Sanitat incorpora 50 nous rastrejadors militars en la base militar de Marines

 

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública comptarà a partir de hui amb 50 nous rastrejadors militars que exerciran la seua labor en la base militar de Marines.

Este personal ha sigut posat a la disposició de les Comunitats Autònomes per part del Ministeri de Defensa, prèvia sol·licitud al Ministeri de Sanitat i exercirà estes labors diàriament, de dilluns a dissabte, després de rebre formació per part de personal de la Direcció General de Salut Pública i Addiccions.

Estes noves incorporacions se sumen als 1.644 rastrejadors amb els quals compta actualment la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública tant en els centres de salut pública com en els centres d’Atenció Primària.

En concret, hi ha 1.333 persones en els diferents Centres d’Atenció Primària dels departaments de salut, així com 311 persones que treballen tant en la Direcció General de Salut Pública i Addiccions com en els Centres de Salut Pública existents en la Comunitat Valenciana.

En concret, la labor dels rastrejadors és posar-se en contacte amb les persones amb resultat positiu de COVID-19 a través de PCR o test d’antígens que es comuniquen al sistema sanitari perquè, a través d’enquestes epidemiològiques, els seus contactes puguen al seu torn ser recuperats i la informació arribe a Atenció Primària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.