20.2 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

El territori valencià està preparat per a posar 76.000 vacunes quan arriben

 

El personal de les residències i el de la Conselleria de Sanitat està preparat per a iniciar la vacunació enfront del Covid-19 d’unes 76.000 persones quan arriben les vacunes al territori valencià que, previsiblement, serà este diumenge.

 

D’eixa manera ho han assegurat a EFE fonts de la Conselleria de Sanitat, que han precisat que, segons arriben les vacunes, la intenció és començar a vacunar a eixe número de persones, de les que 50.000 corresponen a residents i personal de residències i 26.000 a grans dependents.

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha fet referència este dilluns en el seu compte de Twitter a la vacunació i ha destacat que comença una setmana «que acabarà amb 76.000 persones valencianes vacunades de Covid-19».

 

Sobre este tema, des de la Conselleria han explicat que es tracta de la xifra aproximada de persones que hi ha en les residències i de grans dependents. A demés, han assegurat que tant el personal de les residències com el de la Conselleria de Sanitat «està preparat per a anar ràpidament» en les vacunacions quan arriben les dosis.

Últimes notícies

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.

Ferides una menor i una dona de 39 anys en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una menor i una dona de 39 anys han resultat ferides este dijous en un incendi en una vivenda del carrer Sant Joan d'Orihuela. Han sigut ateses per inhalació de fum i traslladades a l'Hospital Vega Baixa i a la Fe, segons el Cicu.

L’oposició retrau que les víctimes de la dana seguisquen sense comparéixer en Les Corts 15 mesos després

Quinze mesos després de la dana que va causar 230 morts a la província de València, l'oposició ha censurat que les víctimes no hagen sigut escoltades encara en Les Corts. El PP ha assegurat que intentarà citar-les com més prompte millor i ha apuntat a la pròxima reunió de febrer.

La Generalitat licita més de 60 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona

La Generalitat, a través de la EVHA, ha licitat entre 60 i 70 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona dins del Pla VIU. El 10% se sumarà al parc públic i el 40% es reservarà a jóvens; el termini d'ofertes finalitza el 29 d'abril.