Arranca l’operació repesca per a persones sense vacunar

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha previst administrar la setmana pròxima un total de 467.767 dosi de la vacuna contra la COVID 19.

 

La gran majoria -un total de 341.217 dosis-, es destinarà a la recaptació de persones pendents de ser inoculades perquè se’ls ha citat, però no han acudit per qualsevol motiu a la seua cita, a més d’aquelles persones que en el seu moment van especificar les setmanes que no estaven disponibles per a acudir a la seua cita de vacunació per estar de vacances, i persones que han actualitzat les seues dades amb posterioritat al dia que anaven a ser citats segons el seu grup d’edat.

 

La resta són segones dosis de població dels grups d’edat de 30 a 39 anys i de 20 a 29 anys (persones nascudes entre 1982 i 2001).

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha ressaltat que “estem intentant repescar a totes aquelles persones que no van acudir a la seua cita des de l’inici de la vacunació per qualsevol motiu. El que ens interessa en aquests moments és facilitar a aquestes persones al màxim la seua cita perquè puguen ser vacunades”

 

“D’altra banda, seran citats els qui amb responsabilitat i per estar de vacances, han emplenat el calendari per a vacunar-se en les pròximes setmanes, segons les preferències que van indicar i aquells que no tenien actualitzats les seues dades en el moment en què anaven a ser citats segons el seu grup d’edat”, ha destacat la titular de Sanitat.

 

“Volem que estiguen tots”, ha reiterat la Consellera, qui també ha recordat que “és molt important perquè és l’única esperança que tenim, perquè no hi ha un altre medicament, un altre fàrmac que no siga la vacuna, per a protegir la resta de ciutadans i, fonamentalment, a un mateix”.

 

Finalment, Ana Barceló, ha mostrat la seua satisfacció per haver superat ja la vacunació del 70% de la població diana de la Comunitat Valenciana amb pauta completa, que ha qualificat com “l’assoliment de tot un equip -de vacunació i de planificació- i sobretot de la responsabilitat de la ciutadania, que ha anat a vacunar-se”.

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.