Les UCI del territori valencià ixen del risc extrem en baixar d’una ocupació del 25%

 

Les UCI del territori valencià han eixit este dijous de risc extrem en baixar d’una ocupació de llits per pacients Covid-19 del 25%. En concret, es troben en el 24,61%, segons dades del Ministeri de Sanitat. D’esta manera, actualment hi ha 254 pacients ingressats en les unitats de crítics, 27 menys que ahir, amb el que el percentatge ha baixat del 26,94% al 24,61%.

 

Per part seua, ara hi ha 908 pacients Covid ingressat en planta, 96 menys que divendres passat, amb el que el percentatge d’ocupació ha descendit del 8,70% al 7,83%. A demés, des de l’última actualització s’han notificat 75 ingressos enfront de 141 altes.

 

De la mateixa manera, la incidència acumulada en els últims 14 dies seguix en descens en el territori valencià i es troba en 103,62 casos per cada 100.000 habitants. No obstant això, l’ocupació de llits UCI per pacients Covid seguix en risc extrem en superar el 25.

 

 Finalment, la taxa de positivitat, que mesura el percentatge de persones que donen positiu per a la infecció d’entre totes a les que se’ls ha fet prova PCR, ha decrescut del 10,17% al 9,63%.

Últimes notícies

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.

Alicant tornarà a confiar en Espadero i Gómez per a les fogueres oficials de 2027

Les maquetes de Pedro Espadero i Sergio Gómez han sigut triades com a foguera oficial adulta i infantil dAlicant per a 2027, en la seua vintena i catorzena plantà davant lAjuntament.

Barrachina evita pronunciar-se sobre si un avís Es-Alert abans hauria salvat vides el 29-O

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, admet que no sap si un Es-Alert més prompte el 29 d’octubre de 2024 hauria evitat morts per la dana i remeta el debat als tècnics, en línia amb la defensa de Carlos Mazón en la causa oberta a Catarroja.