El rei rep la seua vacuna contra el coronavirus en el Wizink Center de Madrid

El rei va ser vacunat contra la covid-19 ahir, dissabte, per vesprada en el pavelló multiús del Wizink Center, de Madrid, segons ha informat la Zarzuela este diumenge. Es va vacunar després que presidir els actes amb motiu del Dia de les Forces Armades.

Al cap de l’Estat se li ha immunitzat en un dels anomenats vacunòdroms instal·lats en Madrid

Felip VI, de 53 anys, està dins del grup d’edat dels quals es va començar a immunitzar este mes de maig, per la qual cosa la Casa Reial ha subratllat que el monarca va ser vacunat “enlloc i temps segons li ha correspost“. El Rei va acudir al centre col·lectiu de vacunació acompanyat pel doctor Juan Martínez, cap dels Servicis Mèdics de la Casa del Rei i pel també metge Antonio Zapatero, viceconseller de Sanitat de la Comunitat.

La Casa Reial no ha informat sobre la marca del sèrum que se li ha injectat

La Casa Reial no ha informat sobre la marca del sèrum que se li ha injectat, per la qual cosa no ha precisat si necessita o no una segona dosi, ni distribuirà imatges de la vacunació de don Felipe.

Al Rei li van acompanyar el cap dels serveis mèdics de la Casa del Rei, Juan Martínez, i el viceconseller de Sanitat de la Comunitat de Madrid, Antonio Zapatero, segons les fonts.

A diferència de la Reina Sofía, a qui se li van injectar les dos dosis en l’ambulatori del districte de Fuencarral-El Pardo, el més pròxim a la Zarzuela, al cap de l’Estat se li ha immunitzat en un dels anomenats vacunòdroms instal·lats a Madrid.

A més de Felip VI i la seua mare, de 82 anys, el rei Joan Carles és l’altre membre de la Família Reial que està immunitzat.

Al Rei emèrit, de 83 anys, se li va administrar durant la seua estada a Unió dels Emirats Àrabs, on resideix des del passat 3 d’agost, quan va marxar d’Espanya davant l’escàndol per les seues presumptes irregularitats financeres a l’estranger. També estan ja vacunades les infantes Elena i Cristina, a les quals es que les va injectar quan van anar a visitar al seu pare al país àrab al febrer.

La reina encara no està vacunada

La Reina Letizia, de 48 anys, encara no ha sigut vacunada, ni tampoc la princesa Leonor, de 15 anys, ni la infanta Sofía, de 14.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.