Tanquen dos locals en detectar-se un positiu per coronavirus en Benicàssim

Imatge d'arxiu d'un membre d'un equip de quarantena xinès

Alerta en Benicàssim per un contagi en coronavirus | Europa Press

 

La localitat de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), està en alerta. Durant estos dos últims dies, dos locals del municipi, un kebab i una tenda de mòbils, han tancat després de detectar-se un cas positiu de coronavirus.

 

Segons informa el diari ‘Mediterràneo’, ara la Conselleria de Sanitat i Salut Pública està rastrejant els contactes que ha pogut tindre la persona, sobretot en el seu cercle familiar i d’amistats. A demés, encara no han donat cap informació sobre este cas.

 

Per la seua part, des de l‘ajuntament de Benicàssim han explicat que només s’ha detectat un cas aïllat i que s’estan fent més proves, però han negat en tot moment que siga un possible rebrot de coronavirus.

Últimes notícies

La Universitat de València reivindica el llegat democràtic i científic de Joan Baptista Peset

La Universitat de València ha retut homenatge a Joan Baptista Peset Aleixandre en el 85 aniversari del seu afusellament, destacant el seu compromís democràtic, la seua labor científica i el seu paper com a referent de la memòria històrica.

Controlat l’incendi a l’Hospital de Torrevieja, amb un ferit greu en l’UCI

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha sigut controlat després de la intervenció de diverses dotacions de bombers. Una persona roman ingressada en l'UCI per inhalació de fum i diverses més han resultat afectades.

José María Ángel es mostra tranquil després de declarar davant el jutge per la presumpta falsificació del seu títol

José María Ángel, excomisionado del Govern per a la DANA, declara com investigat per la presumpta falsificació d'un títol universitari amb el qual hauria promocionat com a funcionari i assegura que ha intentat traslladar la seua veritat al jutge.

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.