20.6 C
València
Dimarts, 11 novembre, 2025

‘Quatre mascaretes FFP2 per a 7 dies de treball’, reclamació de la Policia Local de Castelló

 

Mentre cada dia milers de treballadors es troben amb l’obligatorietat sanitària de portar una màscara als seus llocs de treball i moltes empreses no la faciliten apel·lant a múltiples circumstàncies o escletxes legals o laborals, agents de la Policia Local de Castelló reclamen també que s’augmente este equipament de què se’ls dota però que consideren insuficient.

Per això, la Central Sindical Independent i de Funcionaris CSIF ha reclamat a l’Ajuntament de Castelló que dote a cada agent de la Policia Local d’almenys una màscara del tipus FFP2 per cada jornada de treball per afrontar l’increment que experimenta el nombre de contagis de coronavirus a la capital de La Plana.

“Malgrat que a finals de la setmana passada la incidència acumulada ja fregava els 1.600 casos per cada 100.000 habitants, en estos moments per cada torn de treball de 7 dies els agents únicament reben per part de la Prefectura un paquet amb quatre mascaretes FFP2 i diverses quirúrgiques, cosa que ens sembla totalment insuficient, ateses les circumstàncies”, han expressat des de CSIF.

En este sentit, des de la central sindical han reclamat que “tenint en compte l’elevada capacitat de propagació i contagi que caracteritza la variant Òmicron i que durant la feina policial s’interacciona amb múltiples persones en una àmplia diversitat d’escenaris, demanem que com a mínim es lliure a cada agent una màscara del tipus FFP2 per cada torn de treball, ja que, segons les mateixes directrius de les autoritats sanitàries, les màscares quirúrgiques no protegeixen prou contra esta nova variant del virus”.

“A causa de la pròpia idiosincràsia del treball policial i de l’elevada exposició que presenten els agents davant de possibles contagis, des de CSIF reclamem que s’incrementen les mesures i es millore l’equipament que se’ls proporciona per garantir la seua seguretat”, han indicat des de CSIF, que han sol·licitat que “a més de dotar almenys una mascareta d’este tipus per agent i torn de treball, es lliure també un equip de protecció EPI complet a cada patrulla perquè els agents puguen realitzar la seua feina amb prou garanties si algun moment han d’interactuar amb persones que siguen, efectivament, casos confirmats de Covid”.

Últimes notícies

Mazón veu a Pérez Llorca com un extraordinari candidat per a succeir-li en la Generalitat

Mazón ha afirmat que Juanfran Pérez Llorca és 'un extraordinari candidat' després de conéixer-se la seua designació per Feijóo. Ho ha dit després del ple del Consell i abans d'acudir a les Corts.

El Consell veu a Pérez Llorca com l’idoni per a succeir a Mazón

La portaveu del Consell en funcions ha defés que Juanfran Pérez Llorca és el candidat idoni per a rellevar a Carlos Mazón i ha destacat la sintonia interna en el PP.

El Centre d’Art Hortensia Herrero estrenarà en 2026 la seua primera mostra temporal amb Anselm Kiefer

El Centre d'Art Hortensia Herrero obrirà el 28 d'abril de 2026 la seua primera exposició temporal amb obres de Anselm Kiefer. La mostra, centrada en el paisatge, ocuparà sis galeries i culminarà amb 'Danaë', vista per primera vegada a Europa.

La selecció argentina entrenarà a portes obertes el dijous en el Martínez Valero

La selecció argentina realitzarà el dijous un entrenament a portes obertes en el Martínez Valero. La sessió començarà a les 10.30, amb portes des de les 9.30.

El València iguala la seua pitjor ratxa sense guanyar de l’últim any

L'empat davant el Betis a Mestalla prolonga a set els partits sense victòria del València, que iguala la seua pitjor ratxa de l'últim any amb 4 derrotes i 3 empats.

El Torrent es mesurarà al Betis en la Copa

El Torrent, de Segona RFEF, s'enfrontarà al Betis en la segona ronda de la Copa del Rei, a partit únic en la primera setmana de desembre. Llevant, Elx, Vila-real, València i Eldense també coneixen les seues creus.

Juanfran Pérez Llorca, mà dreta de Mazón, proposat per a rellevar-ho en la Generalitat

El PP proposa a Juanfran Pérez Llorca per a succeir a Carlos Mazón al capdavant de la Generalitat. Alcalde de Finestrat, secretari general del PPCV i síndic en Les Corts, arriba amb un perfil negociador clau per a la investidura.

Vox insistix que l’important són les polítiques després de la proposta del PP per a rellevar a Mazón

Ignacio Garriga ha reiterat que el focus està en les mesures, no en els noms, després que el PP haja proposat a Juan Francisco Pérez Llorca per a substituir a Carlos Mazón. Vox ha evitat valorar el relleu fins a tindre informació 'de primera mà' i ha subratllat la urgència de la reconstrucció després de la DANA.