Anuncios

Regne Unit inclou a Balears en la seua llista ‘verda’ de destins segurs per al turisme

Regne Unit ha anunciat este dijous que inclourà a les Illes Balears en la llista verda de països als quals el país permetrà viatjar sense haver de fer quarantena al retorn, segons ha informat el ministre de Transports.

L’Executiu del Regne Unit aplica un sistema de “semàforverd, ambre i vermell per a catalogar a cada país en virtut del nivell de contagis i vacunació contra el coronavirus.

Anuncios

En el “verd” (baix risc) hi ha pocs països, entre ells Israel i Islàndia, mentre que en “ambre” estan els països de la Unió Europea (UE), en tant que en “vermell” figuren els destins amb alta propagació de la COVID-19, com l’Índia o països de Sud-amèrica.

<

>
“Afegim a Malta, Madeira, Illes Balears i diversos territoris britànics d’ultramar i illes del Carib a la llista verda. Sis països, inclosos Tunísia i Haití han estat situats en la llista vermella”, ha assenyalat el ministre.

L’Executiu del Regne Unit aplica un sistema de “semàfor” –verd, ambre i vermell– per a catalogar a cada país en virtut del nivell de contagis i vacunació contra el coronavirus.

En el “verd” (baix risc) hi ha pocs països, entre ells Israel i Islàndia, mentre que en “ambre” està la gran majoria de països de la Unió Europea, en tant que en “vermell” figuren els destins amb alta propagació de la COVID-19, com l’Índia i Sud-amèrica.

Els passatgers que viatgin a països en “verd” no han de fer deu dies de quarantena al seu retorn al Regne Unit, però sí en el cas dels destins en “ambre”, mentre que els que tornen d’un territori en “vermell” estan obligats a fer l’aïllament en un hotel designat pel Govern.

A més, els passatgers estan forçats a presentar una prova de PCR negativa abans de tornar al Regne Unit, però també una vegada que siguin al país.

el Regne Unit té una incidència acumulada de 100 casos per cada 100.000 habitants en els últims set dies. Aquest dijous s’han detectat 16.703 nous casos i el 60,6% de la població ha rebut la segona dosi, mentre que el 82,9% de la població ha rebut almenys la primera. A Espanya, per part seva, la incidència a set dies se situa en 43.

“En vista del nostre existoso programa de vacunació, la nostra intenció és que més avançat l’estiu, les arribades de persones que estiguin totalment vacunades no hauran de fer quarantena quan viatgin des de països inclosos en la llista ambre”, ha assenyalat el Ministeri de Transport.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios