Les UCI del territori valencià ixen del risc extrem en baixar d’una ocupació del 25%

 

Les UCI del territori valencià han eixit este dijous de risc extrem en baixar d’una ocupació de llits per pacients Covid-19 del 25%. En concret, es troben en el 24,61%, segons dades del Ministeri de Sanitat. D’esta manera, actualment hi ha 254 pacients ingressats en les unitats de crítics, 27 menys que ahir, amb el que el percentatge ha baixat del 26,94% al 24,61%.

 

Per part seua, ara hi ha 908 pacients Covid ingressat en planta, 96 menys que divendres passat, amb el que el percentatge d’ocupació ha descendit del 8,70% al 7,83%. A demés, des de l’última actualització s’han notificat 75 ingressos enfront de 141 altes.

 

De la mateixa manera, la incidència acumulada en els últims 14 dies seguix en descens en el territori valencià i es troba en 103,62 casos per cada 100.000 habitants. No obstant això, l’ocupació de llits UCI per pacients Covid seguix en risc extrem en superar el 25.

 

 Finalment, la taxa de positivitat, que mesura el percentatge de persones que donen positiu per a la infecció d’entre totes a les que se’ls ha fet prova PCR, ha decrescut del 10,17% al 9,63%.

Últimes notícies

La Guàrdia Civil desmantella una xarxa de contraban de tabac amb 11 milions de cigarrets intervinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal de l’Europa de l’Est que elaborava i distribuïa tabac il·legal des de Màlaga, Granada, Còrdova i Valencia, amb 11 milions de cigarrets i més de huit tones de picadura intervinguts.

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.