El territori valencià està preparat per a posar 76.000 vacunes quan arriben

 

El personal de les residències i el de la Conselleria de Sanitat està preparat per a iniciar la vacunació enfront del Covid-19 d’unes 76.000 persones quan arriben les vacunes al territori valencià que, previsiblement, serà este diumenge.

 

D’eixa manera ho han assegurat a EFE fonts de la Conselleria de Sanitat, que han precisat que, segons arriben les vacunes, la intenció és començar a vacunar a eixe número de persones, de les que 50.000 corresponen a residents i personal de residències i 26.000 a grans dependents.

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha fet referència este dilluns en el seu compte de Twitter a la vacunació i ha destacat que comença una setmana «que acabarà amb 76.000 persones valencianes vacunades de Covid-19».

 

Sobre este tema, des de la Conselleria han explicat que es tracta de la xifra aproximada de persones que hi ha en les residències i de grans dependents. A demés, han assegurat que tant el personal de les residències com el de la Conselleria de Sanitat «està preparat per a anar ràpidament» en les vacunacions quan arriben les dosis.

Últimes notícies

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense ferits, i s’investiga si ha sigut intencionat.