Anuncios

‘Quatre mascaretes FFP2 per a 7 dies de treball’, reclamació de la Policia Local de Castelló

 

Mentre cada dia milers de treballadors es troben amb l’obligatorietat sanitària de portar una màscara als seus llocs de treball i moltes empreses no la faciliten apel·lant a múltiples circumstàncies o escletxes legals o laborals, agents de la Policia Local de Castelló reclamen també que s’augmente este equipament de què se’ls dota però que consideren insuficient.

Per això, la Central Sindical Independent i de Funcionaris CSIF ha reclamat a l’Ajuntament de Castelló que dote a cada agent de la Policia Local d’almenys una màscara del tipus FFP2 per cada jornada de treball per afrontar l’increment que experimenta el nombre de contagis de coronavirus a la capital de La Plana.

“Malgrat que a finals de la setmana passada la incidència acumulada ja fregava els 1.600 casos per cada 100.000 habitants, en estos moments per cada torn de treball de 7 dies els agents únicament reben per part de la Prefectura un paquet amb quatre mascaretes FFP2 i diverses quirúrgiques, cosa que ens sembla totalment insuficient, ateses les circumstàncies”, han expressat des de CSIF.

En este sentit, des de la central sindical han reclamat que “tenint en compte l’elevada capacitat de propagació i contagi que caracteritza la variant Òmicron i que durant la feina policial s’interacciona amb múltiples persones en una àmplia diversitat d’escenaris, demanem que com a mínim es lliure a cada agent una màscara del tipus FFP2 per cada torn de treball, ja que, segons les mateixes directrius de les autoritats sanitàries, les màscares quirúrgiques no protegeixen prou contra esta nova variant del virus”.

“A causa de la pròpia idiosincràsia del treball policial i de l’elevada exposició que presenten els agents davant de possibles contagis, des de CSIF reclamem que s’incrementen les mesures i es millore l’equipament que se’ls proporciona per garantir la seua seguretat”, han indicat des de CSIF, que han sol·licitat que “a més de dotar almenys una mascareta d’este tipus per agent i torn de treball, es lliure també un equip de protecció EPI complet a cada patrulla perquè els agents puguen realitzar la seua feina amb prou garanties si algun moment han d’interactuar amb persones que siguen, efectivament, casos confirmats de Covid”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Seattle Storm confirma que Awa Fam acaba la temporada amb València Basket i s’incorporarà tard

Seattle Storm confirma que Awa Fam completarà la temporada amb València Basket i s'unirà més tard a la pretemporada WNBA, on també arribaran amb retard Leo Fiebich i Raquel Carrera.

Barcelona i Reial Madrid reprenen la batalla per LaLiga després del colp europeu

Barcelona i Reial Madrid reprenen la seua mà a mà pel títol de LaLiga després de quedar fora de la Lliga de Campions, en una jornada marcada també per dols directes per Europa i per la permanència.

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.

Compromís acusa a Catalá d’imposar 10.000 euros en multes per crítica política

Compromís denuncia que el govern de María José Catalá els ha imposat 10.000 euros en sancions per les seues campanyes de denúncia política i parla de repressió econòmica contra l'oposició.

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.