Les UCI del territori valencià ixen del risc extrem en baixar d’una ocupació del 25%

 

Les UCI del territori valencià han eixit este dijous de risc extrem en baixar d’una ocupació de llits per pacients Covid-19 del 25%. En concret, es troben en el 24,61%, segons dades del Ministeri de Sanitat. D’esta manera, actualment hi ha 254 pacients ingressats en les unitats de crítics, 27 menys que ahir, amb el que el percentatge ha baixat del 26,94% al 24,61%.

 

Per part seua, ara hi ha 908 pacients Covid ingressat en planta, 96 menys que divendres passat, amb el que el percentatge d’ocupació ha descendit del 8,70% al 7,83%. A demés, des de l’última actualització s’han notificat 75 ingressos enfront de 141 altes.

 

De la mateixa manera, la incidència acumulada en els últims 14 dies seguix en descens en el territori valencià i es troba en 103,62 casos per cada 100.000 habitants. No obstant això, l’ocupació de llits UCI per pacients Covid seguix en risc extrem en superar el 25.

 

 Finalment, la taxa de positivitat, que mesura el percentatge de persones que donen positiu per a la infecció d’entre totes a les que se’ls ha fet prova PCR, ha decrescut del 10,17% al 9,63%.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.