Tornen a pujar els nous positius per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 127 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 390.951 persones. Per províncies, 30 a Castelló (40.363 en total); 39 a Alacant (146.523 en total); i 58 a València, (204.064 en total). El total de casos no assignats es manté en 1. En els 127 casos notificats hui estan inclosos els 20 nous casos detectats en un col·legi major de València dels quals s’ha informat en una altra nota.

Des de l’última actualització s’han registrat 349 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 391.655 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.521 a Castelló, 146.449 a Alacant i 204.630 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 233 persones ingressades: 53 a la província de Castelló, amb 14 pacients en UCI; 59 a la província d’Alacant, 13 d’ells en l’UCI; i 121 a la província de València, 30 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 9 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.346: 797 a la província de Castelló, 2.795 en la d’Alacant i 3.754 en la de València.

Últims 7 dies: 2
Abril 2021: 1
Febrer 2021: 2
Gener 2021: 2
Desembre 2020: 2

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.419 casos actius, la qual cosa suposa un 0,85% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 2 a la província d’Alacant i 2 a la província de València) i 1 centre de menors de la província de València.

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 0
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

 

S’han notificat 8 brots des de l’última actualització:

Elx: 5 casos. Àmbit educatiu
Aldaia: 5 casos. Origen social
Vila-real: 8 casos. Origen laboral
Aldaia: 5 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
Vila-real: 6 casos. Origen social
Cullera: 6 casos. Origen social
Alzira: 8 casos. Origen social

Vacunació

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.747.505 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 205.308 a Castelló, 641.479 a Alacant i 900.718 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca i la monodosi de Janssen) 523.323 persones.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.