Tanquen temporalment el jutjat de pau de Godella en confinar-se el personal

 

El Jutjat de pau de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha sigut tancat de manera temporal pel confinament del personal que presta el servici en les seues instal·lacions.

 

Així ho ha assenyalat el diari ‘Levante-EMV’, que ha indicat que la presidenta del Tribunal Superior de Justicia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), ho va dictaminar este divendres, 23 d’octubre. A causa de l’aïllament del personal del Jutjat de Pau de Godella, els servicis mínims essencials d’este òrgan seran assumits provisionalment pel Registre Civil de Paterna.

Tal com indica el citat mitjà, fa dos setmanes es va registrar un positiu per Covid-19 entre les tres persones que componen el jutjat de Godella, dos administratives i el jutge de pau.

 

Tots van quedar confinats i se’ls va practicar la prova PCR a les altres dos persones del jutjat, registrant-se un altre positiu.

 

Per este motiu, el jutjat es va tancar des del primer moment en el que es va detectar el positiu i quedar confinats tot l’equip. Ràpidament, es va avisar de la situació al departament de justícia, que va decidir derivar tots els tràmits a Paterna.

Últimes notícies

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.