Sanitat registra 3.185 casos nous de coronavirus i 3.178 altes en la Comunitat Valenciana

Un total de 2.931.673 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en estos moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 2.400.520 persones. Per províncies: 285.716 a Castelló, 860.320 a Alacant i 1.254.484 a València.

A més, s’han notificat 3.185 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 434.694 persones. Per províncies, 365 a Castelló (44.841 en total); 763 a Alacant (156.314 en total); i 2.057 a València (233.537 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.

Des de l’última actualització s’han registrat 3.178 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 414.160 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 42.992 a Castelló, 151.750 a Alacant i 219.359 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 527 persones ingressades: 52 a la província de Castelló, 2 en UCI; 74 a la província d’Alacant, 9 d’ells en l’UCI; i 401 a la província de València, 55 d’ells en UCI.

D’altra banda, s’ha registrat una defunció en els últims set dies, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia s’eleva a 7.471: 809 a la província de Castelló, 2.850 en la d’Alacant i 3.812 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 24.525 casos actius, la qual cosa suposa un 5,50% del total de positius.

Dels brots registrats, quatre tenen 10 o més casos associats i l’origen és social en tots:

· València: 10 casos. Origen social

· Villena: 10 casos. Origen social

· Sant Vicent del Raspeig: 12 casos. Origen social

· Alacant: 10 casos. Origen social

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.