El rei rep la seua vacuna contra el coronavirus en el Wizink Center de Madrid

El rei va ser vacunat contra la covid-19 ahir, dissabte, per vesprada en el pavelló multiús del Wizink Center, de Madrid, segons ha informat la Zarzuela este diumenge. Es va vacunar després que presidir els actes amb motiu del Dia de les Forces Armades.

Al cap de l’Estat se li ha immunitzat en un dels anomenats vacunòdroms instal·lats en Madrid

Felip VI, de 53 anys, està dins del grup d’edat dels quals es va començar a immunitzar este mes de maig, per la qual cosa la Casa Reial ha subratllat que el monarca va ser vacunat «enlloc i temps segons li ha correspost«. El Rei va acudir al centre col·lectiu de vacunació acompanyat pel doctor Juan Martínez, cap dels Servicis Mèdics de la Casa del Rei i pel també metge Antonio Zapatero, viceconseller de Sanitat de la Comunitat.

La Casa Reial no ha informat sobre la marca del sèrum que se li ha injectat

La Casa Reial no ha informat sobre la marca del sèrum que se li ha injectat, per la qual cosa no ha precisat si necessita o no una segona dosi, ni distribuirà imatges de la vacunació de don Felipe.

Al Rei li van acompanyar el cap dels serveis mèdics de la Casa del Rei, Juan Martínez, i el viceconseller de Sanitat de la Comunitat de Madrid, Antonio Zapatero, segons les fonts.

A diferència de la Reina Sofía, a qui se li van injectar les dos dosis en l’ambulatori del districte de Fuencarral-El Pardo, el més pròxim a la Zarzuela, al cap de l’Estat se li ha immunitzat en un dels anomenats vacunòdroms instal·lats a Madrid.

A més de Felip VI i la seua mare, de 82 anys, el rei Joan Carles és l’altre membre de la Família Reial que està immunitzat.

Al Rei emèrit, de 83 anys, se li va administrar durant la seua estada a Unió dels Emirats Àrabs, on resideix des del passat 3 d’agost, quan va marxar d’Espanya davant l’escàndol per les seues presumptes irregularitats financeres a l’estranger. També estan ja vacunades les infantes Elena i Cristina, a les quals es que les va injectar quan van anar a visitar al seu pare al país àrab al febrer.

La reina encara no està vacunada

La Reina Letizia, de 48 anys, encara no ha sigut vacunada, ni tampoc la princesa Leonor, de 15 anys, ni la infanta Sofía, de 14.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.