El rei rep la seua vacuna contra el coronavirus en el Wizink Center de Madrid

El rei va ser vacunat contra la covid-19 ahir, dissabte, per vesprada en el pavelló multiús del Wizink Center, de Madrid, segons ha informat la Zarzuela este diumenge. Es va vacunar després que presidir els actes amb motiu del Dia de les Forces Armades.

Al cap de l’Estat se li ha immunitzat en un dels anomenats vacunòdroms instal·lats en Madrid

Felip VI, de 53 anys, està dins del grup d’edat dels quals es va començar a immunitzar este mes de maig, per la qual cosa la Casa Reial ha subratllat que el monarca va ser vacunat “enlloc i temps segons li ha correspost“. El Rei va acudir al centre col·lectiu de vacunació acompanyat pel doctor Juan Martínez, cap dels Servicis Mèdics de la Casa del Rei i pel també metge Antonio Zapatero, viceconseller de Sanitat de la Comunitat.

La Casa Reial no ha informat sobre la marca del sèrum que se li ha injectat

La Casa Reial no ha informat sobre la marca del sèrum que se li ha injectat, per la qual cosa no ha precisat si necessita o no una segona dosi, ni distribuirà imatges de la vacunació de don Felipe.

Al Rei li van acompanyar el cap dels serveis mèdics de la Casa del Rei, Juan Martínez, i el viceconseller de Sanitat de la Comunitat de Madrid, Antonio Zapatero, segons les fonts.

A diferència de la Reina Sofía, a qui se li van injectar les dos dosis en l’ambulatori del districte de Fuencarral-El Pardo, el més pròxim a la Zarzuela, al cap de l’Estat se li ha immunitzat en un dels anomenats vacunòdroms instal·lats a Madrid.

A més de Felip VI i la seua mare, de 82 anys, el rei Joan Carles és l’altre membre de la Família Reial que està immunitzat.

Al Rei emèrit, de 83 anys, se li va administrar durant la seua estada a Unió dels Emirats Àrabs, on resideix des del passat 3 d’agost, quan va marxar d’Espanya davant l’escàndol per les seues presumptes irregularitats financeres a l’estranger. També estan ja vacunades les infantes Elena i Cristina, a les quals es que les va injectar quan van anar a visitar al seu pare al país àrab al febrer.

La reina encara no està vacunada

La Reina Letizia, de 48 anys, encara no ha sigut vacunada, ni tampoc la princesa Leonor, de 15 anys, ni la infanta Sofía, de 14.

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.