El territori valencià està preparat per a posar 76.000 vacunes quan arriben

 

El personal de les residències i el de la Conselleria de Sanitat està preparat per a iniciar la vacunació enfront del Covid-19 d’unes 76.000 persones quan arriben les vacunes al territori valencià que, previsiblement, serà este diumenge.

 

D’eixa manera ho han assegurat a EFE fonts de la Conselleria de Sanitat, que han precisat que, segons arriben les vacunes, la intenció és començar a vacunar a eixe número de persones, de les que 50.000 corresponen a residents i personal de residències i 26.000 a grans dependents.

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha fet referència este dilluns en el seu compte de Twitter a la vacunació i ha destacat que comença una setmana «que acabarà amb 76.000 persones valencianes vacunades de Covid-19».

 

Sobre este tema, des de la Conselleria han explicat que es tracta de la xifra aproximada de persones que hi ha en les residències i de grans dependents. A demés, han assegurat que tant el personal de les residències com el de la Conselleria de Sanitat «està preparat per a anar ràpidament» en les vacunacions quan arriben les dosis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.