19.6 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Les UCI del territori valencià ixen del risc extrem en baixar d’una ocupació del 25%

 

Les UCI del territori valencià han eixit este dijous de risc extrem en baixar d’una ocupació de llits per pacients Covid-19 del 25%. En concret, es troben en el 24,61%, segons dades del Ministeri de Sanitat. D’esta manera, actualment hi ha 254 pacients ingressats en les unitats de crítics, 27 menys que ahir, amb el que el percentatge ha baixat del 26,94% al 24,61%.

 

Per part seua, ara hi ha 908 pacients Covid ingressat en planta, 96 menys que divendres passat, amb el que el percentatge d’ocupació ha descendit del 8,70% al 7,83%. A demés, des de l’última actualització s’han notificat 75 ingressos enfront de 141 altes.

 

De la mateixa manera, la incidència acumulada en els últims 14 dies seguix en descens en el territori valencià i es troba en 103,62 casos per cada 100.000 habitants. No obstant això, l’ocupació de llits UCI per pacients Covid seguix en risc extrem en superar el 25.

 

 Finalment, la taxa de positivitat, que mesura el percentatge de persones que donen positiu per a la infecció d’entre totes a les que se’ls ha fet prova PCR, ha decrescut del 10,17% al 9,63%.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.