Sanitat confirma 30 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este matí de dijous, 31 de desembre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 30 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores.

 

A continuació, els 30 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. Cal destacar la situació de la ciutat de València, que ha registrat 5 brots de diferents àmbits. De tots els brots, en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), s’ha detectat el brot més numerós, amb 11 casos d’origen laboral.

 

A continuació, pots consultar si en la teua població n’hi ha algun:

  • Borriana: 6 casos. Àmbit educatiu
  • Onda: 3 casos. Origen laboral
  • Bonrepós i Mirambell: 7 casos. Àmbit educatiu
  • Elx: 3 casos. Origen laboral
  • Redován: 4 casos. Origen laboral
  • Alcoi: 11 casos. Origen laboral
  • Benicarló: 6 casos. Origen social
  • Cox: 3 casos. Origen laboral
  • L’Alcúdia de Crespins: 8 casos. Origen social
  • Alboraia: 5 casos. Origen social
  • Xàbia: 5 casos. Origen laboral
  • Ondara: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Quatretonda: 4 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • València: 5 casos. Àmbit educatiu
  • València: 3 casos. Origen laboral
  • Silla: 6 casos. Origen social
  • Elx: 4 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • Gandia: 5 casos. Origen laboral
  • València: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Moixent: 3 casos. Origen social
  • Vinaròs: 4 casos. Origen social
  • L’Eliana: 3 casos. Origen social
  • Alberic:  3 casos. Origen laboral
  • Chiva: 5 casos. Origen laboral
  • Xàtiva: 3 casos. Origen laboral
  • Fontanars dels Alforins: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Dénia: 4 casos. Origen social
  • Fontanars dels Alforins: 2 casos. Àmbit educatiu
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.