76 sanitaris contagiats i 27 en quarantena en l’Hospital de Sagunt

 

Este dijous, l’Hospital de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València) ha registrat 76 sanitaris contagiats de coronavirus i 27 en quarantena.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, a pesar de l’augment dels positius, des de la direcció s’aclaria que l’hospital funciona amb normalitat, dins de l’excepcionalitat que comporta la pandèmia. A demés, les baixes no afecten a responsables d’àrees i els contagis no han frenat el ritme de treball.

 

Al contrari que a l’inici de la pandèmia, des de la Junta de Personal s’ha informat que el centre hospitalari està dotat de tot el material sanitari necessari per a afrontar la situació. Compten tant amb equips de protecció individual com amb nous test PCR, més precisos i de major fiabilitat. A demés s’ha reforçat l’UCI amb més llits en cadascun dels boxs. 

 

De la mateixa manera, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha informat este dimecres de la declaració de tres nous brots en la localitat de Sagunt, tots ells d’origen social.

Últimes notícies

Fiscalia obri un expedient per la possible filtració d’informació reservada a Vox

La Inspecció Fiscal ha obert un expedient arran d’una queixa de Compromís sobre una possible filtració d’informació reservada del Ministeri Fiscal a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Arenales del Sol reunirà en setembre les finals de les Lligues Nacionals de Triatló

La platja d’Arenales del Sol acollirà els dies 12 i 13 de setembre les jornades decisives de les Lligues Nacionals de Triatló, amb tres Campionats d’Espanya en format SuperSprint i relleus mixtos.

Fiscalia obri un expedient per aclarir si Vox va rebre informació reservada

La Inspecció Fiscal de l'Estat ha obert un expedient governatiu arran d'una queixa de Compromís sobre una possible filtració d'informació reservada a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Sense avisos de robatoris als pobles desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha confirmat que no hi ha constància de robatoris ni pillatges als municipis de l’interior de Castelló desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, que continua actiu i amb diverses zones encara evacuades.

Metges alerten del fum dels incendis: el principal risc per a la salut

Societats mèdiques advertixen que el fum dels incendis forestals és el principal risc per a la salut, sobretot per a xiquets, majors, embarassades i pacients crònics, i oferixen pautes clares d’autoprotecció.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua fora de control després de cremar 8.500 hectàrees

El gran incendi forestal de la Vall d’Uixó encadena quatre jornades actiu després de calcinar 8.500 hectàrees. El perímetre no ha crescut de nit, però el foc continua sense controlar i manté desallotjaments i confinaments.

Nou cos tècnic del Valencia Basket amb l’arribada destacada d’Israel González

El Valencia Basket ha definit el cos tècnic del primer equip masculí per a la temporada 2026-27, amb Xavi Albert al capdavant i la incorporació destacada d’Israel González com a ajudant principal. L’estructura es completa amb diverses novetats en l’àrea de vídeo, rendiment, fisioteràpia i serveis mèdics.

Un estudi a Elx vincula la força del tronc amb un millor equilibri en fer-se major

Una investigació de la UMH i ISABIAL ha determinat que la estabilitat del tronc està més lligada a l’equilibri dinàmic que la força del maluc en adults físicament actius. Els resultats podrien guiar nous programes d’exercici per a previndre la pèrdua d’estabilitat en l’envelliment.
FILMOTECA D'ESTIU