El DOGV publica les restriccions per a Elx, Orihuela, Guadassuar i Onda

Ejemplo de shortcode con estilo
  El Diari Oficial de la Generlaitat Valenciana (DOGV) ha publicat este divendres per la vesprada una edició ‘bis’ amb les dos resolucions de la Conselleria de Sanitat per les quals des d’esta mitjanit s’adopten restriccions addicionals contra el Covid-19 en Guadassuar (València), Elx i Orihuela (Alacant) i Onda (Castelló).   Les noves mesures estaran vigents durant els pròxims catorze […]

 

El Diari Oficial de la Generlaitat Valenciana (DOGV) ha publicat este divendres per la vesprada una edició ‘bis’ amb les dos resolucions de la Conselleria de Sanitat per les quals des d’esta mitjanit s’adopten restriccions addicionals contra el Covid-19 en Guadassuar (València), Elx i Orihuela (Alacant) i Onda (Castelló).

 

Les noves mesures estaran vigents durant els pròxims catorze dies naturals i busquen frenar els contagis en estos municipis, a on s’ha produït un increment exponencial en la incidència d’esta malaltia, molt superior a l’esperat, unit a la pèrdua de traçabilitat dels casos.

 

Principals mesures en Guadassuar, Elx i Orihuela

  • Es limita a 6 el número màxim de persones per a reunions socials o familiars, tant en espais públics com privats, excepte convivents.

 

  • Es limita a 25 el màxim de persones en vetles a l’aire lliure, o 15 en espais tancats. La comitiva per a l’enterrament o comiat per a cremació de morts es restringix a un màxim de 15 persones.

 

  • Llocs de culte: l’assistència no podrà superar el 50% de l’aforament. No es podrà cantar en cap celebració. En bodes, batejos o comunions, no se superarà el 50% de l’aforament.

 

  • Parcs infantils: queden tancats. Les zones esportives a l’aire lliure no han de superar el 50% de l’aforament. Els jardins i zones d’esplai a l’aire lliure permaneixeran oberts de 8 a 22 hores.

 

  • Locals comercials i mercats ambulants: es limita l’aforament al 50%. No es permet estar en les zones comunes i es tanquen les zones recreatives en els parcs comercials.

 

  •  Hostaleria i restaurants: el consum dins de locals i en les terrasses no podrà superar el 50% de l’aforament. Es consumirà sempre asseguts en les taules, sense poder usar les barres més que per a recollir la consumició. Els grups de taules no podran superar les 6 persones, amb distància interpersonal de 1,5 metres. Tancaran a les 23 hores.

 

  • Zones comunes dels hotels i allotjaments turístics: no podran superar el 50% del seu aforament.

 

  • Cinemes, teatres i auditoris: podran desenvolupar la seua activitat amb el públic assegut i sempre que no se supere el 50% de l’aforament autoritzat en cada espai tancat.

 

  • Activitat esportiva no professional: a l’interior de les instal·lacions no es podrà superar un 50% de l’aforament, amb un màxim de 30 persones. En l’exterior: 50% de l’aforament amb un màxim de 100 participants. No es permetrà l’ús de vestuaris, dutxes i fonts. Les competicions i esdeveniments esportius, sense públic.

 

  • Locals de joc i apostes: 50% d’aforament i horari de tancament a les 23 hores.

 

  • Venda d’alcohol: es prohibix entre les 22 hores i les 8 hores de l’endemà.

 

  • Centre de majors i persones amb discapacitat: se suspenen les visites a les residències i les eixides, excepte les no demorables per criteri mèdic.

 

Principals mesures en Onda

  • Reunions socials i famílies d’un màxim de 10 persones.

 

  • Vetles: 30 persones màxim a l’aire lliure, 20 en espai tancat.

 

  • Comitives fúnebres: màxim de 20 persones.

 

  • Culte: assistència limitada al 60% de l’aforament, igual que en les celebracions. No es pot cantar.

 

  • Els jardins i zones d’esplai a l’aire lliure permaneixeran oberts de 8 a 22 hores. Les zones esportives no han de superar el 60% de l’aforament.

 

  •  Locals comercials: 60% de l’aforament com a màxim.

 

  • Hostaleria i restauració: no es pot superar el 60% de l’aforament a l’interior i les terrasses, no es poden usar les barres i es tanca a les 23 hores.

 

  • Cinemes, teatres i auditoris: aforament del 60% com a màxim.

 

  • Esport no professional: no pot superar el 60% de l’aforament, amb un màxim de 40 persones a l’interior i de 100 en l’exterior. Competicions sense públic.

 

  • Venda d’alcohol: es prohibix entre les 22 hores i les 8 hores de l’endemà, de tota classe d’establiments de venda al públic.

 

  • L’horari de tancament dels establiments de jocs i apostes serà les 23 hores.

 

  • Centre de majors i persones amb discapacitat: se suspenen les visites a les residències i les eixides, excepte les no demorables per criteri mèdic.

Últimes notícies

Desallotgen un càmping a Xàbia i més de 100 persones passen la nit en un alberg

Els bombers han desallotjat el càmping El Naranjal de Xàbia per l’episodi intens de pluges, i més d’un centenar de persones s’han traslladat a un alberg municipal. Les autoritats demanen evitar desplaçaments innecessaris mentres continuen els avisos per pluja a la Comunitat Valenciana.

Gandia reforça la vigilància a Beniopa i obri el pavelló del Raval per la pluja extrema

Gandia ha reforçat la vigilància en zones inundables com el barranc de Beniopa i està habilitant el pavelló del Raval per als veïns, davant les fortes pluges que han deixat 309,2 litres per metre quadrat en 24 hores.

Localitzen sense vida una dona que s’havia banyat en una platja de Sagunt en plena alerta per fortes pluges

Els servicis d’emergència han trobat morta una dona desapareguda este diumenge mentre es banyava en una platja de Sagunt, mentres la Comunitat Valenciana es trobava en alerta per fortes pluges i fenòmens costaners.

Trobeu sense vida la dona desapareguda mentre es banyava a la platja de Sagunt

Han localitzat el cos sense vida d’una dona que havia desaparegut este diumenge mentre es banyava a una platja de Sagunt, en una jornada marcada per l’alerta per pluges i fenòmens costaners.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

La Generalitat ha activat un nou Es-Alert per fortes pluges i risc d’inundacions al litoral sud de València i al litoral nord i interior d’Alacant, i demana extremar les precaucions. L’avís inclou recomanacions de seguretat com allunyar-se de rius i soterranis i telefonar al 112 en cas d’emergència.

Emergència 1 per pluges a la Marina Alta i avís en cinc comarques més

La Generalitat ha decretat l’emergència 1 per fortes pluges a la Marina Alta i la situació 0 en cinc comarques més, amb avisos d’acumulats que podrien superar els 400 litres en 24 hores. Emergències ha atés quasi 300 incidents, sobretot per inundacions i desperfectes en la via pública.

El València Basket reacciona amb una victòria sòlida davant l’UCAM Murcia

El València Basket ha tallat una dinàmica de tres derrotes seguides amb una victòria contundent contra l’UCAM Murcia, que Xavi Albert qualifica de colp sobre la taula.

Tall de les línies de Rodalia C1 i C2 des de les 20.00 hores per l’alerta roja per pluges

Adif ha suspés este divendres, des de les 20.00 hores i fins a nou avís, la circulació de les línies de Rodalia C1 i C2 entre València Estació Nord i Gandia i entre València Estació Nord i Moixent per l’alerta roja per pluges i tempesta al litoral sud de València i nord d’Alacant.