9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Sanitat incorpora 50 nous rastrejadors militars en la base militar de Marines

 

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública comptarà a partir de hui amb 50 nous rastrejadors militars que exerciran la seua labor en la base militar de Marines.

Este personal ha sigut posat a la disposició de les Comunitats Autònomes per part del Ministeri de Defensa, prèvia sol·licitud al Ministeri de Sanitat i exercirà estes labors diàriament, de dilluns a dissabte, després de rebre formació per part de personal de la Direcció General de Salut Pública i Addiccions.

Estes noves incorporacions se sumen als 1.644 rastrejadors amb els quals compta actualment la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública tant en els centres de salut pública com en els centres d’Atenció Primària.

En concret, hi ha 1.333 persones en els diferents Centres d’Atenció Primària dels departaments de salut, així com 311 persones que treballen tant en la Direcció General de Salut Pública i Addiccions com en els Centres de Salut Pública existents en la Comunitat Valenciana.

En concret, la labor dels rastrejadors és posar-se en contacte amb les persones amb resultat positiu de COVID-19 a través de PCR o test d’antígens que es comuniquen al sistema sanitari perquè, a través d’enquestes epidemiològiques, els seus contactes puguen al seu torn ser recuperats i la informació arribe a Atenció Primària.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.