El rei rep la seua vacuna contra el coronavirus en el Wizink Center de Madrid

El rei va ser vacunat contra la covid-19 ahir, dissabte, per vesprada en el pavelló multiús del Wizink Center, de Madrid, segons ha informat la Zarzuela este diumenge. Es va vacunar després que presidir els actes amb motiu del Dia de les Forces Armades.

Al cap de l’Estat se li ha immunitzat en un dels anomenats vacunòdroms instal·lats en Madrid

Felip VI, de 53 anys, està dins del grup d’edat dels quals es va començar a immunitzar este mes de maig, per la qual cosa la Casa Reial ha subratllat que el monarca va ser vacunat «enlloc i temps segons li ha correspost«. El Rei va acudir al centre col·lectiu de vacunació acompanyat pel doctor Juan Martínez, cap dels Servicis Mèdics de la Casa del Rei i pel també metge Antonio Zapatero, viceconseller de Sanitat de la Comunitat.

La Casa Reial no ha informat sobre la marca del sèrum que se li ha injectat

La Casa Reial no ha informat sobre la marca del sèrum que se li ha injectat, per la qual cosa no ha precisat si necessita o no una segona dosi, ni distribuirà imatges de la vacunació de don Felipe.

Al Rei li van acompanyar el cap dels serveis mèdics de la Casa del Rei, Juan Martínez, i el viceconseller de Sanitat de la Comunitat de Madrid, Antonio Zapatero, segons les fonts.

A diferència de la Reina Sofía, a qui se li van injectar les dos dosis en l’ambulatori del districte de Fuencarral-El Pardo, el més pròxim a la Zarzuela, al cap de l’Estat se li ha immunitzat en un dels anomenats vacunòdroms instal·lats a Madrid.

A més de Felip VI i la seua mare, de 82 anys, el rei Joan Carles és l’altre membre de la Família Reial que està immunitzat.

Al Rei emèrit, de 83 anys, se li va administrar durant la seua estada a Unió dels Emirats Àrabs, on resideix des del passat 3 d’agost, quan va marxar d’Espanya davant l’escàndol per les seues presumptes irregularitats financeres a l’estranger. També estan ja vacunades les infantes Elena i Cristina, a les quals es que les va injectar quan van anar a visitar al seu pare al país àrab al febrer.

La reina encara no està vacunada

La Reina Letizia, de 48 anys, encara no ha sigut vacunada, ni tampoc la princesa Leonor, de 15 anys, ni la infanta Sofía, de 14.

Últimes notícies

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.