Sanitat anuncia mesures excepcionals per a quatre municipis del territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
  La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha informat este divendres de migdia en una roda de premsa noves mesures de seguretat a causa de la pandèmia del Covid-19 en el territori valencià. Entre estes mesures, la consellera ha dit que es manté el tancament de l’oci nocturn fins al 9 de novembre.   Quant […]

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha informat este divendres de migdia en una roda de premsa noves mesures de seguretat a causa de la pandèmia del Covid-19 en el territori valencià. Entre estes mesures, la consellera ha dit que es manté el tancament de l’oci nocturn fins al 9 de novembre.

 

Quant a mesures en el sector de l’hostaleria, Barceló ha informat de què es prioritzarà el consum en les taules i que es podran habilitar les zones de barra en els bars per al consum, sempre que es garantisca la distància de seguretat d’1,5 metres, i el màxim número de persones serà de 4.

 

Mesures excepcionals en 4 localitats

A banda, Sanitat ha decretat mesures excepcionals per a quatre municipis del territori valencià a causa de la seua evolució negativa del coronavirus en ells, que entraran en vigor a partir de les 00.00 hores de la nit. Les localitats afectades són Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant); Orihuela, en el Baix Segura (Alacant); Guadassuar, en la Ribera (València); i Onda, en la Plana Baixa (Castelló).

 

Barceló ha informat que el dilluns que ve es publicaran les 22 noves mesures que afectaran els 4 municipis. En Onda entre les mesures que entraran en vigor hi ha la limitació de 10 persones com a màxim en les reunions tant en llocs públics com privats.

 

Mentres que per a les altres 3 localitats les reunions socials seran d’un màxim de 6 persones, tant en llocs oberts com tancats, i l’aforament en la majoria d’actes i situacions passarà a ser del 50%. No obstant això, Barceló ha informat que el dilluns es publicaran totes estes mesures.

Últimes notícies

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.