Anuncios

‘Quatre mascaretes FFP2 per a 7 dies de treball’, reclamació de la Policia Local de Castelló

 

Mentre cada dia milers de treballadors es troben amb l’obligatorietat sanitària de portar una màscara als seus llocs de treball i moltes empreses no la faciliten apel·lant a múltiples circumstàncies o escletxes legals o laborals, agents de la Policia Local de Castelló reclamen també que s’augmente este equipament de què se’ls dota però que consideren insuficient.

Per això, la Central Sindical Independent i de Funcionaris CSIF ha reclamat a l’Ajuntament de Castelló que dote a cada agent de la Policia Local d’almenys una màscara del tipus FFP2 per cada jornada de treball per afrontar l’increment que experimenta el nombre de contagis de coronavirus a la capital de La Plana.

Anuncios

“Malgrat que a finals de la setmana passada la incidència acumulada ja fregava els 1.600 casos per cada 100.000 habitants, en estos moments per cada torn de treball de 7 dies els agents únicament reben per part de la Prefectura un paquet amb quatre mascaretes FFP2 i diverses quirúrgiques, cosa que ens sembla totalment insuficient, ateses les circumstàncies”, han expressat des de CSIF.

En este sentit, des de la central sindical han reclamat que “tenint en compte l’elevada capacitat de propagació i contagi que caracteritza la variant Òmicron i que durant la feina policial s’interacciona amb múltiples persones en una àmplia diversitat d’escenaris, demanem que com a mínim es lliure a cada agent una màscara del tipus FFP2 per cada torn de treball, ja que, segons les mateixes directrius de les autoritats sanitàries, les màscares quirúrgiques no protegeixen prou contra esta nova variant del virus”.

“A causa de la pròpia idiosincràsia del treball policial i de l’elevada exposició que presenten els agents davant de possibles contagis, des de CSIF reclamem que s’incrementen les mesures i es millore l’equipament que se’ls proporciona per garantir la seua seguretat”, han indicat des de CSIF, que han sol·licitat que “a més de dotar almenys una mascareta d’este tipus per agent i torn de treball, es lliure també un equip de protecció EPI complet a cada patrulla perquè els agents puguen realitzar la seua feina amb prou garanties si algun moment han d’interactuar amb persones que siguen, efectivament, casos confirmats de Covid”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.
Anuncios