26 casos positius per Covid-19 i 61 treballadors en quarantena en l’Ajuntament de València

 

Actualització 28/10/2020 a les 15.00 hores. Este matí de dimecres la regidora de Personal de l’Ajuntament de València, Luisa Notario, ha confirmat que el brot de coronavirus afecta a 26 treballadors del consistori. D’eixos 26, quinze són agents de la Policia Local.

 

En total, el personal que està en quarantena a conseqüència d’este brot de coronavirus ascendix a les 61 persones. D’elles, 36 formen part del cos de seguretat de la Policia Local.

 

Un total de 15 agents de la Policia Local de València, positius per Covid-19

Un total de 15 agents de la Policia Local de València estan afectats per coronavirus, cinc d’ells, destinats a la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) i encarregats de la vigilància de mercats ambulants, a conseqüència d’un mateix brot, segons han informat fonts d’este cos de seguretat.

 

Els altres deu afectats corresponen a casos aïllats registrats en els últims dies mentres que els cinc agents del mateix brot es van contagiar després de participar en un esmorzar recent, segons fonts consultades per Europa Press.

 

Esta situació ha obligat a posar en quarantena a 36 agents més que han pogut estar en contacte amb les persones que han donat positiu, en aplicació estricta del protocol de salut pública. No obstant això, s’espera que tots ells es vagen incorporant progressivament al servici en els pròxims dies, segons el que s’establix en el protocol.

Últimes notícies

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.