Una residència de Vinaròs confirma el brot de 21 persones que ja havien rebut la primera dosi de la vacuna

 

Este dilluns s’ha comunicat des de la residència de persones majors de Sant Sebastià, ubicada en la localitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), un brot de coronavirus que afecta a 21 persones, entre usuaris i treballadors. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, l’Ajuntament d’este municipi ha comunicat que tots els afectats pel virus estan i cap d’ells presenta símptomes greus. A demés, el consistori està repartint material sanitari per a ajudar a controlar el focus, com diferents EPI per al personal i s’ha posat a disposició de la residència un Servici d’Atenció Domiciliària (SAD).

 

Tots els residents i els treballadors d’esta residència van rebre la primera dosi de la vacunació contra el coronavirus el passat 31 de desembre, però esta no és completament efectiva fins una setmana després de rebre la segona dosi, per a la que cal esperar 21 dies per a posar.

 

L’origen del brot està en el positiu d’un dels usuaris, que el dia 9 de gener va presentar símptomes. Davant d’esta situació, es van fer proves PCR tant a treballadors com a residents, i 14 usuaris, 5 persones del personal i 2 monges de la residència van donar positiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.