14.1 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

El rei rep la seua vacuna contra el coronavirus en el Wizink Center de Madrid

El rei va ser vacunat contra la covid-19 ahir, dissabte, per vesprada en el pavelló multiús del Wizink Center, de Madrid, segons ha informat la Zarzuela este diumenge. Es va vacunar després que presidir els actes amb motiu del Dia de les Forces Armades.

Al cap de l’Estat se li ha immunitzat en un dels anomenats vacunòdroms instal·lats en Madrid

Felip VI, de 53 anys, està dins del grup d’edat dels quals es va començar a immunitzar este mes de maig, per la qual cosa la Casa Reial ha subratllat que el monarca va ser vacunat “enlloc i temps segons li ha correspost“. El Rei va acudir al centre col·lectiu de vacunació acompanyat pel doctor Juan Martínez, cap dels Servicis Mèdics de la Casa del Rei i pel també metge Antonio Zapatero, viceconseller de Sanitat de la Comunitat.

La Casa Reial no ha informat sobre la marca del sèrum que se li ha injectat

La Casa Reial no ha informat sobre la marca del sèrum que se li ha injectat, per la qual cosa no ha precisat si necessita o no una segona dosi, ni distribuirà imatges de la vacunació de don Felipe.

Al Rei li van acompanyar el cap dels serveis mèdics de la Casa del Rei, Juan Martínez, i el viceconseller de Sanitat de la Comunitat de Madrid, Antonio Zapatero, segons les fonts.

A diferència de la Reina Sofía, a qui se li van injectar les dos dosis en l’ambulatori del districte de Fuencarral-El Pardo, el més pròxim a la Zarzuela, al cap de l’Estat se li ha immunitzat en un dels anomenats vacunòdroms instal·lats a Madrid.

A més de Felip VI i la seua mare, de 82 anys, el rei Joan Carles és l’altre membre de la Família Reial que està immunitzat.

Al Rei emèrit, de 83 anys, se li va administrar durant la seua estada a Unió dels Emirats Àrabs, on resideix des del passat 3 d’agost, quan va marxar d’Espanya davant l’escàndol per les seues presumptes irregularitats financeres a l’estranger. També estan ja vacunades les infantes Elena i Cristina, a les quals es que les va injectar quan van anar a visitar al seu pare al país àrab al febrer.

La reina encara no està vacunada

La Reina Letizia, de 48 anys, encara no ha sigut vacunada, ni tampoc la princesa Leonor, de 15 anys, ni la infanta Sofía, de 14.

Últimes notícies

El PSOE demanarà que Feijóo comparega el 27 de gener en la comissió de la DANA del Congrés

El Grup Socialista va anunciar que reclamarà la compareixença d'Alberto Núñez Feijóo el 27 de gener en la comissió sobre la DANA. Diana Morant li va exigir donar explicacions.

Marc Márquez reapareix en el Aspar Circuit quasi cent dies després de la seua lesió

Marc Márquez va reaparéixer en el Aspar Circuit de Guadassuar quasi cent dies després de la seua caiguda a Indonèsia. Va completar dos jornades privades amb una Ducati Panigale V2S sota la supervisió de Davide Tardozzi i al costat de diversos pilots mundialistes, com a part de la seua preparació per a 2026.

Morant defén el nou model de finançament i acusa el Consell de buscar objeccions

Diana Morant ha defés que el nou model de finançament autonòmic és el millor per als valencians i ha acusat el Consell de buscar objeccions. Ha destacat que la proposta del Govern duplica la plantejada per Pérez Llorca i ha reclamat suport en la reunió del pròxim dimecres.

Els reis visitaran el 14 de gener una exposició i un projecte de la UPV a València

Els reis viatjaran a València el dimecres 14 per a inaugurar la mostra 'La transformació de València 1866-2026' i conéixer el projecte 'Salvem els fotos UPV/Recuperar les memòries'. L'agenda fixa actes a les 12.00 en el Centre del Carmen i a les 16.15 en la Facultat de Belles Arts.

Un equip tècnic treballa per a restablir la calefacció en l’IES 25 d’Abril d’Alfafar

Dos empreses treballen des de primera hora en la reparació de la calefacció de l'IES 25 d'Abril després de les queixes per falta de temperatura i talls elèctrics. La consellera ha visitat el centre i manté equips en alerta davant noves incidències.

Marta García i Eilish McColgan, pels rècords en el 10K de València

L'espanyola i la britànica atacaran este diumenge les plusmarques de 10 km a València, en una edició amb nivell internacional, eixides escalonades i 18.000 dorsals.

La UV impulsa un projecte europeu per a entendre el dolor crònic a través de l’eix intestí-cervell

La Universitat de València lidera el projecte europeu 'PainGutPFC' per a estudiar l'eix intestí-cervell en el dolor crònic, amb estudis en humans des de gener a València. L'objectiu és traduir les troballes en teràpies personalitzades que reduïsquen fàrmacs i la càrrega emocional.

Feijóo afirma que Sánchez va influir per a no declarar l’emergència nacional en la DANA de València

Feijóo ha declarat davant la jutgessa que Carlos Mazón li va traslladar que Sánchez preferia mantindre la direcció des de València i que per això no es va declarar l'emergència nacional. Ha defés que el Govern central degué assumir la gestió i ha detallat el seu intercanvi de missatges i la seua arribada primerenca al centre d'emergències.