Arranca l’operació repesca per a persones sense vacunar

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha previst administrar la setmana pròxima un total de 467.767 dosi de la vacuna contra la COVID 19.

 

La gran majoria -un total de 341.217 dosis-, es destinarà a la recaptació de persones pendents de ser inoculades perquè se’ls ha citat, però no han acudit per qualsevol motiu a la seua cita, a més d’aquelles persones que en el seu moment van especificar les setmanes que no estaven disponibles per a acudir a la seua cita de vacunació per estar de vacances, i persones que han actualitzat les seues dades amb posterioritat al dia que anaven a ser citats segons el seu grup d’edat.

 

La resta són segones dosis de població dels grups d’edat de 30 a 39 anys i de 20 a 29 anys (persones nascudes entre 1982 i 2001).

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha ressaltat que “estem intentant repescar a totes aquelles persones que no van acudir a la seua cita des de l’inici de la vacunació per qualsevol motiu. El que ens interessa en aquests moments és facilitar a aquestes persones al màxim la seua cita perquè puguen ser vacunades”

 

“D’altra banda, seran citats els qui amb responsabilitat i per estar de vacances, han emplenat el calendari per a vacunar-se en les pròximes setmanes, segons les preferències que van indicar i aquells que no tenien actualitzats les seues dades en el moment en què anaven a ser citats segons el seu grup d’edat”, ha destacat la titular de Sanitat.

 

“Volem que estiguen tots”, ha reiterat la Consellera, qui també ha recordat que “és molt important perquè és l’única esperança que tenim, perquè no hi ha un altre medicament, un altre fàrmac que no siga la vacuna, per a protegir la resta de ciutadans i, fonamentalment, a un mateix”.

 

Finalment, Ana Barceló, ha mostrat la seua satisfacció per haver superat ja la vacunació del 70% de la població diana de la Comunitat Valenciana amb pauta completa, que ha qualificat com “l’assoliment de tot un equip -de vacunació i de planificació- i sobretot de la responsabilitat de la ciutadania, que ha anat a vacunar-se”.

Últimes notícies

Mestalla enceta la seua última temporada com a casa del València CF

Mestalla viu esta temporada 2026-27 la seua última campanya com a estadi del València CF, abans del trasllat definitiu al Nou Mestalla previst per a l’estiu de 2027.

L’aeroport de Castelló bat rècord d’operacions fins juliol amb una pujada del 14 %

L’aeroport de Castelló ha registrat 8.535 operacions entre gener i juliol, un 14 % més que fa un any, i marca també xifres rècord de passatgers.

Segona rèplica de l’incendi de la Vall d’Uixó obliga a mobilitzar mitjans a Tales

Mitjans aeris i terrestres s’han desplegat a Tales per una possible reproducció de l’incendi originat en la Vall d’Uixó en juliol, que ja va arrasar més de 9.500 hectàrees i va obligar a desallotjar 15.000 persones.

València tanca parcs i jardins per l’avís taronja per pluges i tempestes

L’Ajuntament de València ha activat el Cecopal, tanca parcs i jardins des de les 12 hores i reforça la vigilància al litoral per l’avís taronja per pluges i tempestes.

Olocau, Marines i Gàtova exigixen un tallafoc continu a la CV-25 per a protegir la Calderona

Els ajuntaments d’Olocau, Marines i Gàtova han registrat una petició conjunta a la Generalitat perquè execute íntegrament l’àrea tallafoc d’Orden 1 prevista al voltant de la carretera CV-25, clau per a la defensa de la Serra Calderona.

Detinguda a Alacant una cuidadora per sostraure 40.800 euros a un matrimoni octogenari

Una cuidadora de 26 anys ha sigut detinguda a Alacant per efectuar, presumptament, 110 extraccions amb la targeta d’un matrimoni octogenari, per un total de 40.800 euros. La Policia Nacional l’ha interceptada quan eixia de casa de les víctimes amb diners en efectiu acabats de traure.

Les infermeres valencianes reclamen reforços urgents davant la crisi assistencial a Ceuta

El CECOVA demana reforços immediats d'infermeria i un contingent estatal per a donar resposta a l'emergència sanitària de Ceuta i evitar la sobrecàrrega de les plantilles.

Estrella Morente tanca la programació de Sagunt a Escena al Teatre Romà

La cantaora Estrella Morente clourà este dissabte la programació escènica del Teatre Romà de Sagunt, mentres l’Off Romà oferix dos muntatges de circ a la ciutat.