Sanitat anuncia mesures excepcionals per a quatre municipis del territori valencià

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha informat este divendres de migdia en una roda de premsa noves mesures de seguretat a causa de la pandèmia del Covid-19 en el territori valencià. Entre estes mesures, la consellera ha dit que es manté el tancament de l’oci nocturn fins al 9 de novembre.

 

Quant a mesures en el sector de l’hostaleria, Barceló ha informat de què es prioritzarà el consum en les taules i que es podran habilitar les zones de barra en els bars per al consum, sempre que es garantisca la distància de seguretat d’1,5 metres, i el màxim número de persones serà de 4.

 

Mesures excepcionals en 4 localitats

A banda, Sanitat ha decretat mesures excepcionals per a quatre municipis del territori valencià a causa de la seua evolució negativa del coronavirus en ells, que entraran en vigor a partir de les 00.00 hores de la nit. Les localitats afectades són Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant); Orihuela, en el Baix Segura (Alacant); Guadassuar, en la Ribera (València); i Onda, en la Plana Baixa (Castelló).

 

Barceló ha informat que el dilluns que ve es publicaran les 22 noves mesures que afectaran els 4 municipis. En Onda entre les mesures que entraran en vigor hi ha la limitació de 10 persones com a màxim en les reunions tant en llocs públics com privats.

 

Mentres que per a les altres 3 localitats les reunions socials seran d’un màxim de 6 persones, tant en llocs oberts com tancats, i l’aforament en la majoria d’actes i situacions passarà a ser del 50%. No obstant això, Barceló ha informat que el dilluns es publicaran totes estes mesures.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.