Una residència de Vinaròs confirma el brot de 21 persones que ja havien rebut la primera dosi de la vacuna

 

Este dilluns s’ha comunicat des de la residència de persones majors de Sant Sebastià, ubicada en la localitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), un brot de coronavirus que afecta a 21 persones, entre usuaris i treballadors. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, l’Ajuntament d’este municipi ha comunicat que tots els afectats pel virus estan i cap d’ells presenta símptomes greus. A demés, el consistori està repartint material sanitari per a ajudar a controlar el focus, com diferents EPI per al personal i s’ha posat a disposició de la residència un Servici d’Atenció Domiciliària (SAD).

 

Tots els residents i els treballadors d’esta residència van rebre la primera dosi de la vacunació contra el coronavirus el passat 31 de desembre, però esta no és completament efectiva fins una setmana després de rebre la segona dosi, per a la que cal esperar 21 dies per a posar.

 

L’origen del brot està en el positiu d’un dels usuaris, que el dia 9 de gener va presentar símptomes. Davant d’esta situació, es van fer proves PCR tant a treballadors com a residents, i 14 usuaris, 5 persones del personal i 2 monges de la residència van donar positiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.