobretot, la del patró lingüístic

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del debat sobre l’accent de 'València/Valéncia' i, sobretot, d’una qüestió més ampla: quin model de valencià escrit s’hauria de prioritzar

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.