13.3 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

76 sanitaris contagiats i 27 en quarantena en l’Hospital de Sagunt

 

Este dijous, l’Hospital de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València) ha registrat 76 sanitaris contagiats de coronavirus i 27 en quarantena.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, a pesar de l’augment dels positius, des de la direcció s’aclaria que l’hospital funciona amb normalitat, dins de l’excepcionalitat que comporta la pandèmia. A demés, les baixes no afecten a responsables d’àrees i els contagis no han frenat el ritme de treball.

 

Al contrari que a l’inici de la pandèmia, des de la Junta de Personal s’ha informat que el centre hospitalari està dotat de tot el material sanitari necessari per a afrontar la situació. Compten tant amb equips de protecció individual com amb nous test PCR, més precisos i de major fiabilitat. A demés s’ha reforçat l’UCI amb més llits en cadascun dels boxs. 

 

De la mateixa manera, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha informat este dimecres de la declaració de tres nous brots en la localitat de Sagunt, tots ells d’origen social.

Últimes notícies

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi

1-3: El Vila-real acaba amb la ratxa invicta de l’Elx en el seu estadi

El Vila-real ha trencat l'invicte de l'Elx com a local amb un 1-3 consolidat en dos colps inicials de Moleiro i Mikautadze i una sentència final de Pedraza. Martin Neto va acostar al conjunt il·licità abans del descans, però després de la represa a penes va generar perill clar.

Cavalcada de Reis a València bat rècord amb 1.300 participants i repartiment de llum, caramels i peluixos

València prepara una Cavalcada de Reis històrica amb 1.300 participants i un fort reforç artístic. Hi haurà repartiment de pals de llum, corones, caramels sense glútens i 3.000 peluixos.

El Vila-real colpeja prompte i s’avança davant l’Elx al descans (1-2)

Dos gols en tretze minuts permeten al Vila-real anar-se amb avantatge davant l'Elx; Martim Net retalla i el quadre local acaba fregant l'empat abans del descans.