El territori valencià comença la vacunació del personal sanitari de primera línia

 

El territori valencià ha iniciat hui el procés de vacunació del personal sanitari de primera línia mentres, en paral·lel, es continua la vacunació d’usuaris i treballadors de residències. Es considera personal de primera línia el que té major risc d’exposició per dur a terme activitats en l’atenció directa de pacients Covid-19 i per tindre major probabilitat de tindre contacte amb una persona amb infecció. A demés, este grup de població també està prioritzat pels principis de benefici social i reciprocitat.

 

La vacunació s’ha iniciat de manera simultània amb el repartiment de dosi de la vacuna de Pfizer entre tots els Departaments de Salut valencians. El procés de vacunació a professionals sanitaris, tant en atenció primària com en hospitalària, es prolongarà durant tot el cap de setmana incloent este dissabte i el diumenge.

 

Isabel Cantarino, coordinadora d’infermeria del Centre de Salut Benimaclet de València, ha explicat la importància que té que «els professionals sanitaris estiguem protegits amb la vacuna, per a poder protegir la salut dels nostres pacients».

 

L’infermer Roberto Martín, que apareix rebent la vacuna, i la infermera Laura Sebastián han sigut els primers professionals que han rebut la primera dosi de la vacuna en el centre de salut del barri de Benimaclet.

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.