València tancarà la plaça de l’Ajuntament en la Nit de cap d’any

 

La plaça de l’Ajuntament de València estarà tancada per primera vegada l’última nit de l’any en la que solia acollir la gran festa de benvinguda al nou. La pandèmia obliga a prendre mesures extraordinàries i per esta raó «no es podrà accedir a la plaça durant aqueixa nit», ha reiterat Aaron Cano, regidor de protecció ciutadana.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el dispositiu especial de seguretat se centrarà sobretot a vigilar les zones comercials i en intervenir qualsevol festa il·legal que se celebre en estes dates assenyalades en la ciutat.

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha mostrat la seua preocupació sobre esta classe de reunions que poden empitjorar les dades de contagis en València i ha insistit que es controlarà també als locals perquè es complisquen totes les mesures sanitàries.

 

«Que ningú vinga en cap d’any ni en la nit de Reis»

Els grans esdeveniments de Nadal es van suspendre enguany, tant la festa de Nit de cap d’any que se celebrava en la plaça de l’Ajuntament com la cavalcada dels Reis Mags.

 

El regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, ha fet una crida este dimecres després de la reunió mantinguda pel dispositiu de seguretat especial: «que ningú vinga en cap d’any ni en la nit de Reis», ha dit demanant responsabilitat per a evitar aglomeracions.

 

La plaça estarà tancada en l’última nit de l’any per a evitar «temptacions», han dit des del Govern municipal que ha pres esta decisió de manera extraordinària i tenint en compte l’augment de contagis que es continuen produint diàriament.

 

No obstant això, Galiana ha volgut tranquil·litzar als més xicotets, perquè els Reis Mags arribaran a la ciutat i els rebrà l’alcalde Joan Ribó, però esta vegada haurà de ser en un acte més «íntim» i sense la presència de públic.

Últimes notícies

La exalcaldesa de Chiva afirma que no va rebre instruccions oficials durant la DANA del 29 d’octubre

La exalcaldesa de Chiva sosté davant la jutgessa que cap organisme oficial la va informar ni li va donar instruccions durant la DANA del 29 d'octubre i que desconeixia l'existència del Cecopal.

Castelló recupera la Copa d’Europa de clubs amb 580 atletes de dotze països

La Copa d'Europa de clubs torna després de set anys d'absència i es disputa este cap de setmana en l'estadi Gaetà Huguet de Castelló, amb 580 atletes de dotze països i 24 equips masculins i femenins.

Educació condiciona la represa de la negociació amb els sindicats al document compromés

Educació reprendrà la negociació amb els sindicats docents quan reba el document compromés, després de més de 30 reunions i una oferta de 200 euros mensuals per docent i més de seixanta mesures.

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.