Quatre metges del territori valencià estan entre els 100 millors d’Espanya

 

Diferents especialistes que exercixen en centres sanitaris valencians han sigut inclosos en la llista d’Els millors metges’ d’Espanya que publica per quart any consecutiu la revista Forbes. El llistat recopila els 100 noms més reconeguts del panorama de l’assistència, la investigació i la docència en Espanya en més d’una vintena d’especialitats, que exercixen en més de 60 centres hospitalaris, tant públics com privats.

 

En concret, apareix, dins de la categoria d’Oncologia, la doctora Ana Lluch, cap de Servici d’Hematologia i Oncologia Mèdica de l’Hospital Clínic Universitari de València. En Angiologia i cirurgia vascular, figura el doctor Manuel Miralles, cap de Servici d’esta especialitat en l’Hospital Universitari i Politècnic La Fe de València.

 

En l’especialitat de Cirurgia Plàstica, Estètica i reparadora està el doctor Pedro Cavadas, prestigiós cirurgià que es dedica a la reconstrucció microquirúrgica des de l’any 1994 i que al costat del seu equip de cirurgians plàstics duu a terme al voltant de 1.800 cirurgies cada any, en l’Hospital Nisa 9 Octubre de València.

 

A demés, el doctor Carlos Botella-Asunción, cap del Servici de Neurocirurgia i director de l’Àrea de Neurociències de l’Hospital Universitari i Politècnic de la Fe, ha sigut seleccionat en la secció de Neurocirurgia i Neurologia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Baptista es retira lesionat davant Berrettini i diu adeu al Masters 1000 de Montecarlo

Roberto Bautista s'ha retirat en el seu debut en el Masters 1000 de Montecarlo davant Matteo Berrettini després de tot just 23 minuts de joc, deixant a Carlos Alcaraz com a únic espanyol en el quadre.

Desarticulada una banda lituana que robava i revenia cotxes en la Axarquía

La Policia ha desarticulat una organització d'origen lituà especialitzada a robar vehicles d'una mateixa marca japonesa en la Axarquía i revendre'ls després de falsificar la seua identitat, amb sis detinguts a Màlaga, Almeria i Alacant.

Desmantellat un taller tèxtil clandestí que explotava a 26 treballadors a Camp de Túria

La Policia Nacional ha desmantellat un taller tèxtil clandestí a Camp de Túria on 26 persones treballaven sense contracte ni alta en la Seguretat Social, la majoria en situació irregular, i ha detingut a dos hòmens com a presumptes responsables de l'entramat empresarial.

La UPV reunix a José Luis Sastre, Bermúdez de Castro i Paloma del Riu en la segona edició de Llegir consciència

La Universitat Politècnica de València celebra la segona edició de Llegir consciència, un cicle que unix literatura, actualitat i divulgació científica amb tres trobades obertes al públic.

El València s’estanca davant la zona alta: onze partits sense guanyar als set primers

El València encadena nou derrotes i dos empats en els seus onze enfrontaments d'esta Lliga enfront dels set primers classificats, amb un balanç molt negatiu de gols.

Luís Castro es perdrà el partit del Llevant davant el Getafe per sanció

Luís Castro no podrà asseure's en la banqueta del Llevant enfront del Getafe en complir un partit de sanció després d'acumular cinc targetes grogues.

Març de 2026 es tanca en la Comunitat Valenciana com un mes fred i molt humit

Març de 2026 ha sigut fred i molt humit en la Comunitat Valenciana, amb temperatures per davall de l'habitual i pluges que han duplicat la mitjana climàtica recent.

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.