16.2 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

El territori valencià està preparat per a posar 76.000 vacunes quan arriben

 

El personal de les residències i el de la Conselleria de Sanitat està preparat per a iniciar la vacunació enfront del Covid-19 d’unes 76.000 persones quan arriben les vacunes al territori valencià que, previsiblement, serà este diumenge.

 

D’eixa manera ho han assegurat a EFE fonts de la Conselleria de Sanitat, que han precisat que, segons arriben les vacunes, la intenció és començar a vacunar a eixe número de persones, de les que 50.000 corresponen a residents i personal de residències i 26.000 a grans dependents.

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha fet referència este dilluns en el seu compte de Twitter a la vacunació i ha destacat que comença una setmana «que acabarà amb 76.000 persones valencianes vacunades de Covid-19».

 

Sobre este tema, des de la Conselleria han explicat que es tracta de la xifra aproximada de persones que hi ha en les residències i de grans dependents. A demés, han assegurat que tant el personal de les residències com el de la Conselleria de Sanitat «està preparat per a anar ràpidament» en les vacunacions quan arriben les dosis.

Últimes notícies

La Generalitat inicia la revisió del Catàleg de Platges de la Comunitat amb consulta pública

La Generalitat ha iniciat la consulta pública prèvia per a revisar el Catàleg de Platges de la Comunitat Valenciana. El procés busca incorporar aportacions ciutadanes i municipals abans del nou text.

Juan Romero, nou alcalde de Marines després d’un relleu pactat

El ple extraordinari ha triat a Juan Romero (Compromis per Marines) com a nou alcalde amb els vots de PSPV-PSOE i Compromis; el relleu complix el pacte de 2023.

Fernando Esteso, icona del destape que va fer ombra a Star Wars

L'actor ha mort este diumenge a València. Figura clau del destape en els 70 i 80, va triomfar al costat d'Andrés Pajares amb comèdies que van trencar la taquilla.

Fernando Esteso, mite de l’humor dels setanta i huitanta, mor als 80 a València

L'actor i humorista va morir este diumenge a València als 80 anys. Icona del cinema popular, va triomfar amb Pallers en les comèdies de Ozores i va mantindre una llarga carrera en teatre i televisió.

Mor l’actor i humorista Fernando Esteso als 80 anys

El comediant va morir de matinada a l'Hospital La Fe després de diversos dies ingressat. Va ser mitat del cèlebre tàndem amb Andrés Pajares i rostre clau del cinema popular.

Mor Fernando Esteso als 80 anys a l’Hospital La Fe de València

L'actor i humorista ha mort als 80 anys a l'Hospital La Fe de València, on estava ingressat. El seu representant el va confirmar a l'Acadèmia del Cinema; el còmic es va consagrar en els 70 al costat d'Andrés Pajares.

Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat

La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.

Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre

Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.