26 casos positius per Covid-19 i 61 treballadors en quarantena en l’Ajuntament de València

 

Actualització 28/10/2020 a les 15.00 hores. Este matí de dimecres la regidora de Personal de l’Ajuntament de València, Luisa Notario, ha confirmat que el brot de coronavirus afecta a 26 treballadors del consistori. D’eixos 26, quinze són agents de la Policia Local.

 

En total, el personal que està en quarantena a conseqüència d’este brot de coronavirus ascendix a les 61 persones. D’elles, 36 formen part del cos de seguretat de la Policia Local.

 

Un total de 15 agents de la Policia Local de València, positius per Covid-19

Un total de 15 agents de la Policia Local de València estan afectats per coronavirus, cinc d’ells, destinats a la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) i encarregats de la vigilància de mercats ambulants, a conseqüència d’un mateix brot, segons han informat fonts d’este cos de seguretat.

 

Els altres deu afectats corresponen a casos aïllats registrats en els últims dies mentres que els cinc agents del mateix brot es van contagiar després de participar en un esmorzar recent, segons fonts consultades per Europa Press.

 

Esta situació ha obligat a posar en quarantena a 36 agents més que han pogut estar en contacte amb les persones que han donat positiu, en aplicació estricta del protocol de salut pública. No obstant això, s’espera que tots ells es vagen incorporant progressivament al servici en els pròxims dies, segons el que s’establix en el protocol.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.