Tanquen temporalment el jutjat de pau de Godella en confinar-se el personal

 

El Jutjat de pau de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha sigut tancat de manera temporal pel confinament del personal que presta el servici en les seues instal·lacions.

 

Així ho ha assenyalat el diari ‘Levante-EMV’, que ha indicat que la presidenta del Tribunal Superior de Justicia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), ho va dictaminar este divendres, 23 d’octubre. A causa de l’aïllament del personal del Jutjat de Pau de Godella, els servicis mínims essencials d’este òrgan seran assumits provisionalment pel Registre Civil de Paterna.

Tal com indica el citat mitjà, fa dos setmanes es va registrar un positiu per Covid-19 entre les tres persones que componen el jutjat de Godella, dos administratives i el jutge de pau.

 

Tots van quedar confinats i se’ls va practicar la prova PCR a les altres dos persones del jutjat, registrant-se un altre positiu.

 

Per este motiu, el jutjat es va tancar des del primer moment en el que es va detectar el positiu i quedar confinats tot l’equip. Ràpidament, es va avisar de la situació al departament de justícia, que va decidir derivar tots els tràmits a Paterna.

Últimes notícies

Desarticulada una xarxa que portava migrants d’Alacant a França per 200 euros

Dos persones han ingressat en presó provisional i una tercera està investigada per organitzar trasllats irregulars de migrants d’Alacant a França per 200 euros el viatge. La Policia Nacional calcula que haurien guanyat prop de 100.000 euros amb més de vint trajectes.

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.